فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه خیابان دماوند تهران
کلاس: زبان‌انگلیسی سطح 3

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب، امروز پرسش و پاسخ درس 5 کتاب Prospect (کتاب آموزش و پرورش) بطور کامل انجام شد. طریقه انجام دادن پروژه صفحه 57 کتاب درسی مرحله به مرحله توضیح داده شد. در انتهای کلاس فیلم آموزشی تماشا کردیم و بعد از اتمام فیلم با عزیزانم در مورد لغات و موضوع فیلم به بحث و گفتگو پرداختیم.
تکلیف: فیلمی که در کلاس تماشا کردیم در کانال تلگرام آپلود میشود. فیلم را چندین بار تماشا کن و تعداد15 کلمه از کلماتی که میشنوی را در دفتر زبانت یادداشت کن سپس املای درست آنها را در دیکشنری برسی کن و برایم بفرست. پروژه صفحه 57 کتاب درسی ات را طبق توضیحات کاملی که در کلاس ارائه شد آماده کن. **بدیهی است هرچقدر در انجام و ارائه این تکلیف خلاق تر عمل کنید امتیاز ویژه ای دریافت میکنید.**

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز بخش دوم صفحه 55 از کتاب درسی با عنوان writing تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند. سپس با عزیزانم نوشتن یک email را تمرین کردیم.
تکلیف: **عکس صفحه 55 کتاب درسی جهت برسی دبیر ارسال شود.** لطفا تمرین 3 صفحه 45 کتاب کارتان را با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. ایمیلی که در کلاس با هم تمرین کردیم را تکمیل کنید و همراه تکلیفتان بفرستید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: مسابقه Spelling Bee برگزار شد. در انتهای کلاس با عزیزانم به خواندن داستان مک دونالد و پیدایش آن پرداختیم.
تکلیف: پرسش و پاسخ از مباحث جلسات گذشته انجام میشود. لطفا تمارین 1 و2 صفحه 45 کتاب کارتان را با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: با عزیزانم به تمرین و پرسش و پاسخ مسابقه Spelling Bee پرداختیم تا برای فردا آمادگی کافی را داشته باشند.
تکلیف: عزیزانم، برای اینکه همراهی من را کنار خود احساس کنید و با خیال راحت برای مرحله دوم مسابقه Spelling Bee حاضر شوید تکلیف برای امروز در نظر نمیگیرم. اما از تمامی شما انتظار دارم با تلاش و تمرین و عملکرد خوبتان خوشحالم کنید. متشکرم
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: