فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه خیابان دماوند تهران
کلاس: زبان‌انگلیسی سطح 3

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: امروز آخرین روز از کلاسهای سال 1400 را در کنار عزیزانم سپری کردیم. به انجام بحث آزاد و همچنین بازیهای جذاب آنلاین پرداختیم. امیدوارم تمامی شما عزیزان سال خوبی را با توکل به خداوند مهربان در کنار عزیزانتان شروع کنید. سال نو پیشاپیش مبارک

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز با عزیزانم یک ویدئوی آموزشی با موضوع افعال بی قاعده تماشا کردیم. سپس به انجام بازی جذاب آموزشی با هدف مرور مطالب تدریس شده تا کنون پرداختیم.
تکلیف: لطفا تمرین 1 صفحه 62 کتاب کارتان را با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز صفحه 71 از کتاب درسی با عنوان زمان گذشته افعال بی قاعده و با قاعده تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند. در انتهای کلاس به دیدن ویدئو های آموزشی در این خصوص پرداختیم.
تکلیف: **عکس صفحه 71 کتاب درسی جهت برسی دبیر ارسال شود.** تمرین 4 صفحه 71 کتاب درسی کامل و ارسال شود. لطفا تمارین صفحه 57 کتاب به جز تمرین 4 را با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز صفحه 70 از کتاب درسی با عنوان مهارت Reading تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند.
تکلیف: پرسش و پاسخ از مباحث جلسات گذشته انجام میشود. **عکس صفحه 70 کتاب درسی جهت برسی دبیر ارسال شود.** لطفا صفحه 60 کتاب کارتان را با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: