فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه خیابان دماوند تهران
کلاس: زبان‌انگلیسی سطح 3

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز صفحه 61 از کتاب درسی با عنوان زمان گذشته افعال to be تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند.
تکلیف: **عکس صفحات 60 و 61 کتاب درسی جهت برسی دبیر ارسال شود.** لطفا صفحه 49 کتاب کارتان را با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. تمرین 3 صفحه 61 کتاب که در کلاس انجام دادیم را حتما همراه تکالیفت ارسال کن. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز صفحه 60 از کتاب درسی با عنوان Reading تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند.
تکلیف: **عکس صفحه 60 کتاب درسی جهت برسی دبیر ارسال شود.** لطفا صفحه 52 کتاب کارتان را با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز صفحات 58 و 59 از کتاب درسی با عنوان vocabulary تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند. در انتهای کلاس به مناسبت روز جهانی زنان و دختران موفق در حیطه های علمی فیلم تماشا کردیم و به بحث و گفتگو پرداختیم.
تکلیف: **عکس صفحات 58 و 59 کتاب درسی جهت برسی دبیر ارسال شود.** لطفا صفحه 48 کتاب کارتان را به جز تمرین 4 با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: