فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه خیابان دماوند تهران
کلاس: زبان‌انگلیسی سطح 3

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروزدر ابتدا با انجام بازی در قالب پاور پوینت با موضوع حال استمراری سوالی کلاس را شروع کردیم.سپس صفحه 45 از کتاب درسی بطور کامل تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند. ویدئویی با مضمون حیوانات در خطر انقراض با هم تماشا کردیم.
تکلیف: پرسش و پاسخ از مباحث جلسات گذشته انجام میشود. لطفا صفحه 36 کتاب کارتان را با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند. تکالیف ارسالی بصورت عکس تصحیح نمیشوند . متشکرم

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، در ابتدای کلاس بازی در قالب پاور پوینت با موضوع استفاده از کلمات سوالی در زمان حال انجام شد. بخش اول از صفحه 45 از کتاب درسی با عنوان writing article تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند.
تکلیف: لطفا فراموش نکنید برای تکلیف روز گذشته تا امشب ساعت 12 شب وقت دارید.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز صفحه 44 از کتاب درسی با عنوان مبحث سوالی کردن زمان حال استمراری تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند. ویدئویی در رابطه با موضوع تدریس شده در کلاس پخش شد.
تکلیف: پرسش و پاسخ از مباحث جلسات گذشته انجام میشود. لطفا صفحه 35 کتاب کارتان را با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند. تکالیف ارسالی بصورت عکس تصحیح نمیشوند . متشکرم
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: