فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه خیابان دماوند تهران
کلاس: زبان‌انگلیسی سطح 3

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز بخش اول صفحه 63 از کتاب درسی با عنوان زمان گذشته افعال با قاعده تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند. با عزیزانم بصورت گروهی پیرامون زمان گذشته افعال بازی و رقابت داشتیم.
تکلیف: لطفا صفحه 51 کتاب کارتان را به جز تمرین 4 با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض سلام و ادب، امروز پرسش و پاسخ کلاسی انجام شد. سپس عزیزانم در 3 گروه مختلف به رقابتی جذاب همراه تمرین روانخوانی و game راجع به حیوانات مختلف پرداختند.
تکلیف: لطفا تمرین 1 صفحه 50 کتاب کارتان را با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز صفحه 62 از کتاب درسی بطور کامل تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند. سپس با توجه به استقبال عزیزانم از داستان خوانی به خلاصه گویی داستانهای کوتاه پرداختیم.
تکلیف: پرسش و پاسخ از مباحث جلسات گذشته انجام میشود. **عکس صفحه 62 کتاب درسی جهت برسی دبیر ارسال شود.** لطفا تمرین 5 صفحه 62 کتاب درسی تان را طبق توضیحات ارائه شده با دقت انجام دهید و بنویسید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز صفحه 61 از کتاب درسی با عنوان زمان گذشته افعال to be بطور کامل تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند. بخش اول صفحه 62 تدریس و تمرین شد.
تکلیف: پرسش و پاسخ از مباحث جلسات گذشته انجام میشود. **عکس صفحه 61 کتاب درسی جهت برسی دبیر ارسال شود.** لطفا صفحه 50 کتاب کارتان را به جز تمرین 1 با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: