فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه خیابان دماوند تهران
کلاس: زبان‌انگلیسی سطح 3

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: امروز با عزیزانم به مرور کامل زمانهای مربوط به آینده پرداختیم و نمونه سوال انجام دادیم. در انتهای کلاس فیلم آموزشی تماشا کردیم و بعد از اتمام فیلم با عزیزانم در مورد لغات و موضوع فیلم به بحث و گفتگو پرداختیم.
تکلیف: پرسش و پاسخ از مباحث جلسات گذشته انجام میشود. لطفا تمارین4 و 5 صفحه 33 کتاب کارتان را با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز مسابقه Spelling Bee برگزار شد. صفحه 34 از کتاب درسی با عنوان گرامری آینده استمراری و آینده کامل تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند. بخش اول درس 5 کتاب زبان آموزش پرورش با عنوان Media تدریس و تمرین شد. .
تکلیف: پرسش و پاسخ از مباحث جلسات گذشته انجام میشود. **عکس صفحه 34 کتاب درسی جهت برسی دبیر ارسال شود.** لطفا تمارین 2 و 3 صفحه 33 کتاب کارتان را با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز با عزیزانم به تمرین و پرسش و پاسخ مسابقه Spelling Bee پرداختیم تا برای روز دوشنبه آمادگی کافی را داشته باشند. سپس بخشی از مبحث گرامری Future تدریس و تمارین مربوطه انجام شدند.
تکلیف: لطفا تمرین 1 صفحه 33 کتاب کارتان را با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: