فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه خیابان دماوند تهران
کلاس: زبان‌انگلیسی سطح 3

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز صفحه 33 از کتاب درسی با عنوان مبحث Listening تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند. همچنین با عزیزانم به تمرین و ایجاد آمادگی برای مسابقه Spelling Bee پرداختیم. در انتهای کلاس فیلم آموزشی به زبان انگلیسی تماشا کردیم.
تکلیف: **عکس صفحه 33 کتاب درسی جهت برسی دبیر ارسال شود.** عزیزانم، طبق توضیحی که در کلاس ارائه دادم ضمن تهیه یک ویدئو از خودتان خلاصه ای از فیلمی که با هم تماشاکردیم را ارائه دهید. بدیهی است هرچقدر در انجام و ارائه این تکلیف خلاق تر عمل کنید امتیاز ویژه ای دریافت میکنید. متشکرم

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز بخش اول صفحه 33 از کتاب درسی با عنوان مهارت listening تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند. همچنین تدریس درس 4 کتاب prospect ضمن تماشای فیلمی پیرامون مشاغل برتر دنیا کامل شد.
تکلیف: *مهم* *مهم* والدین محترم لطفا ضمن همراهی و پیگیری بیشتر دانش آموز بنده را در حفظ نشاط و تاثیرگذاری کلاس یاری کنید. سپاس لطفا تمارین 1 و 2 و 3 صفحه 32 کتاب کارتان را با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز صفحه 32 از کتاب درسی بطور کامل تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند. همچنین به همراه عزیزانم به انجام کاربرگ و تمارین اضافی پیرامون موضوع گرامری شرطی نوع اول پرداختیم.
تکلیف: پرسش و پاسخ از مباحث جلسات گذشته انجام میشود. **عکس صفحه 32 کتاب درسی جهت برسی دبیر ارسال شود.** لطفا کاربرگ ارسالی را با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز صفحه 32 از کتاب درسی با عنوان گرامری will و همچنین شرطی نوع اول تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند. با عزیزانم یک ویدئوی آموزشی پیرامون موضوع گرامری تدریس شده تماشا کردیم.
تکلیف: پرسش و پاسخ از مباحث جلسات گذشته انجام میشود. لطفا تمارین 2 و 3 و 4 صفحه 31 کتاب کارتان را با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند. تکالیف ارسالی بصورت عکس تصحیح نمیشوند . متشکرم

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز صفحه 31 از کتاب درسی با عنوان vocabulary واژگان تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند. بخش اول درس 4 از کتاب زبان آموزش پرورش prospect با عنوان services تدریس و تمارین مربوطه انجام شدند.
تکلیف: پرسش و پاسخ از مباحث جلسات گذشته انجام میشود. **عکس صفحه 31 کتاب درسی جهت برسی دبیر ارسال شود.** لطفا متن Bio Printing مربوط به صفحه 32 کتاب درسی را بارها بخوانید و تمرین کنید سپس صدایتان را ضبط کنید و تکلیفتان را قبل از ساعت 12 شب سه شنبه در تلگرام به پی وی بنده ارسال کنید. توجه توجه : حتما عکس کتاب درسی به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: