فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: سطح Intro 3A

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر .امروز در کلاس به مناسبت روز جهانی معلولین در رابطه با انواع معلولیت ها صحبت کردیم و در رابطه با نحوه برخورد با افراد معمول بحث کردیم . همچنین از کتاب دانش آموز صفحه 58 را کامل کردیم .در صفحه 58 در رابطه با انواع لباس صحبت کردیم .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست از کلمات صفحه 58 هر کدام یک خط بنویسند . و با هر کدام از لغات جمله سازی انجام دهند .همچنین کتاب کار میبایست صفحه 40 را کامل نمایند .

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر. امروز در کلاس صفحات 55 و 54 را کامل کردیم، همچنین برای آمادگی در امتحان صفحات 56 و 57 و چندین نمونه سوال را کامل کردیم.
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست کتاب کار درس هشت را با استفاده از پاسخ نامه زیر کامل نمایند.. همچنین فایل کتاب کار درس هشتم در زیر بارگزاری شده است .

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . امروز در کلاس دانش آموزان پوستر های Scientific Projectخود را ارائه دادند . همچنین صفحه 145 را کامل کردیم .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست از کتاب کار صفحات 37 و 38 را کامل نمایند . همچنین میبایست از کلمات صفحه 52 یک خط بنویسند و جمله سازی انجام دهند .

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام وقت بخیر .امروز در کلاس صفحات 51 و52 را کامل کردیم .در صفحه 51 در رابطه با ضمایر نامشخص صحبت کردیم . همچنین نحوه استفادیشان در جملات را بررسی کردیم . در صفحه 52 در رابطه با جاهای مورد علاقه سه فرد هنرمند و زندگیشان صحبت کردیم .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست کتاب کار درس 7 را با استفاده از فایل زیر کامل نمایند. همچنین میبایست از کتاب دانش آموز صفحه 145 را کامل نمایند .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: