فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: سطح Intro3c

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر، امتحان همگام دو زبان برگزار شد. همچنین صفحه 62 و بخشی از 63 را کامل کردیم. در این صفحات در رابطه با اسامی قابل شمارش و غیر قابل شمارش صحبت کردیم.
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست کتاب کار صفحه 44 را کامل نمایند. همچنین با کلمات صفحه 62 میبایست جمله سازی انجام دهند.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . امروز در کلاس صفحات 60/61 / را کامل کردیم .در صفحه 60 و 61 در رابطه با مواد مختلفی که در تهیه چیز های گوناگون استفاده میشود صحبت کردیم .همچنین یک متن در رابطه با وسایل و لباس های ساخته شده از چیز های غیر معمول را خواندیم .
تکلیف: ** توجه توجه : دانش آموزان عزیز فردا امتحان همگام دو زبان از صفحات 39 -55 گرفته میشود . دانش آموزان عزیز میبایست در خانه برای امتحان مطالعه نمایند . با کلمات صفحه 61 و 62 جمله سازی انجام دهند و از هر کدام یک خط بنویسند .

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر امروز در کلاس قسمت سوم از سری پنگوئن های ماداگاسکار را تماشا کردیم . و اصطلاحاتی که در فیلم داشتیم را بررسی نمودیم .
تکلیف: دانش آموزان عزیز فایل پی دی اف اصطلاحات در زیر بارگزاری شده است . فایل را دانلود کرده و اصطلاحات را در دفتر خود یادداشت نمایید و به سوالات انتهایی فایل پاسخ دهید. لینک Movie کار شده در کلاس: https://www.aparat.com/v/YH8Kh

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت به خیر، امروز در کلاس صفحه 60 و 146 را کامل کردیم. در صفحه 60 در رابطه با صفات ملی و ضمایر ملکی صحبت کردیم. همچنین چندین نمونه سوال را کامل کردیم.
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست برای هر کدام از صفات ملکی و ضمایر ملکی مثال بنویسند.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر .امروز در کلاس به مناسبت روز جهانی معلولین در رابطه با انواع معلولیت ها صحبت کردیم و در رابطه با نحوه برخورد با افراد معمول بحث کردیم . همچنین از کتاب دانش آموز صفحه 58 را کامل کردیم .در صفحه 58 در رابطه با انواع لباس صحبت کردیم .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست از کلمات صفحه 58 هر کدام یک خط بنویسند . و با هر کدام از لغات جمله سازی انجام دهند .همپنین کتاب کار میبایست صفحه 40 را کامل نمایند .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: