فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: سطح Intro3c

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر. امروز در کلاس صفحه 55 را کامل کردیم. همچنین صفحات 56 و 57 را کامل کردیم و چندین نمونه سوال برای آمادگی بیشتر در آزمون بررسی کردیم.
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست کتاب کار درس هشت را با استفاده از پاسخ نامه زیر کامل نمایند.همچنین پاسخ نامه کتاب کار درس هشتم در زیر بارگزاری شده است .

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . امر.ز در کلاس دانش آموزان پوستر های Scientific Project خود را ارائه دادند . همچنین صفحه 53 و 54 را کامل کردیم . در صفحه 54 در رابطه چگونه ایمن بودن در خانه صحبت کردیم .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست از کتاب کار صفحات 37 و 38 را کامل نمایند . همچنین میبایست در رابطه با مکان مورد علاقه خود با استفاده از جزییات صفحه 53 یک متن کوتاه بنویسند .

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . امروز در کلاس تمرینات صفحه 145 را کامل کردیم .. همچنین نحوه استفادیشان در جملات را بررسی کردیم . در صفحه 52 در رابطه با جاهای مورد علاقه سه فرد هنرمند و زندگیشان صحبت کردیم .
تکلیف: دان آموزان عزیز میبایست فایل زیر را دانلود کرده و کتاب کار درس 7 را کامل نمایند . همچنین میبایست با کلمات صفحه 52 جمله سازی نمایند و یک خط از هر کدام بنویسند .

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . امروز در کلاس صفحه 50 را کامل کردیم . در صفحه 50 در رابطه با وسایل اتاق خواب صحبت کردیم . همچنین یک ویدئو کوتاه تماشا کردیم و اصطلاحات فیلم را با هم بررسی کردیم .
تکلیف: دانش آموزان عزیز فایل فیلم کار شده در زیر بارگزاری شده است . دانش آموزان عزیز میبایست فایل را دانلود کرده و اصطلاحات و معانی آن را یادداشت نمایند . کتاب کار درس هفت را کامل نمایید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: