فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: سطح Elementary

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . امروز در کلاس در رابطه با چشم مصنوعی و چشم طبیعی و تفاوت هایشان صحبت کردیم .همچنین مسابقه spelling bee برگزار شد .
تکلیف: دانش آموزان عزیز فایل کار شده در زیر بارگزاری شده است . فایل را دانلود کرده و از آن برای ارائه خود استفاده نمایید . دانش آموزان عزیز میبایست کتاب کار صفحه 36 را کامل نمایند .

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . برگزاری جلسه Story Telling. امروز در کلاس صفحه 37 و بخشی از 38 را کامل کردیم . در این صفحات تمرینات مربوط با متنی که خوانده بودیم را کامل کردیم . همچنین در رابطه با فعل هایی که برای فعالیت مختلف استفاده میشود صحبت کردیم.
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست با کلمات صفحه 118 و با استفاده از فعل های مورد استفاده از آنها جمله سازی کنند .

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . امروز در کلاس صفحه 36 و 37 را کامل کردیم. در این صفحه در رابطه با فشار هایی که بر روی نوجوان هست صحبت کردیم .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست تمرینات صفحه 36 را کامل نمایند . همچنین 35 از کتاب کار را کامل نمایند .

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر. امروز در کلاس صفحه 35 را کامل کردیم. در این صفحه در رابطه یک سری از صفات متضاد صحبت کردیم. همچنین چگونه منفی کردن صفات با استفاده از un.
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست با کلمات بنفش رنگ صفحه 35 جمله سازی انجام دهند. فردا لغات 20 تا 30 spelling bee پرسیده میشود.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . امتحان کلاسی از مبحث گرامر درس گرفته شد . همچنین در رابطه با چشم و اجزای مختلف آن و چگونه دیدن صحبت کردیم . همچنین لغات مربوط به spelling bee در کلاس تمرین شد .
تکلیف: دانش آموزان عزیز فایل مربوط به جزوه چشم در زیر بارگزاری شده است . فردا از موارد تدریس شذه پرسش خواهیم داشت . همچنین دانش آموزان میبایست یک خلاصه کوتاه از نحوه دیدن اشیا توسط چشم و مراحلی که در چشم برای دیدن یک شی طی میشودبنویسند .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: