فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: سطح Elementary

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . امروز در کلاس صفحات34 را کامل کردیم . در این صفحه در رابطه با زمان حال ساده و حال استمراری و تفاوت های آن صحبت کردیم. برای مسابقه spelling bee نیز تمرین کردیم . همچنین دیکته کلاسی گرفته شد .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست از کتاب کار صفحه مربوط به بخش 3D (33) را کامل کنند.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . امروز در کلاس مبحث گرامر از درس دوم کتاب آموزش و پرورش تدریس شد و در رابطه با زمان حال استمراری و نحوه سوالی کردن جملات با استفاده از کلمات پرسشی و چگونگی صحبت در رابطه با مالکیت برای اشیا و افراد صحبت کردیم . همچنین ده لغت اولیه از مسابقه spelling bee را تمرین کردیم .
تکلیف: دانش آموز عزیز میبایست کتاب کار خود را کامل نمایند . همچنین ورک شیت پایین را کامل نمایند . همچنین با استفاده از of- ('s) باید جمله سازی انجام دهند. برای هر کدام پنج مثال میبایست بنویسند .همچنین ده لغت اولیه از مسابقه spelling bee پرسیده میشود .

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . امروز در کلاس شروع پروژه های علمی جدید با مضمون آناتومی چشم و بخش های مختلف آن صحبت کردیم . همچنین برگزاری آزمون همگام زبان .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست به سوالات موجود در کاربرگ پاسخ دهند .

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . امروز صفحه 32 از کتاب را کامل کردیم . در این صفحه در رابطه با زمان حال ساده و استفاده آن در جملات صحبت کردیم .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست کتاب کار مربوط به بخش d را کامل نمایند. همچنین برای آزمون فردا میبایست مطالعه کافی را داشته باشند .

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر. امروز در کلاس در رابطه با خشونت مجازی صحبت کردیم . همچنین صفحات 28 و 29 را کامل کردیم .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست کتاب کار بخش a از درس یک را کامل کنند .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: