فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Intro4

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: پیک نوروزی
تکلیف: سلام دانش آموزان عزیز، امیدوارم تعطیلات پیش رو برای شما پر از شادی و آرامش و لحظاتی به یاد ماندنی باشد. تعدادی تمرین در قالبِ یک فایل pdf آپلود شده لطفا تمامی قسمت ها با دقت انجام شده و در اولین جلسه بعد ِتعطیلات نوروز تحویل داده شود. wishing you a year filled with joy, success, and happiness. Happy New Year

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: صفحه ی 106 تدریس شد. در این صفحه متنی در مورد یک نویسنده خواندیم. در ابتدا از زبان آموزن خواسته شد تا خلاصه ای از متن را برای دوستانشان ارائه دهند. سپس به تمرینات درک مطلب پاسخ دادیم و تمرینات چک شدند.
تکلیف: زبان آموزانی که متنِ جلسه ی قبل را تحویل نداده اند لطفا آن را انجام دهند. (یک داستان کوتاه در ژانر مورد علاقه ی خودتان)

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: صفحه ی 105 تدریس شد. در این صفحه زبان آموزان یک تمرین شنیداری (listening) با موضوع "مسابقه ی کتابخوانی" انجام دادند. تمریناتِ درک مطلبِ مربوطه انجام شد و سوالاتی در مورد کتاب هایی که بچه ها خوانده اند از آنها پرسیده شد. یک تمرینِ رایتینگ نیز انجام شد.
تکلیف: بودجه بندی آزمون پا به پا: 10 پرسش: درس چهارم (services) 6 پرسش لغات و مکالمه درس پنجم (Media) 4 پزسش به تصاویر صفحه ی 139 نگاه کنید و با استفاده از کلماتِ because, so, unfortunately, and, یک داستان کوتاه بنویسید.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: آزمونِ "همگام" برگزار شد. صفحه ی 104 تدریس شد. در این صفحه کلماتی مربوط به کتاب و کتاب خوانی آموزش داده شد، تمرینات مربوطه انجام شد. متنی در این مورد خواندیم و از زبان آموزان خواسته شد تا خلاصه ای از متن ارائه دهند. در قسمتِ speaking زبان آموزان داستان کوتاهی آماده کردند و ارائه دادند.
تکلیف: لطفا کتاب کار درس 18 تکمیل گردد. در یک پاراگراف درمورد از اخرین کتاب جذابی که خوانده اید به اختصار توضیح دهید.(شامل : ژانر کتاب و موضوعی که نویسنده مطرح کرده است و برداشت شخصی خود از کتاب و در جمله پایانی خواندن این کتاب را پیشنهاد دهید)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: