فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Intro4

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: قسمت ِ پایانیِ پروژه ی علمی (oceanology) تدریس شد. اقیانوس منجمد جنوبی، و حیواناتی که در این ناحیه زندگی میکنند معرفی شدند. قسمتی از صفحه ی 112 تدریس شد. در ابتدای این بخش از زبان آموزان خواسته شد تا در مورد یکی از تغییرات زندگی شان صحبت کنند (تغییرِ مدرسه و یا منزل). متنی در این مورد خواندیم و یک تمرین در همین رابطه انجام و چک شد.
تکلیف: لطفا پروژه ی علمیِ اقیانوس شناسی oceanology را انجام دهید. مطالبِ خود را در قالبِ یک فایلِ پاور پوینت و یا پوستر ارائه دهید. توجه داشته باشید مدت زمانِ ارائه ی شما نباید کمتر از پنج دقیقه باشد. ***آزمون کلاسی روز دوشنبه 3 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و نمرات مستقیما روی برد طبقات قرار خواهد گرفت*** مواد آزمون: درس 17 تا قسمتِ اولِ درس 20 (صفحاتِ 98 تا 112)

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: در راستای آماده سازیِ زبان آموزان برای آزمونِ KET امروز به حلِ نمونه سوالاتِ مشابه پرداختیم. نمونه سوالات شامل ِ هر 4 مهارت زبانی بودند. ابتدا بخشِ reading را بررسی کرده و به سوالات درک مطلب پاسخ دادیم. سپس بخشِ listening (شنیداری) انجام شد و پس از آن نمونه ای از writing برای زبان آموزان توضیح داده شد و از آن ها خواستیم تا یک ایمیلِ دوستانه بنویسند. در پایان هم به صورتِ گروهی به تعدادی از سوالاتِ speaking شفاها پاسخ دادیم.
تکلیف: آزمون ِ KET روز پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه ساعت 9 تا 10:30 صبح برگزار میشود. محل برگزاری: دبیرستان دخترانه ی علوی شعبه مرکز زبان آموزانی که کتاب کار خود را تحویل نداده اند تمرینات را تا پایان صفحه ی 77 کامل کنند و روز چهارشنبه تحویل دهند.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: صفحه ی 111 کتاب تدریس شد. این بخش در ادامه ی مبحث قبلی در مورد غذاها بود. یک تمرین listening وچند تمرینِ لغت مرتبط با این مبحث انجام و چک شد. همچنین سوالاتی (در غالب تمرین speaking) نیز از زبان آموزان پرسیده شد.
تکلیف: صفحه ی 77 کتاب کار انجام شود. آزمون KET روز "پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه ساعت 9 تا 10:30" برگزار میشود. محل برگزاری: دبیرستان دخترانه ی علوی شعبه ی مرکز می باشد. زبان آموزانی که مایل به شرکت در این آزمون هستند جهت ثبت نام تا روز سه شنبه مورخ 28 اردیبهشت به دپارتمان زبان اطلاع دهند.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: بخشِ دومِ پروژه ی علمی با موضوعِ اقیانوس شناسی Oceanology تدریس شد. لغات مهم مورد بررسی قرار گرفت، اقیانوس هایِ هند و اطلس معرفی شدند و مطالب مربوطه به صورتِ گروهی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. صفحه ی 110 کتاب تدریس شد. این بخش در مورد نحوه ی پختِ غذاها بود که در ابتدا مواد لازم (ingredients) و سپس مراحلِ مختلف آماده سازیِ غذا معرفی شد. پس از پایانِ این بخش زبان آموزان در قالب گروه هایِ دو و سه نفره مراحل آماده سازیِ غذایِ مورد علاقه ی خود را بیان کردند.
تکلیف: لطفا صفحه ی 76 کتاب کار تکمیل شود. آزمون Mock KET پنجشنبه 1403/2/6 به صورت کتبی آزمون شفاهی شنبه 1403/2/1 *آزمون ترمیک در تاریخ 2/22 برگزار خواهد شد*

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: صفحه ی 109 تدریس شد. موضوع تدریس در مورد گرامر جملات ِ مجهول ِزمان حال ساده بود. ابتدا گرامر تدریس شد و سپس از زبان آموزان خواسته شد تا متنِ داده شده را با افعالِ مناسب و با ساختارِ مجهول کامل کنند. دو تمرینِ گرامریِ دیگر نیز حل شد و به صورت گروهی آن ها را چک کردیم. در پایان زبان آموزان متنی در غالبِ یک تمرینِ writing نوشتند. بخش اول از پروژه ی علمی با موضوع اقیانوس شناسی oceanology تدریس شد. لغات مهم مورد بررسی قرار گرفت، زبان آموزان نظرات و ایده هایِ خود را بیان کردند و در پایان تعدادی از آنها مطالب را به صورت کنفرانس ارائه دادند.
تکلیف: کتاب کار تا پایان صفحه 76 تکمیل شود. آزمون Mock KET روز پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه به صورت "کتبی" برگزار میشود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: