فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Intro4

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: گلزاری، محیا
فعالیت: صفحات 71 و72 و 73 تدریس شد با هدف ارتقا مهارت های شنیداری و گفتاری و دوره تمارین مربوطه به درس های 9 و 10 و 11 و 12 انجام شد .
تکلیف: یک تبلیغ در مورد یک فیلم که زاده تخیل خود دانش اموزان میباشد با توجه به نکات تدریس شده نوشته و به همراه خود به کلاس بیاورید .مسابقه اسپلینگ بی روز شنبه مورخ 25 اذر ماه برگزار میگردد . اهنگ همگانی Show must go on حفظ گردد .

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: گلزاری، محیا
فعالیت: ازمون همگام زبان برگزار شد و به برخی از مشکلات دانش اموزان در مباحث مطرح شده در کتاب درسی پرداخته شد و رفع اشکالات صورت گرفت.
تکلیف: با سپاس فراوان از اولیا و دانش اموزان گرامی برای پیگیری درس زبان انگلیسی و کسب نمرات درخشان . لطفا اقدام به تکمیل کتاب کار خود کنید با تشکر فراوان .

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: گلزاری، محیا
فعالیت: صفحه 69 با موضوع Relative pronouns به طور کامل تدریس شد و تمارین مربوطه حل شد و صفحه 70 با موضوع حروف ربطی به طور کامل تدریس شد با هدف پیشرفت دانش اموزان در جمله سازی .
تکلیف: امتحان همگام تشریحی زبان روز دوشنبه مورخ بیستم اذر ماه برگزار خواهد شد . صفحات 49 و 50 در کتاب کار حل شود و اقدام به تکمیل کتاب کار خود کنید . فعالیت اختیاری امتیازی : در صورت داوطلب بودن جهت شرکت در سمینار علمی فستیوال تا فردا مورخ 19 اذر یکشنبه موضوع انتخابی خود را به بنده اعلام کنید .

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: گلزاری، محیا
فعالیت: جلسه Movie تدریس شد و بخشی از انیمیشن ماداگاسکار توسط دانش اموزان عزیز تماشا شد و اصطلاحات مربوط به این قسمت تدریس شد .
تکلیف: با استفاده از اصطلاحات تدریس شده یک متن (پنج خط) بنویسید با موضوع دلخواه خود لینک دسترسی به مووی جهت انجام تسک اخر https://www.aparat.com/v/YH8Kh

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: گلزاری، محیا
فعالیت: قایده ضمایر نسبی (That . which . who ) تدریس شد با هدف افزایش دانش دانش اموزان در مبحث ساختن جملات مختلف و اموزش استفاده این قایده در مواقعی که نیاز هست در جملات اطلاعات بیشتری در مورد اشخاص بدهند . انواع مختلف فیلم ها و متن مربوط به این موضوع با هدف پیشرفت دانش اموزان در مبحث خواندن متون انجام شد.
تکلیف: سلام به دانش اموزان عزیز ممنون از حضور فعال شما در جلسات انلاین .صفحه 48 در کتاب کار حل شود . اقدام به بارگزاری تکالیف در پرتال کنید و حتما در پورتال اطلاع دهید که تکالیفتان انجام شده است تاکید میکنم اقدام به بارگزاری عکس از تکالیف خود کنید .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: