فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Intro4

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: تمریناتِ باقی مانده از صفحه ی 87 که در موردِ زمانِ حال کامل (present perfect) بود حل شدند. صفحاتِ 88 و 89 تدریس شدند. در صفحه ی 88 زبان آموزان مفهومِ geocaching را یادگرفتند و متنی در این مورد خوانده شد و سپس به سوالاتِ درک مطلب پاسخ دادند. (geocaching یک فعالیت تفریحی در فضای باز است که شرکت کنندگان با استفاده از گوشی هوشمند و یا دستگاه جی پی اس آیتم های پنهان شده را پیدا میکنند.) در صفحه ی 89 تعدادی از collocation های مربوط به اوقات فراغت و فعالیت های تفریحی آموزش داده شد (که معادل فارسی آن "همایند" می باشد). در همین راستا یک تمرینِ شنیداری (listening) نیز انجام شد.
تکلیف: زبان آموزانی که پروژه ی جلسه ی پیش را تحویل نداده اند لطفا تحویل دهند. شعر The Show Must Go on حفظ شود. در صوت علاقمندی به شرکت در کلاس فرانسه لطفا به دپارتمان زبان مراجعه فرمایید.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: بخشی از صفحه ی 87 تدریس شد. دو تمرین شنیداری با مضمونِ اوقات فراغت (free time) انجام شد و گرامرِ حال کامل (present perfect) با since و for آموزش داده شد.
تکلیف: پروژه ی صفحه ی 85 انجام شود. شعر ِ The Show Must Go on حفظ شود. (پرسیده میشود) در صورت علاقمندی به شرکت در کلاس فرانسه لطفا به دپارتمان زبان مراجعه شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: