فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Intro4

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: صفحه ی 109 تدریس شد. موضوع تدریس در مورد گرامر جملات ِ مجهول ِزمان حال ساده بود. ابتدا گرامر تدریس شد و سپس از زبان آموزان خواسته شد تا متنِ داده شده را با افعالِ مناسب و با ساختارِ مجهول کامل کنند. دو تمرینِ گرامریِ دیگر نیز حل شد و به صورت گروهی آن ها را چک کردیم. در پایان زبان آموزان متنی در غالبِ یک تمرینِ writing نوشتند. بخش اول از پروژه ی علمی با موضوع اقیانوس شناسی oceanology تدریس شد. لغات مهم مورد بررسی قرار گرفت، زبان آموزان نظرات و ایده هایِ خود را بیان کردند و در پایان تعدادی از آنها مطالب را به صورت کنفرانس ارائه دادند.
تکلیف: کتاب کار تا پایان صفحه 76 تکمیل شود. آزمون Mock KET روز پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه به صورت "کتبی" برگزار میشود.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: صفحه ی 108 تدریس شد. موضوع تدریس در مورد وعده ی غذایی ِ صبحانه و فرآیندِ آماده سازیِ غلات (cereal) بود. در ابتدا متنی در این مورد را با هم خواندیم، و با کمک زبان آموزان خلاصه ای از متن در کلاس گفته شد. سپس به سوالاتِ لغت (vocabulary) پاسخ داده و پاسخ ها را چک کردیم. در پایان ِ جلسه دانش آموزان درغالبِ یک تمرینِ speaking در مورد صبحانه ی مورد علاقه ی خود، بهترین صبحانه، و عجیب ترین صبحانه صحبت کردند.
تکلیف: تمرینات صفحه 76 کتاب کار انجام شود.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: صفحه ی 107 تدریس شد. در ابتدای صفحه از زبان آموزان خواسته شد تا متنی را بخوانند و به سوالاتِ درک مطلب مربوط به آن پاسخ دهند. سپس تمرین دیگری مرتبط با متن reading انجام شد. در قسمتِ project یک اصطلاح جدید یاد گرفتیم blurb)) و از زبان آموزان خواسته شد تا خلاصه ای از کتاب مورد علاقه شان بنویسند و در پایان تعدادی از دانش آموزان نوشته های خود را خواندند.
تکلیف: تمرینات صفحه ی 74 و 75 کتاب کار حل شود. زبان آموزانی که پیک نوروزی خود را آماده نکرده اند تا روز سه شنبه فرصت دارند تحویل دهند.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: پیک نوروزی
تکلیف: سلام دانش آموزان عزیز، امیدوارم تعطیلات پیش رو برای شما پر از شادی و آرامش و لحظاتی به یاد ماندنی باشد. تعدادی تمرین در قالبِ یک فایل pdf آپلود شده لطفا تمامی قسمت ها با دقت انجام شده و در اولین جلسه بعد ِتعطیلات نوروز تحویل داده شود. wishing you a year filled with joy, success, and happiness. Happy New Year
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: