فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Intro4

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: تمرینات ویژه ی فستیوال انجام شد (شعر counting stars + اَکت) صفحه ی 103 تدریس شد. در این صفحه گرامرِ شرطی نوع اول آموزش داده شد و سپس تمرینات مربوطه انجام و چک شد.
تکلیف: زبان آموزانی که کتاب کار خود را تحویل نداده اند لطفا تمریناتِ باقی مانده را کامل کرده و تحویل دهند. (تا پایان درس هفدهم)

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: صفحه ی 102 تدریس شد. در این صفحه با لغاتی مربوط به کتاب خوانی آشنا شدیم، سوالاتی در مورد کتاب و کتاب خوانی از بچه ها پرسیده شد و به یک کوییز (پرسشنامه) در همین رابطه به صورت دسته جمعی پاسخ دادیم.
تکلیف: زبان آموزانی که کتاب کار خود را کامل نکرده اند لطفا تا روز چهارشنبه تحویل دهند. (تا پایان درس هفدهم)

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: صفحه ی 101 تدریس شد. در این صفحه یک تمرین شنیداری listening انجام دادیم و از زبان آموزان خواسته شد تا به سوالات مربوطه پاسخ دهند. در قسمتِ speaking زبان آموزان به صورت دو به دو در موردِ مواردِ خواسته شده صحبت کردند و مکالمه ای نوشتند.
تکلیف: *** روز شنبه آخرین مهلتِ تحویل کتاب کار برای زبان آموزانی که کتاب کار خود را کامل نکرده اند می باشد***

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: تمریناتِ سرود و اَکت مربوط به فستیوال انجام شد. صفحه ی 100 و بخشی از صفحه ی 101 تدریس شد. در این صفحات، که مربوط به سلامتِ نوجوانان بود (Teen's Health) متنی در همین راستا تدریس شد. همچنین زبان آموزان با صفاتِ مربوط به ابرازِ احساسات آشنا شدند و تمرین مربوطه را انجام دادند و پاسخ ها به صورت گروهی چک شد.
تکلیف: زبان آموزانی که تمرینات کتاب کار را تکمیل نکرده اند تا روز چهارشنبه مهلت دارند تمرینات را تحویل دهند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: