فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Elementary A

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: گلزاری، محیا
فعالیت: لغات و توضیحات مربوطه به شب یلدا با هدف آشنایی بیشتر دانش آموزان با این مناسبت تدریس شد و انواع حیوانات اهلی و وحشی و دسته بندی های مختلف آنان تدریس شدند.
تکلیف: آهنگ های زیر را دانلود کرده و با دقت حفظ کنید و برای فستیوال حاضر شوید حفظ این اهنگ ها نمره کلاسی را در برخواهد گرفت آهنگ اول بسیار مهم میباشد و شعر آن در قالب پی دی اف در قسمت کاربرگ موجود میباشد آهنگ Super trouper از Abba حفظ شود . (بسیار بسیار مهم) آهنگ Show must go on از Queen حفظ شود .

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: گلزاری، محیا
فعالیت: امتحان اسپکینگ برگزار شد و نمرات این امتحان ثبت شدند .
تکلیف: ازمون ترمیک روز سه شنبه 28 اذر خواهد بود . ازمون اموزش و پرورش از چهار درس اول کتاب اموزش و پرورش در تاریخ شش دی ماه برگزار خواهد شد .

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: گلزاری، محیا
فعالیت: مسابقه اسپلینگ بی برگزار شد و سرود مربوط به فستیوال در کلاس توسط دانش اموزان تمرین شد .
تکلیف: روز دوشنبه 27 اذر ازمون شفاهی زبان انگلیسی برگزار خواهد شد که پنج نمره از نمره شمارا در برمیگیرد و پانزده نمره باقی مانده در ازمون ترمیک روز سه شنبه 28 اذر خواهد بود . ازمون اموزش و پرورش از چهار درس اول کتاب اموزش و پرورش در تاریخ شش دی ماه برگزار خواهد شد .

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: گلزاری، محیا
فعالیت: صفحات 60 و 61 به طور کامل تدریس شدند با هدف اموزش روش نوشتن متن در مورد شهرهای متفاوت و لغات و جملات مربوط به ادرس دهی در شهر ها و همچنین تمارین مربوطه در کلاس حل شدند .
تکلیف: لطفا یک متن بنویسید و در ان اطلاعات مربوط به شهر خود یا شهر مورد علاقه خود را نوشته و از روش های تدریس شده در ان استفاده کنید . روز شنبه 25 اذر ماه مسابقات اسپلینگ بی برگزار خواهد شد . امادگی لازم برای ازمون ترمیک که در تاریخ 28 اذر ماه برگزار خواهد شد داشته باشید. اهنگ show most go on از queen حفظ شود

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: گلزاری، محیا
فعالیت: امتحان همگام زبان انگلیسی برگزار شد و جهت های جغرافیایی و جملات کاربردی در رابطه با موضوع ادرس های مختلف تدریس شد و تمارین مربوط به ان انجام شد و بازی مقصد را پیدا کن در کلاس برگزار شد با هدف اموزش بهتر عبارات کاربردی مربوط به موضوع راهنمایی در ادرس ها .
تکلیف: لطفا با نهایت استفاده از خلاقیت خود یک نقشه با استفاده از عبارات تدریس شده در صفحه 60 نقاشی کرده و به کلاس درس بیاورید .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: