فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Elementary A

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: قسمت هایِ باقی مانده ی صفحه ی 100 تدریس شد. در این قسمت تمریناتِ مربوط به زمانِ حال کامل present perfect انجام شد. تمرینات ِ گرامریِ صفحه ی 140 که در راستای این مبحث گرامری بود نیز انجام و به صورت گروهی چک شدند. بخشی از صفحه ی 101 نیز تدریس شد. این قسمت در موردِ عباراتی بود که با افعالِ do, make, have, take و bring ساخته میشوند. تمرینات این قسمت در قالب یک بازی در کلاس ارائه و انجام شد.
تکلیف: لطفا تمرینات کتاب کار را تا پایان صفحه ی 100 کامل کنید. پروژه ی Marine biology را در قالب یک فایل پاورپوینت و یا پوستر ارائه دهید. لطفا توجه داشته باشید که کنفرانس شما در مورد این موضوع نباید کمتر از 5 دقیقه باشد. ***آزمون کلاسی روز دوشنبه 3 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و نمرات مستقیما روی برد طبقات قرار خواهد گرفت*** موادِ آزمون: صفحاتِ 74 تا 101 کتاب

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: بخشِ سوم پروژه ی علمی که در موردِ Marine biology بود تدریس شد، در این قسمت موجوداتِ عجیب و کمیابِ آب های عمیق معرفی شدند و همچنین دسته بندی اکو سیستم های دریایی تدریس شد بخش باقی مانده از صفحه ی 99 تدریس شد، دو تمرینِ شنیداری listening و یک تمرین speaking انجام شد. و قسمتی از صفحه ی 100 که شامل 2 سوال و یک تمرین شنیداری بود نیز تکمیل و چک شد.
تکلیف: لطفا برای روز شنبه کنفرانس خود را با موضوعِ marine biology آماده کنید و در قالبِ پوستر و یا پاورپوینت ارائه دهید.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: بخشِ دومِ پروژه ی علمی که در موردِ Marine biology بود تدریس شد، در این قسمت به معرفیِ تپه های مرجانی، موجوداتی از قبیل فیتو پلانکتون ها، نقشِ آن ها در اکوسیستم و....پرداختیم. سپس از زبان آموزان خواسته شد تا با استفاده از اسلایدهایِ تهیه شده نظرات و ایده هایِ خود را در این مورد بیان کنند. بخشی از صفحه ی 99 تدریس شد، این قسمت در مورد انواع اقامتگاه ها (خانه، ویلا، آپارتمان، خوابگاه) صحبت کردیم و از زبان آموزان خواسته شد تا نظراتشان را اعلام کنند و بگویند دوست دارند در چه فضایی زندگی کنند. یکی از تمرینات کتاب نیز انجام و به صورت گروهی چک شد.
تکلیف: لطفا برای روز دوشنبه کنفرانس خود را با موضوعِ marine biology آماده کنید و در ابتدای کلاس به صورتِ شفاهی ارائه دهید. (مطلب آماده شده توسط شما نباید کمتر از دو دقیقه باشد)

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: قسمتِ باقی مانده ی صفحه ی 98 تدریس شد. گرامرِ حال کامل (present perfect) تدریس شد و سه قسمتِ افعال به صورت گروهی مرور شد و تمریناتِ گرامرِ مربوطه انجام و چک شد. بخشِ اولِ پروژه ی علمی که در موردِ Marine biology بود تدریس شد، و زبان آموزان نظرات و ایده های خود را در این مورد بیان کردند.
تکلیف: تمرینات کتاب کار تا پایان صفحه ی 97 کامل شده و تحویل داده شود.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: در ابتدای کلاس از زبان آموزان خواسته شد تا در موردِ سوالِ "برایِ سالِ جدید چه آرزوهایی دارید؟" فکر کنند و متن کوتاهی در این باره بنویسند. سپس به دو سوالی که در پیک نوروزی زبان آموزان ذکر شده بود: How was our holiday? Where did you go? پرداختیم و هر یک از دانش آموزان در این مورد صحبت کردند.
تکلیف: لطفا تمرینات پیک نوروزی را تا روز دوشنبه کامل کرده و تحویل دهید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: