فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Elementary A

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: صفحات 79 و 80 تدریس شد. در صفحه ی 79 زبان آموزان با افعالِ دو کلمه ایِ گذرا و ناگذر (لازم و متعدی) آشنا شدند و تمریناتی لغت در همین راستا انجام دادند. در صفحه ی 80 نیز لغاتی مربوط به اینترنت و فضایِ مجازی آموزش داده شد و در پایان زبان آموزان یک تمرینِ گروهی با لغاتِ آموزش داده شده انجام دادند.
تکلیف: تمرینات کتاب کار تا پایان صفحه ی 79 انجام شود. ***روزِ دوشنبه آخرین مهلت تحویل کتاب کار می باشد.***

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: صفحه ی 78 و قسمتی از صفحه ی 136 تدریس شد. در صفحه ی 78 دو تمرینِ شنیداری (listening) انجام شد، که در راستایِ تقویتِ گرامرِ زمان گذشته ی ساده بود و از زبان آموزان خواسته شد که به فایل های صوتی گوش دهند، فعل های مناسب را جای گذاری کنند و در پایان به سوالاتِ درک مطلبِ مرتبط پاسخ دهند. در قسمتِ D صفحه ی 136 تمریناتی در رابطه با سوالی کردن و منفی ساختنِ جملاتِ گذشته ی ساده انجام شد.
تکلیف: صفحه ی 77 کتاب کار انجام شود. شعر Show Must Go on حفظ شود.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: صفحات 76 و 77 تدریس شدند. در صفحه ی 76 بار دیگر مبحث گرامریِ زمان گذشته ی ساده مطرح شد و متنی با همین ساختار خوانده شد. زبان آموزان تمریناتی در این راستا انجام دادند و در پایان از زبان آموزان خواسته شد تا با استفاده از افعالِ زمان گذشته جملاتی در موردِ کارهایی که در هفته ی گذشته انجام داده اند بنویسند. در صفحه ی 77 تمرینات شنیداری در موردِ مشکلات کامپیوتری و نحوه ی تماس با مرکز پشتیبانی انجام شد. در پایانِ این جلسه از زبان آموزان خواسته شد تا یکی از مشکلات کامپیوتری که تاکنون داشته اند را بیان کنند، و بگویند چگونه مشکلشان را حل کرده اند.
تکلیف: تمرینات 2، 3 و 4 صفحه ی 136 حل شوند. شعر Show Must Go on تمرین شود. (فایلِ pdf شعر برای شما قرار داده شده) در صورت علاقمندی به شرکت در کلاس فرانسه لطفا به دپارتمان زبان مراجعه فرمایید.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: صفحات 74 و 75 تدریس شد. در این صفحات زبان آموزان با کلمات مربوط به تجهیزات کامپیوتری و دیجیتال آشنا شدند و در همین راستا دو تمرین شنیداری (Listening) نیز انجام شد. در پایان این صفحات از زبان آموزان خواسته شد با استفاده از لغات و عبارات آموزش داده شده متنی در مورد استفاده ی روزمره شان از اینترنت و تجهیزات کامپیوتری بنویسند.
تکلیف: صفحه ی 74 کتاب کار حل شود. شعر ِ The Show Must Go on حفظ شود. (پرسیده میشود) در صورت علاقمندی به شرکت در کلاس فرانسه لطفا به دپارتمان زبان مراجعه شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: