فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Intermediate

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: نظافت اردستانی، امیر
فعالیت: امروز صفحه 30 و 31 تدریس شدند که در مورد اجزای مختلف بدن و اشنایی با اسامی آن هاست و همچنین کاربرد هر یک از آن ها برای انجام مهارت های متفاوت و چگونگی سالم نگه داشتن آن ها با مصرف انواع ویتامین های مختلف است.
تکلیف: لطفا کتاب کار صفحه 30 انجام شود.برای فردا حتما اهنگ hall of fame و قسمت هایی که برای هر یک از دانش اموزان جداگانه تعریف شده است در فلش فیلم برداری شده و همراه با اکت مناسب و تصویر واضح از خودتان به دپارتمان زبان تحویل داده شود.در صورت شرکت در صورت تمایل جهت شرکت در کلاس های فرانسه اسامی خود را به دپارتمان زبان اعلام نمایید.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: نظافت اردستانی، امیر
فعالیت: امروز صفحات 28 و 29 تدریس شدند که در مورد اشنایی با انجمن های مختلف هستند و ورزش های متفاوت در گروه های مختلف و همچنین افزایش مهارت نوشتاری در مورد گروه های مختلف ورزشی است.
تکلیف: لطفا کتاب کار صفحات 24 و 25 انجام شوند.برای روز شنبه حتما پارت های ویدیو که برای هر شخص اختصاصی تعریف شده در فلش و اماده اورده شود.حتما اکت و خواندن و خلاقیت در فیلم برداری و صدا و چهره ی واضح داشته باشید.اهنگ show must go on حتما برای روز شنبه حفظ شود.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: نظافت اردستانی، امیر
فعالیت: امروز صفحه 26 و 27 تدریس شد که در مورد حروف اضافه و همچنین متنی در مورد ابزار گنج یابی و طلایابی است و با هدف افزایش مهارت خوانشی و اشنایی با حروف اضافه است.
تکلیف: لطفا کتاب کار صفحه 23 انجام شود.اهنگ hall of fame در خانه تمرین شود و اهنگ show must go on حفظ شود.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: نظافت اردستانی، امیر
فعالیت: امروز صفحه 25 تدریس شد که در مورد اسامی مرکب و صفات مرکب است و با هدف افزایش مهارت برای ساختن این صفات و به کار بردن آن ها برای توصیف شخصیت ها و موقعیت های مخنلف است.
تکلیف: لطفا کتاب کار صفحه 22 انجام شود.اهنگ فستیوال :show must go on حتما حفظ شود به همراه ریتم و موسیقی هماهنگ با اهنگ.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: