فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Intermediate

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: نظافت اردستانی، امیر
فعالیت: امروز صفحه 56 تدریس شد که در مورد افعال کمکی در گذشته است و با هدف بیان کردن قوانین و کار هایی است که با اجبار از طرف قانون . یا اجبار از طرف دیگران است.همچنین پروژه ی علمی در رابطه با جنبش های هنری و اشنایی با انواع و اقسام سبک های هنری است.
تکلیف: لطفا کتاب کار صفحه 56 تدریس شود.داوطلبانی که مایل به شرکت در ازمون PET هستند فردا چهارشنبه 29 فروردین اخرین فرصت ثبت نام است و باید به دپارتمان زبان برای اعلام اسامی خود مراجعه کنند.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: نظافت اردستانی، امیر
فعالیت: امروز صفحات 54 و 55 تدریس شدند که در مورد صفات شمارشی است و با هدف استفاده درست از اسامی قابل شمارش و غیر قابل شمارشی است.همچنین صفحه 55 تدریس شد که در مورد شبکه های اجتماعی و اشنایی با سود و زیان های آن هاست.
تکلیف: لطفا کتاب کار صفحات 54 و 55 انجام شوند.ازمون PET پنجشنبه 6 اردیبهشت از ساعت 9 الی 11 در دبیرستان دخترانه ی علوی شعبه مرکز برگزار خواهد شد.داوطلبانی که مایل به شرکت در این ازمون هستند تا فردا مورخ 28 اردیبهشت جهت ثبت نام به دپارتمان زبان اطلاع دهند.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: نظافت اردستانی، امیر
فعالیت: امروز صفحه 54 تدریس شد که در مورد کمیت هاست و با هدف بیان کردن اسامی قابل شمارش و غیر قابل شمارش است و تفکیک و تمایز تفاوت های این دو است.
تکلیف: لطفا کتاب کار صفحه 54 انجام شود.شنبه یکم اردیبهشت ازمون PET به صورت شفاهی برگزار میشود.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: نظافت اردستانی، امیر
فعالیت: امروز پروژه علمی تدریس شد که در مورد جنبش های هنری و اشنایی با انواع و اقسام مکتب ها و کاربرد های هریک از آن ها و واژه های مرتبط با هر یک از آن هاست.همچنین صفحه 53 تدریس شد که در مورد گرامر امری و ساختار آن با هدف بیان قوانین و دستورات است.
تکلیف: لطفا کتاب کار صفحه 53 انجام شود.روز شنبه برای مسابقه اسپلینگ بی امادگی کامل داشته باشید

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: نظافت اردستانی، امیر
فعالیت: امروز کتاب کار با دانش اموزان چک شد و تمرینات در کلاس حل شدند.صفحه 52 تدریس شد که در مورد کامپیوتر و اجزای آن و کاربرد و ویژگی های هر یک از آن هاست.
تکلیف: لطفا کتاب کار صفحه 52 انجام شود.مسابقه اسپلینگ بی روز شنبه مورخ 25 فروردین برگزار حواهد شد.لطفا امادگی لازم را داشته باشید و برگه ارایه شده را مطالعه بفرمایید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: