فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه دوم دخترانه جمهوری تهران
کلاس: 40181

فارسی دهم

مدرس: میرزایی، طیبه
فعالیت: دوره درس 6، 7 و 8 تدریس ابتدایی درس 9

علوم و فنون ادبی دهم

مدرس: میرزایی، طیبه
فعالیت: تمرین تست
تکلیف: حل تست های ص 44 و ص 45 کتاب خیلی سبز

اقتصاد دهم

مدرس: حسن پور، پیمان
فعالیت: مطالب باقی مانده درس 5 و 6
تکلیف: تست از درس 4و 5

عربی اختصاصی دهم

مدرس: امیری، مهدیه
فعالیت: با سلام در جلسه امروز درس چهارم به پایان رسید و هشت باب میزید مجدد مرور گشت.
تکلیف: با سلام دانش آموزان عزیز برای جلسه بعدی هشت باب مزید را مجدد مرور کلی نمایید و جهت حل تمارین و تست در این زمینه آماده باشید. با تشکر.امیری

ریاضی دهم انسانی

مدرس: حسن پور، پیمان
فعالیت: حل نمونه سوال
تکلیف: حل نمونه سوالات ارائه شده در کلاس

اسطوره‌شناسی

مدرس: سمیع، روح‌الله
فعالیت: تدریس شناخت شخصیتهای انسانی

جامعه‌شناسی دهم

مدرس: بهروزفخر، رضا
فعالیت: تدریس درس7
تکلیف: تست درس 6 با پاسخ تشریحی

منطق دهم

مدرس: بهروزفخر، رضا
فعالیت: تدریس درس 6
تکلیف: تست درس 5 حتما پاسخ تشریحی داشته باشد.

مشاوره

مدرس: مهدی لو، سمیرا
فعالیت: معرفی رشته علوم تربیتی
علوی لایف قسمت 9

علوی لایف قسمت 9

رده: پرورشی
توضیح: کودکی که به دنیا می‌آید نیازهای هیجانی متنوع و متفاوتی دارد که اگر آن کودک قرار باشد تا سالم بماند تا حد معینی آن نیازها باید برآورده بشوند و برآورده شدن بیش از حد زیاد یا کمشان باعث شکل گیری طرحواره های ناسازگار اولیه می‌شود. این نیازهای هیجانی عبارت‌اند از: 1) دلبستگی: دلبستگی به معنای داشتن رابطه ایمن و پایدار نوزاد با مراقبان اولیه خودش است، به طوری که نوزاد احساس کند که کسانی هستند که در برابر خطرها از او مراقبت می‌کنند و در کنار آنها احساس آرامش بکند. اگر این نیاز برآورده نشود سه مدل سبک دلبستگی ناایمن ممکن است ایجاد بشود: اجتنابی ، دوسوگرا، آشفته 2) خودگردانی: نیاز به مستقل بودن و انجام کارها به تنهایی از نیازهای اساسی کودک است که اگر برآورده نشود و والدین از کودک بیش مراقبتی کنند، نتیجه آن احساس ناتوانی و بی عرضگی می‌تواند باشد که به ایجاد طرحواره های حوزه دوم یعنی خودگردانی مختل خواهد انجامید. 3) آزادی در بیان نیازها: همه ما حق داریم تا نیازهایمان را مطرح کنیم و خواسته‌هایمان را به والدینمان بگوییم، اما اگر والدین به هر طریقی مانع از بیان این نیاز بشوند و نگذارند تا کودک به راحتی بتواند نبازش را مطرح کند یا شرایط طوری پیش برود که نیازهای دیگران در اولویت قرار بگیرد، آزادی در بیان نیازها آسیب می‌بیند. 4) خودانگیختگی و تفریح: همه ما دوست داریم که یک سری زمان‌ها بتوانیم یکسری کارها را بدون نظر دیگران و با اختیار خودمان انجام بدهیم، خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که والدین جلوی این نیاز فرزندان را می‌گیرند، به این صورت که فرزند دوست دارد تا جور خاصی بازی کند اما پدر و مادر اجازه نمی‌دهند و در عوض بر عقل و منطق و چارچوب و نظم تاکید افراطی می‌کنند، هنگامی که نیاز خودانگیختگی در کودکان آسیب ببیند. 5) محدودیت‌های واقع بینانه: در زندگی اجتماعی انسان علاوه بر این که باید حواسش به خودش باشد، دیگران را هم باید در نظر داشته باشد و حقوق آنها را زیر پا نگذارد، در هر زمان و مکانی افراد نمی‌توانند به امیال خود جامه عمل بپوشانند و باید منتظر وقت و محل مناسب ارضای نیازهایشان باشند. اگر پدر و مادر فرزندان بسیار سهل گیرانه عمل کنند و همه چیز را آسان بگیرند یا بسیار فرزندشان را نازپرورده کنند، معمولاً فرزند خویشتن داری و خودکنترلی را نمی‌آموزد

فارسی دهم

مدرس: میرزایی، طیبه
فعالیت: حل خودارزیابی و تمرین بیشتر درس 5 از درس علوم و فنون
تکلیف: تست های ص 133 تا 135 کتاب همراه علوی

جغرافیا دهم

مدرس: مجیدی راد، ندا
فعالیت: تحلیل تست های آزمون گزینه دو و تدریس درس پنج تا انواع آب و هوای ایران
تکلیف: ارسال یک مجموعه سوال تستی و تشریحی

تاریخ دهم

مدرس: مجیدی راد، ندا
فعالیت: تدریس درس 6 به طور کامل
تکلیف: 6 سوال تحلیلی از درس ششم
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: