فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه دوم دخترانه خیابان دماوند تهران
کلاس: حسابی

زبان انگلیسی دوازدهم

مدرس: اسکندری، مهدی
فعالیت: تدریس تا آخر مکالمه----تست
تکلیف: صفحه 228 و 229 خیلی سبز کامل 30 تست ئاژگان 1 دوازدهم و 20 تست واژگان 1 دهم 10 تست گرامر 1 دهم حل شود.....( علوی یا خیلی سبز)

شیمی دوازدهم

مدرس: نامور، شاپور
تکلیف: از کتاب تست تا سر اسیدها و بازها تست بزنید از کتاب همراه علوی 62 تا تست از کتاب خیلی سبز 98 تا تست از کتاب مبتکران 133 تست فعلا مساله هاشو نزنید.
شهادت امام رضا علیه السلام تسلیت باد

شهادت امام رضا علیه السلام تسلیت باد

رده: پرورشی
توضیح: هنگامی که علی بن موسی الرضا (ع) وارد بر مأمون شد . او به فضل بن سهل ، وزیر مخصوصش دستور داد که پیروان مکاتب مختلف را مانند جاثلیق ( عالم بزرگ مسیحی ) و رأس الجالوت ( پیشوای بزرگ یهودیان ) و رؤسای صائبین و هربز اکبر ( پیشوای بزرگ زردشتیان ) و نسطاس رومی ( عالم بزرگ نصرانی ) و همچنین علمای دیگر علم کلام را دعوت کند تا سخنان آن حضرت را بشنوند و هم آن حضرت سخنان آنها را . هدف مأمون از این کار این بود که به پندار خویش مقام امام (ع) را در انظار مردم پایین بیاورد ، به گمان اینکه امام (ع) تنها به مسائل ساده ای از قرآن و حدیث آشناست و از فنون علم و استدلال بی بهره است . این مجلس تشکیل شد و مأمون رو به جاثلیق کرد و گفت : ای جاثلیق ! این پسر عموی من موسی بن جعفر (ع) است . او از فرزندان فاطمه (س) دختر پیامبر ما ، و فرزند علی بن ابیطالب (ع) است . من دوست دارم با او سخن بگویی و مناظره کنی ، اما طریق عدالت را در بحث رها مکن . جاثلیق گفت : ای امیر مؤمنان ! من چگونه بحث و گفتگو کنم که ( با او قدر مشترکی ندارم ) او به کتابی استدلال می کند که من منکر آنم و به پیامبر عقیده دارد که من به او ایمان نیاورده ام . در اینجا امام (ع) شروع به سخن کرد و فرمود : ای نصرانی ! اگر به انجیل خودت برای تو استدلال کنم اقرار خواهی کرد . آنگاه امام (ع) از انجیل برای آنها استدلال آورد و ماییه حیرت آنان شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: