فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه دوم دخترانه خیابان دماوند تهران
کلاس: زبان ترمیک | سطح 2

زبان انگلیسی همگانی دهم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب، امروز صفحات 41 و 42 از کتاب درسی با عنوان کاربرد زمان حال استمراری تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند. در انتهای کلاس ضمن یادآوری روز جهانی حیات وحش به دیدن ویدئوآموزشی در این خصوص پرداختیم. همچنین لغتهای انگلیسی مربوط به این مناسبت را با هم یاد گرفتیم.
تکلیف: پرسش و پاسخ از مباحث جلسات گذشته انجام میشود. **عکس صفحات 41 و 42 کتاب درسی جهت برسی دبیر ارسال شود.** لطفاتمرین 5 صفحه 41 و تمرین 5 صفحه 42 کتاب درسی را با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند.

زبان انگلیسی همگانی دهم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز صفحه 41 از کتاب درسی با عنوان گرامری حال استمراری (present continuous) تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند. همچنین با عزیزانم ویدئویی در خصوص مقایسه حال ساده و حال استمراری تماشا کردیم.
تکلیف: لطفا تمارین 1 و 2 و 3 صفحه 33 کتاب کارتان را با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند.

زبان انگلیسی همگانی دهم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز صفحه 40 از کتاب درسی با عنوان Reading تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند.
تکلیف: پرسش و پاسخ از مباحث جلسات گذشته انجام میشود. **عکس صفحه 40 کتاب درسی جهت برسی دبیر ارسال شود.** لطفا تمرین 4 صفحه 32 کتاب کار و تمرین 3 صفحه 40 کتاب درسیتان را با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند.

زبان انگلیسی همگانی دهم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، صفحه 36 کتاب درسی با هدف مرور موارد تدریس و بررسی شده در درس 3 به همراه عزیزانم انجام شد. سپس یک بخش از صفحات 38 و 39 از کتاب درسی تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند.
تکلیف: پرسش و پاسخ شفاهی از کل درس 3 انجام میشود. **عکس صفحه 36 کتاب درسی جهت برسی دبیر ارسال شود.** لطفا صفحه 32 کتاب کارتان را به جز تمرین 4 با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند.

زبان انگلیسی همگانی دهم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز صفحه 35 از کتاب درسی با عنوان writing بطور کامل تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند. به همراه عزیزانم نوشتن یک Country and Language report قدم به قدم تمرین کردیم.
تکلیف: پرسش و پاسخ شفاهی از مباحث فصل 3 انجام میشود. **عکس صفحه 35 کتاب درسی جهت برسی دبیر ارسال شود.** لطفا تمارین 1 و 2 صفحه 30 کتاب کارتان را با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. متن language report که در کلاس همراه هم تمرین کردیم را کامل کنید و به همراه تکلیفتان ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: