فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه دوم پسرانه جمهوری تهران
کلاس: 41181

دین و زندگی دهم انسانی

مدرس: کافی، حمید
فعالیت: برنامه مطالعاتی شماره10- رشته انسانی شروع : 14 آبان 1401 پایان: 20 آبان 1401 این برنامه پیشنهادی با توجه به نظر دبیران تدوین شده است. تکالیف دبیران نیز در برنامه گنجانده شده است. مهم: زمان آزمون ها در برنامه درج شده است و همچنین از امروز مطالعه برای آزمون جامع تستی پایان دوره مورد انتظار است . فایل آزمون پارسال نیز در اختیارتان قرار گرفته است.
تکلیف: https://aparat.com/v/iCb6u لینک فیلم ضبط شده جلسه مشاوره گروهی کلاس امروز فایل های سوالات پارسال در پرتال پنجشنبه هفته گذشته قرار گذاشته شده است.

دین و زندگی دهم انسانی

مدرس: کافی، حمید
فعالیت: برنامه مطالعاتی شماره9- رشته انسانی شروع : 7 آبان 1401 پایان: 13 آبان 1401 این برنامه پیشنهادی با توجه به نظر دبیران تدوین شده است. تکالیف دبیران نیز در برنامه گنجانده شده است. مهم: زمان آزمون ها در برنامه درج شده است و همچنین از امروز مطالعه برای آزمون جامع تستی پایان دوره مورد انتظار است . فایل آزمون پارسال نیز در اختیارتان قرار می گیرد

فارسی دهم

مدرس: بورچی، محمدحسن
فعالیت: سوالات و پاسخ آزمون تستی پارسال - 1400

نگارش دهم

مدرس: بورچی، محمدحسن
فعالیت: سوالات و پاسخ آزمون تستی دوسال قبل - 1399

دین و زندگی دهم انسانی

مدرس: کافی، حمید
فعالیت: برنامه مشاوره فردی دانش اموزان رشته انسانی لطفا دفتر تحلیل ازمون برای جلسه را به همراه داشته باشید . ضمنا حضور دانش اموز در این جلسه کفایت میکند . به تاریخ و ساعت حضور در دفتر مشاوره توجه کنید .

دین و زندگی دهم انسانی

مدرس: کافی، حمید
فعالیت: برنامه مطالعاتی شماره8- رشته انسانی شروع : 30 مهر 1401 پایان: 6 ابان 1401 این برنامه پیشنهادی با توجه به نظر دبیران تدوین شده است. تکالیف دبیران نیز در برنامه گنجانده شده است. مهم: زمان آزمون ها در برنامه درج شده است .

فارسی دهم

مدرس: بورچی، محمدحسن
فعالیت: جزوه فارسی (1)

نگارش دهم

مدرس: بورچی، محمدحسن
فعالیت: جزوه فارسی(2)

ریاضی دهم انسانی

مدرس: حسن پور، پیمان
فعالیت: جروات ریاضی هفتم تا نهم برای دانش اموزانی که ریاضی هفتم و هشتم و نهم مشکل دارند لطفا این جزوه را مطالعه کنند تا در روند تحصیلی دوره دوم متوسطه به مشکل بر نخورند . قابل توجه همه دانش آموزان رشته های ریاضی - تجربی- انسانی
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: