فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه دوم پسرانه جمهوری تهران
کلاس: 41181

دین و زندگی دهم انسانی

مدرس: کافی، حمید
فعالیت: برنامه مطالعاتی شماره12- رشته انسانی شروع : 28 آبان 1401 پایان: 4 آذر 1401 این برنامه پیشنهادی با توجه به نظر دبیران تدوین شده است. تکالیف دبیران نیز در برنامه گنجانده شده است. مهم: زمان آزمون ها در برنامه درج شده است و همچنین از امروز مطالعه برای آزمون جامع تستی پایان دوره مورد انتظار است . فایل آزمون پارسال نیز در اختیارتان قرار گرفته است.
تکلیف: برنامه مطالعاتی شماره12- رشته انسانی شروع : 28 آبان 1401 پایان: 4 آذر 1401 این برنامه پیشنهادی با توجه به نظر دبیران تدوین شده است. تکالیف دبیران نیز در برنامه گنجانده شده است. مهم: زمان آزمون ها در برنامه درج شده است و همچنین از امروز مطالعه برای آزمون جامع تستی پایان دوره مورد انتظار است . فایل آزمون پارسال نیز در اختیارتان قرار گرفته است.

فارسی دهم

مدرس: بورچی، محمدحسن
فعالیت: سوالات و پاسخ آزمون تستی 3 سال 1400 ( به درخواست دانش‌اموزان)
تکلیف: سوالات و پاسخ آزمون تستی 3 سال 1400 ( به درخواست دانش‌اموزان)

نگارش دهم

مدرس: بورچی، محمدحسن
فعالیت: دوستانی که میخواهند به درصد خوش رنگ سه رقمی 100 برسند فایل آزمون گاج پارسال ( مطابق با ازمون 4 اذر ) رو در کانال قرار دادم تا بتونید ازش استفاده کنید .
تکلیف: دوستانی که میخواهند به درصد خوش رنگ سه رقمی 100 برسند فایل آزمون گاج پارسال ( مطابق با ازمون 4 اذر ) رو در کانال قرار دادم تا بتونید ازش استفاده کنید .

زبان انگلیسی دهم

مدرس: روستاپور، مهدی
فعالیت: سوالات و پاسخ آزمون تستی 3 سال 1399 ( به درخواست دانش‌اموزان)
تکلیف: سوالات و پاسخ آزمون تستی 3 سال 1399 ( به درخواست دانش‌اموزان)

دین و زندگی دهم انسانی

مدرس: کافی، حمید
فعالیت: برنامه مطالعاتی شماره11- رشته انسانی شروع : 21 آبان 1401 پایان: 28 آبان 1401 این برنامه پیشنهادی با توجه به نظر دبیران تدوین شده است. تکالیف دبیران نیز در برنامه گنجانده شده است. مهم: زمان آزمون ها در برنامه درج شده است
تکلیف: بسیار مهم سلام خدمت همه اولیا محترم و دانش اموزان گرامی: چند نکته : 1- ضمن عرض خسته نباشید بابت ازمون امروز ؛ فردا همه ی دانش اموزان با دفتر تحلیل ازمون به مدرسه می ایند( اگر تحلیل ازمون امروز رو به بعدا موکول کنید مثل این میمونه که نونتون بیات شده) ؛ همچنین دفتر برنامه ریزی هم به همراه داشته باشید . وگرنه حسابتون با کرام الکاتبینه 2- دانش اموزانی که هنوز گزارش ازمون 1400 رو نفرستادند تا امشب بهشون فرصت میدم که برای من ارسال کنند (تلگرام یا واتس اپ یا پرتال یا ای گپ) 3-نمرات همگام یک ارسال شده تا به صورت کارنامه به دست ما برسه طی روز های آتی با اولیا تماس گرفته خواهد شد تا کارنامه ها توزیع شود ؛ تمامی نمرات از 20 نمره خواهد بود که 16 نمره برگه و 4 نمره را بنده محاسبه کردم ، ممکن است دانش اموزی در برگه از 16 ؛ 16 نمره گرفته باشد اما در کارنامه 19 باشد که این نشان می دهد از نظر من 4 نمره کامل را نگرفته است . نحوه محاسبه این 4 نمره مربوط دفتر برنامه ریزی و دفتر تحلیل و ... است . باید عرض کنم که تعداد دانش اموزانی که 4 نمره را کامل دریافت کرده اند به تعداد انگشتان دست است. (جای تأمله!)

دین و زندگی دهم انسانی

مدرس: کافی، حمید
فعالیت: درصد گیری آزمون تستی 1400 را ارسال کنید .

دین و زندگی دهم انسانی

مدرس: کافی، حمید
فعالیت: برنامه مطالعاتی شماره10- رشته انسانی شروع : 14 آبان 1401 پایان: 20 آبان 1401 این برنامه پیشنهادی با توجه به نظر دبیران تدوین شده است. تکالیف دبیران نیز در برنامه گنجانده شده است. مهم: زمان آزمون ها در برنامه درج شده است و همچنین از امروز مطالعه برای آزمون جامع تستی پایان دوره مورد انتظار است . فایل آزمون پارسال نیز در اختیارتان قرار گرفته است.
تکلیف: https://aparat.com/v/iCb6u لینک فیلم ضبط شده جلسه مشاوره گروهی کلاس امروز فایل های سوالات پارسال در پرتال پنجشنبه هفته گذشته قرار گذاشته شده است.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: