فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 1

ریاضی اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: امروز تدریس تم 23ریاضی را شروع کردیم که در مورد شمارش 8تا8تا رو به جلو با شکل و محور و چوب خط بود را داشتیم. 3صفحه از تم تدریس شد.
تکلیف: در دفترت 8تا8تا رو به جلو بنویس گلم

فارسی اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: روخوانی از کتاب دیکته شب درس ط تمرین و روخوانی انجام شد. کاربرگ درس ضاد و ط پای تخته تمرین شد.
تکلیف: دیکته شب و روخوانی از درس ط انجام بده. ممنون

مهارت زندگی

مدرس: صنیعی، عطیه
فعالیت: در این جلسه دانش اموزان چراغ راهنمای خشم را ساختند تا در جلسه بعد درباره آن توضیح دهیم .

بازی استراتژیک

مدرس: شهرستانکی، نسیم
فعالیت: باعرض سلام خدمت عزیزان گزارش کلاس ریتم و گیم 25فرودین خدمت حضورتان گردد. *وارم آپ *بادی پرکاشن (بازی یکی شدن ) 1)ادراک شنیداری 2)حس دهلیزی ح3)کار تیمی 4(مهارت اجتماعی 5(دقت وتوجه 6)کنترل هیجان 7(حافظه

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: علیزاده، نیلوفر
فعالیت: مبحث کوتاه تر یا بلندتر صفحات 34-35 کتاب انجام شد

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز ما مروری برمات با وزیر و مات با رخ ووزیر کرده و درس مات با دو رخ را به عزیزانمان آموزش دادیم. روش مات کردن با دو رخ را مات پلکانی می گویند یعنی رخ بدون کیش دادن و با گرفتن خانه های فرار شاه از عرض یا ستون شاه را محدود کرده و آنرا به گوشه هدایت می کنیم ،تکیه مهم در مات با دو رخ دانستن نقاط ضعف و قوت رخ است ،نقطه ضعف رخ در قطر های آن است چون براحتی می توان از قطر به رخ نزدیک شده و آسیب برسانیم. نقطه قوت رخ در دور زنی آن است یعنی هر چه رخ دورتر باشد راحت تر حمله خواهد کرد .همچنین ما با چیدن چند نمونه آنرا به بچه ها توضیح دادیم.

ریاضی اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: درس ریاضی ادامه تم 22 که در مورد شمارش 7تا7تا بود با آموزش تقویم و هفت روز هفته تدریس شد. همچنین شمارش با چوب خط
تکلیف: 1.دخترم از صفر تا99در دفترت7تا 7تارو به جلو برو. مثال 0.7.14.... 2.ارمغان شماره 28را بجز سوالات علوم حل کن گلم

فارسی اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: امروز تدریس و آموزش نشانه طا را داشتیم. داستان طوطی و بازرگان و طاووس مغرور برای ایجاد انگیزه پخش شد. درس خاطرات انقلاب روخوانی و کلمات کلید هایلایت شدند. نگارش درس ط حل شد.از پک ایجاد انگیزه پریسا جان و خانواده محترمشان متشکریم.دخترانم در حیاط طناب بازی کردند. کتاب کار فارسی علوی در کلاس تمرین و انجام شد.
تکلیف: عزیزم اگر کتاب کار و نگارشت کامل نشده کامل کن لطفا

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: علیزاده، نیلوفر
فعالیت: امروز درس بلند تر و کوتاه تر را داشتیم Taller Shorter

مهارت اجتماعی

مدرس: علی پور، فائزه
فعالیت: باسلام امروز در کلاس درباره ی مبحث اتیکت ایمنی صحبت شد .

ریاضی اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: امروز تدریس ادامه تم 22 که در مورد حل مسئله چند مرحله ای و شمارش چند تا چند تا بود را در کلاس انجام دادیم و تمرین های مربوط حل شد.
تکلیف: دخترم کتاب کار ریاضی علوی را تا ص156 حل کن.

فارسی اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: تمرین و تثبیت نشانه ضاد انجام شد. از آلای عزیزم و خانواده محترمشان جهت پک ایجاد انگیزه نشانه متشکرم. فردا تدریس نشانه ط را داریم. لطفاً دخترانم به موقع در کلاس حاضر شوند.
تکلیف: دخترم دیکته از ضاد بنویس و روخوانی کن گلم

املا اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: املا گفته شد. لطفا دفترها نظارت و امضا شود و اشتباهات را بنویس گلم

هنر اول

مدرس: جدیمند، لیلا
فعالیت: درست کردن کاردستی کرم

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: علیزاده، نیلوفر
فعالیت: امروز در کلاس تمامی مطالبی که تا الان تدریس شده را مرور کردیم

ریاضی اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: امروز تدریس تم 22 ریاضی با موضوع شمارش 6تا6تا رو به جلو با شکل و چوب خط و محور را داشتیم. هچنین جمع و تفریق دهتایی با شکل و ذهنی، 2صفحه از تم تدریس شد.
تکلیف: 1.دخترم از0تا99،شش تاشش تا رو به جلو برو گلم2.چند جمع و تفریق دهتایی به روش ذهنی بنویس.

فارسی اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: در زنگ فارسی تمرین و تثبیت نشانه ضاد را داشتیم. دخترانم برگه ای را امضا کردند. و کتاب نگارش در کلاس تمرین و انجام شد.
تکلیف: فردا املا از نشانه های ذال عین و ث گفته میشود، لطفا تمرین کافی داشته باشین.

رایانه

مدرس: فلاحی، یاسمن
فعالیت: اسکرچ جونیور آموزش بلوک های نارنجی(کنترل و دستور) انجام دو پروژه مربوط به بلوک های نارنجی

فارسی اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: امروز تدریس نشانه ضاد را داشتیم. داستان نشانه گفته شد. ترکیبات نشانه و کلماتی که ضاد داشتند پخش شدند و در مورد آنها صحبت شد و جمله سازی انجام شد. درس رضا از کتاب فارسی روخوانی و کلماتی که ض داشتند هایلایت شدند. کتاب کار فارسی علوی درس ض حل و تمرین شد.
تکلیف: 1.دختر گلم کتاب کار فارسی علوی را در کلاس حل کردی، دوباره درس ضاد را به اولیات توضیح بده و قسمت هایی که کامل نکردی کامل کن. 2.دیکته شب و روخوانی از ص 75کتاب دیکته شب بنویس.

مهارت زندگی

مدرس: صنیعی، عطیه
فعالیت: مهارت این درس درباره رفتار دوستانه و استفاده از الفاظ درست در هنگام صدا کردن دوستان بود . رفتارهای مودبانه شامل به نوبت کاری را انجام دادن ، تقسیم وسایل با دیگران ، همدردی کردن به دیگران زمانی که حس ناخوشایند دارند، تعارف زدن در هنگام ورود و خروج به مکانی جدید . رفتارهای غیر مودبانه و غیر دوستانه شامل: زبان درازی ، هل دادن ، مسخره کردن ، داد زدن

بازی استراتژیک

مدرس: شهرستانکی، نسیم
فعالیت: باعرض سلام خدمت عزیزان سال نو مبارک گزارش کلاس ریتم و گیم 18فرودین خدمت حضورتان گردد. *وارم آپ سرعتی *بادی پرکاشن (سرعت شنیداری ) 1)کنترل دویدن 2)افزایش هیجان 3)تمیز شنیداری 4( کنترل سرعت کند وتند 5(تقویت حافظه

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: علیزاده، نیلوفر
فعالیت: امروز در کلاس مطالب را از اول کتاب مرور کردیم

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز ما مروری برکلیه مطالب آموزش داده شده داشتیم، حرکت مهره ها ،ارزش آنها ،آچمزی چیست و انواع آن و همچنین مرکز و اهمیت آن و قانون قلعه رفتن،انواع آن ،هدف از قلعه ،شرایط قلعه رفتن گفته شده .همچنین ما در مورد ایده آل های سفید و نحوه گسترش مهره ها و پاسخ سیاه در این زمینه را کار کردیم ،تا عزیزانمان تمامی مطالب را دانسته و آماده باشد تا در جلسات آینده در مورد دفاع ها و گشایش های مختلف صحبت نماییم. والدین گرامی ،لطفا در منزل با عزیزانمان شطرنج بازی کرده تا آنها مسلط تر شوند. ممنونم
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: