فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: لاله 1

ریاضی دوم

مدرس: سفیداری، مریم سادات
فعالیت: صفحه 52 و 53 کتاب ریاضی بخش مرور فصل در کلاس کامل انجام شد.(دخترانی که غایب بودند در منزل کامل کنند)
تکلیف: عزیزم پیک شماره 11 را کامل کن و کاربرگ ریاضی چسبانده شده به دفترت را با دقت انجام بده.( کاربرگ برای دانش اموزان غایب بارگزاری شد.)

علوم دوم

مدرس: سفیداری، مریم سادات
فعالیت: در زنگ علوم دختران گلم چگونگی تشکیل سایه را یاد گرفتند.
تکلیف: دخترم با توجه به صفحه 51 کتاب علوم ساعت آفتابی درست کن و روز شنبه همراه خود بیاور. (اختیاری- امتیازی)

فارسی دوم

مدرس: سفیداری، مریم سادات
فعالیت: گنجینه در کلاس خوانده و به سوالات پاسخ داده شد.
تکلیف: سلام و احترام خدمت اولیای عزیز ، باتوجه به شرایط موجود کتاب دانش آموزان تحویل داده شد. لطفا برای شنبه فقط( کتابکارعلوم، کتاب فارسی ، کتابکار فارسی، دفترمشق و پیک ارمغان) همراه داشته باشند.

هنر دوم

مدرس: فقیه، فرناز
فعالیت: نوشتن پیام مفهومی نمایشگاه و اصلاح نهایی نقاشی انجام شد. بقیه دانش آموزانی که نقاشی را تمام کردند، با موضوعِ کلاس آنلاین جلسه قبل با اشکال، فرم ها و خطوط نقاشی کشیدند.

ورزش دوم

مدرس: باقرزاده، آیلار
فعالیت: چهارشنبه 12آذر رشته والیبال آشنایی با جابه جایی ها و دستکاری های والیبال تمرین پرش و پنجه زدن تمرین فرم صحیح پنجه زدن و دریافت کردن و پاس کاری کردن با یکدیگر

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: هاشمی، حدیثه
فعالیت: با سلام و احترام امروز مطالب تدریس شده قبلی با دختران گلم مرور شد .

شطرنج

مدرس: افضلی هرسیمی، گلاره
فعالیت: به دلیل تعداد زیاد غایبین ، درس جدید داده نشد درس های قبلی مرور شد دانش آموزان بازی انجام دادند.
تکلیف: تا آخر صفحه 16 کتاب حل شود.

ریاضی دوم

مدرس: سفیداری، مریم سادات
فعالیت: ربع در ساعت آموزش داده شد و از همه دانش اموزان پرسش انجام شد.
تکلیف: گل‌نازم از صفحه 82 تا 85 کتابکار ریاضی تمریناتی که در کلاس انجام نشده را انجام بده.

املا دوم

مدرس: سفیداری، مریم سادات
فعالیت: املا از درس هفتم فارسی در کلاس گفته شد.

هنر دوم

مدرس: فقیه، فرناز
فعالیت: انواع خطوط،فرم ها و اشکال آموزش داده شد و تصاویر مختلف با انواع خط ها و فرم ها نشان داده شد، بعد دانش آموزان یک نقاشی خلاقانه با خطوط، اشکال و فرم ها کشیدند.

هوش و ریاضی

مدرس: سفیداری، مریم سادات
فعالیت: کتاب چهارهوش صفحه 26 در کلاس حل شد.
تکلیف: دخترم صفحه 25 کتاب هوش را با دقت رنگ آمیزی کن.

ریاضی دوم

مدرس: سفیداری، مریم سادات
فعالیت: آموزش تقارن چهارقسمتی در کلاس انجام شد. فعالیت های صفحه 49 و 50 انجام شد.
تکلیف: عزیزم تمرین صفحه 51 کتاب ریاضی را با دقت انجام بده.

علوم دوم

مدرس: سفیداری، مریم سادات
فعالیت: شروع آموزش درس ششم علوم با انیمیشن و آموزش مفهومی انجام شد.

فارسی دوم

مدرس: سفیداری، مریم سادات
فعالیت: املای کلمات بهم ریخته در کلاس تمرین شد.
تکلیف: دخترگلم یک املای 8 خطی (جمله ) از درس هفتم بنویس و تمرین کن.

سواد مالی

مدرس: کرمانشاهی، پریسا
فعالیت: سلام و احترام خدمت اولیای گرامی امروز درس هشتم با همراهی و مشارکت عالی دخترهای عزیزم تدریس شد. فعالیت کلاسی مربوط به درس با شور و دقت بچه‌ها انجام شد و کلیپ آموزشی مرتبط با درس نیز در کلاس بارگذاری گردید. از همراهی و همکاری صمیمانه شما اولیای محترم سپاسگزارم.
تکلیف: لطفا فعالیت منزل مربوط به درس هشتم انجام شود سپاس.

ریاضی دوم

مدرس: سفیداری، مریم سادات
فعالیت: مرور ریاضی مبحث الگو و اشکال هندسی انجام شد از همه دانش اموزان در کلاس پرسش شد.
تکلیف: دخترگلم کتابکار ریاضی صفحه 76 تا 78 را با دقت انجام بده.

فارسی دوم

مدرس: سفیداری، مریم سادات
فعالیت: پرسش کلمات هم معنی و مخالف درس هفتم فارسی انجام شد. تمرین واژه سازی و بیاموز و بگو در کلاس حل شد.

زیبانویسی

مدرس: بایی لاشکی، زینب
فعالیت: حرف لام در صفحات 24و25 بصورت آنلاین تدریس شد
تکلیف: صفحات 24و25 تمرین وتکمیل شود دانش آموزان که کتاب نداشتند از کلمات زیر سه بار با خط زیبا بنویسند سال است سرسبزی شرکت گذشت سرخ درس دوست احساس انسان

مهارت اجتماعی

مدرس: مصطفوی النوری، سیده سروناز
فعالیت: اتیکت مهمانی رفتن که در سال گذشته آموزش داده شده بود مرور شد و نکات جدید آموزش داده شد.

ریاضی دوم

مدرس: سفیداری، مریم سادات
فعالیت: صفحه 47 و 48 ریاضی در کلاس انجام شد. نیم در ساعت تدریس شد.
تکلیف: دختر خوبم سوال 2 صفحه 48 ریاضی را کامل کن و کاربرگ ساعت بارگزاری شده را در دفترت بنویس و انجام بده.

علوم دوم

مدرس: سفیداری، مریم سادات
فعالیت: پرسش و پاسخ از همه دانش اموزان در کلاس انجام شد.

فارسی دوم

مدرس: سفیداری، مریم سادات
تکلیف: دخترم کلمات هم معنی و مخالف درس هفتم فارسی را بخوان فردا پرسیده می شود.

بازی استراتژیک

مدرس: یوسفی، آوا
فعالیت: گزارش جلسه 8 آذر ( موزیکوگرام ): موزیکوگرام ابزاری آموزشی است که با تبدیل عناصر شنیداریِ موسیقی به نشانه‌های بصریمانند رنگ، شکل، خط و الگوی حرکتیبه دانش آموز امکان می‌دهد ساختار، توالی و تغییرات موسیقی را به‌صورت دیداری درک کند. این روش توجه شنیداری و تمرکز را به‌طور هم‌زمان تقویت می‌کند. اهداف جلسه (با محوریت موزیکوگرام) 1.تقویت شنیدار فعال: دانش آموز با دنبال‌کردن موزیکوگرام هم‌زمان با شنیدن موزیک، توانایی تشخیص بخش‌ها و تغییرات موسیقی را به‌صورت دقیق‌تر پرورش می‌دهد. 2.تقویت هماهنگی شنیداری-حرکتی: اجرای حرکات یا بازی‌های ریتمیک مطابق با نشانه‌های موزیکوگرام باعث افزایش هماهنگی بدن با ریتم و ضرب موسیقی می‌شود. 3.افزایش تمرکز و دقت: دنبال‌کردن پی‌درپی الگوهای تصویری و تطبیق آن با آواها و ضرب‌ها، تمرکز لحظه‌ای دانش آموز را تقویت می‌کند.
تکلیف: یک موزیک به دلخواه انتخاب و موزیکوگرام برای آن طراحی‌شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: