1404/10/03
توضیح:
با سلام و احترام
اولیای گرامی دانش آموزان در بازه ی زمانی 6 دی ماه تا 17 دی ماه به هیچ عنوان غیبت غیر موجه نداشته باشند.
با تشکر
واحد آموزش دبستان
ریاضی دوم
مدرس:
آیینه، یگانه
فعالیت:
تمرین های کتاب کارصفحه 103،104 انجام شد.
علوم دوم
مدرس:
آیینه، یگانه
فعالیت:
تمرین های مروری در کلاس انجام شد.
تکلیف:
دختر گلم برای روز شنبه درس 1 تا6 علوم از سوالات کتاب کار را بادقت مطالعه کن.ارمغان هفته شماره 14 کامل شود.
1404/10/02
ریاضی دوم
مدرس:
آیینه، یگانه
فعالیت:
تکرار ومرور انجام شد.تمرین های کتاب کار انجام شد.
تکلیف:
کتاب کار ریاضی صفحه 98،92 کامل شود.
فارسی دوم
مدرس:
آیینه، یگانه
فعالیت:
کلمات درس تکرار ومرور شد.
تکلیف:
دخترگلم کتاب نگارش صفحه 62 انجام شود.
کلمات مخالف وهم معنی درس 5تا8 تمرین شود فردا پرسش می شود.
هنر دوم
مدرس:
فقیه، فرناز
فعالیت:
با داستانِ: آدمبرفیِ خندان، نقاشی کشیدند. تصویر نقاشی از آدم برفی و منظره برفی نشان داده شد، مرحله به مرحله، نقاشی آدم برفی آموزش داده شد، بعد نقاشی کشیدند.
1404/10/01
ریاضی دوم
مدرس:
آیینه، یگانه
فعالیت:
جمع و تفریق به صورت تقریبی آموزش داده شد.
تکلیف:
تمرین های کتاب ریاضی صفحه 65،66 کامل شود.تمرین های دفتر مشق انجام شود.
علوم دوم
مدرس:
آیینه، یگانه
فعالیت:
مرور علوم طبق برنامه مطالعاتی انجام شد.کاربرگ علوم انجام شد.
نگارش دوم
مدرس:
آیینه، یگانه
فعالیت:
تمرین های کتاب نگارش انجام شد.
تکلیف:
دختر گلم کتاب نگارش صفحه 59،60،61 اگر کامل نشده است کامل شود.
سواد مالی
مدرس:
کرمانشاهی، پریسا
فعالیت:
«سلام خدمت اولیای عزیز
درس یازدهم تدریس شد. فعالیت کلاسی با همکاری خوب بچههای گلم انجام گرفت و کلیپ مربوط به درس نیز در کلاس بارگذاری شد.
سپاس از همراهی شما.»
تکلیف:
لطفا فعالیت منزل مربوط به درس یازدهم انجام شود با سپاس .
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
هاشمی، حدیثه
فعالیت:
با سلام و احترام
امروز در کلاس یاد گرفتیم که روز و شب چگونه تشکیل میشود.
تکلیف:
دختر نازم
جمله زیر را در دفتر خود بطور خوانا بنویس و نقاشی آن را بکش .
Light from the sun comes to the Earth.
Some part of the Earth is in the light but
some part of the Earth is in the dark.
This is called day and night.
1404/09/30
ریاضی دوم
مدرس:
آیینه، یگانه
فعالیت:
تقریب با حذف رقم یکان و دهگان تدریس شد.
تکلیف:
شب یلدا، این آیین کهن و نماد مهر، صمیمیت و پیوند خانوادهها را صمیمانه تبریک عرض مینماییم.دختر گلم با توجه به برنامه مروری ارسال شده برای فردا علوم درس 4 تا 6 را تمرین کن.
فارسی دوم
مدرس:
آیینه، یگانه
فعالیت:
تمرین نگارش صفحه 59،60 انجام شد.
هدیههای آسمان دوم
مدرس:
آیینه، یگانه
فعالیت:
دختران گلم با اهل بیت پیامبر آشنا شدند.
زیبانویسی
مدرس:
بایی لاشکی، زینب
فعالیت:
حرف ق در صفحات 30و31 وکلمات سخت شعر صفحه 28 تدریس شد
تکلیف:
صفحات 28و29 شعر و30 و31 تمرین وتکمیل شود
1404/09/29
ریاضی دوم
مدرس:
آیینه، یگانه
فعالیت:
حذف حالت های نامطلوب تدریس شد.
تکلیف:
تمرین سکه در دفتر انجام شد.دختر گلم تمرین های نوشته شده در دفترت را انجام بده.
علوم دوم
مدرس:
آیینه، یگانه
فعالیت:
پرسش و پاسخ مروری انجام شد.
فارسی دوم
مدرس:
آیینه، یگانه
فعالیت:
تمرین های کتاب کار فارسی انجام شد.
جعبه ی کلمات درس زیارت گفته شد .
تکلیف:
دختر گلم با توجه به برنامه مروری ارسال شده برای فردا جعبه ی کلمات درس 1 تا 4 را تمرین کن و کاربرگ داده شده را انجام بده .
بازیهای پیشدبستانی و دبستانی
مدرس:
والیزاده، یکتا
فعالیت:
گزارش کلاس والیبال:
با هدف تقویت مهارت پاس و دریافت، تمرینات کنترل توپ و هماهنگی اجرا شد. در ادامه، رالیهای کوتاه و هدایتشده انجام گرفت تا دانش آموزان به شرایط واقعی بازی والیبال نزدیکتر شوند. در پایان، بهبود دقت پاسها و تداوم رالی مشاهده شد.
مهارت زندگی
مدرس:
مصطفوی النوری، سیده سروناز
فعالیت:
درس 10 ( احساس غم ) تدریس شد . تمرینهای صفحه 44 انجام شد . فیلم مهارتهای زندگی ( کنترل خشم ) پخش شد .
تکلیف:
تمرینهای کتاب که تا آخر صفحه 44 در کلاس انجام شده ، جلسه آینده چک می شود .
بازی استراتژیک
مدرس:
یوسفی، آوا
فعالیت:
بازی با توپ:
دانش آموزان به دور حلقه خود چرخیده و دست میزنند و با ریتم بعدی موزیک ، معلم با توپ حرکاتی را انجام میدهد که دانش آموزان همه باهم انجام میدهند.
مثلا وقتی توپ بالا پایین انداخته میشود دانش آوزان هم بالا پایین پریده و یا مثلا وقتی توپ به سمت چپ یا راست انداخته میشود دانش آموزان هم با حرکت توپ جا به جا میشوند.
1. تقویت درک ریتمیک و هماهنگی شنیداری-حرکتی
دانشآموزان با گوش دادن به ریتم موسیقی و همزمانسازی حرکات بدن خود با آن، توانایی درک و اجرای ریتم را تقویت میکنند.
2. افزایش هماهنگی عصب-عضله و کنترل حرکتی
تقلید حرکات توپ (بالا، پایین، چپ، راست) موجب بهبود هماهنگی بین سیستم عصبی و عضلات و افزایش دقت حرکات بدنی میشود.
3. توسعه توجه، تمرکز و سرعت واکنش
تغییر ریتم موسیقی و حرکات توپ، دانشآموزان را ملزم به حفظ تمرکز و واکنش سریع و مناسب به محرکهای شنیداری و دیداری میکند.
4. تقویت مهارتهای حرکتی درشت
حرکاتی مانند پریدن، جابهجایی و چرخش در فضا به رشد مهارتهای حرکتی درشت و آگاهی بدنی کمک میکند.
5. افزایش هماهنگی گروهی و کار جمعی
اجرای همزمان حرکات در قالب یک گروه، حس همکاری، نظم گروهی و هماهنگی اجتماعی را در دانشآموزان تقویت میکند.
6. تقویت درک جهتیابی فضایی
دنبال کردن جهت حرکت توپ (چپ و راست، بالا و پایین) موجب بهبود درک فضایی و جهتیابی در دانشآموزان میشود.
7. ایجاد انگیزه، شادی و مشارکت فعال در فرآیند یادگیری
فضای بازیمحور و حرکتی، یادگیری ریتم را لذتبخش کرده و مشارکت فعال دانشآموزان را افزایش میدهد.