فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: لاله 2

ریاضی دوم

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: تقریب با حذف رقم یکان و دهگان تدریس شد.
تکلیف: شب یلدا، این آیین کهن و نماد مهر، صمیمیت و پیوند خانواده‌ها را صمیمانه تبریک عرض می‌نماییم.دختر گلم با توجه به برنامه مروری ارسال شده برای فردا علوم درس 4 تا 6 را تمرین کن.

فارسی دوم

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: تمرین نگارش صفحه 59،60 انجام شد.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: دختران گلم با اهل بیت پیامبر آشنا شدند.

زیبانویسی

مدرس: بایی لاشکی، زینب
فعالیت: حرف ق در صفحات 30و31 وکلمات سخت شعر صفحه 28 تدریس شد
تکلیف: صفحات 28و29 شعر و30 و31 تمرین وتکمیل شود

ریاضی دوم

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: حذف حالت های نامطلوب تدریس شد.
تکلیف: تمرین سکه در دفتر انجام شد.دختر گلم تمرین های نوشته شده در دفترت را انجام بده.

علوم دوم

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: پرسش و پاسخ مروری انجام شد.

فارسی دوم

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: تمرین های کتاب کار فارسی انجام شد. جعبه ی کلمات درس زیارت گفته شد .
تکلیف: دختر گلم با توجه به برنامه مروری ارسال شده برای فردا جعبه ی کلمات درس 1 تا 4 را تمرین کن و کاربرگ داده شده را انجام بده .

بازی‌های پیش‌دبستانی و دبستانی

مدرس: والیزاده، یکتا
فعالیت: گزارش کلاس والیبال: با هدف تقویت مهارت پاس و دریافت، تمرینات کنترل توپ و هماهنگی اجرا شد. در ادامه، رالی‌های کوتاه و هدایت‌شده انجام گرفت تا دانش آموزان به شرایط واقعی بازی والیبال نزدیک‌تر شوند. در پایان، بهبود دقت پاس‌ها و تداوم رالی مشاهده شد.

مهارت زندگی

مدرس: مصطفوی النوری، سیده سروناز
فعالیت: درس 10 ( احساس غم ) تدریس شد . تمرینهای صفحه 44 انجام شد . فیلم مهارتهای زندگی ( کنترل خشم ) پخش شد .
تکلیف: تمرینهای کتاب که تا آخر صفحه 44 در کلاس انجام شده ، جلسه آینده چک می شود .

بازی استراتژیک

مدرس: یوسفی، آوا
فعالیت: بازی با توپ: دانش آموزان به دور حلقه خود چرخیده و دست میزنند و با ریتم بعدی موزیک ، معلم با توپ حرکاتی را انجام میدهد که دانش آموزان همه باهم انجام میدهند. مثلا وقتی توپ بالا پایین انداخته میشود دانش آوزان هم بالا پایین پریده و یا مثلا وقتی توپ به سمت چپ یا راست انداخته میشود دانش آموزان هم با حرکت توپ جا به جا میشوند. 1. تقویت درک ریتمیک و هماهنگی شنیداری-حرکتی دانش‌آموزان با گوش دادن به ریتم موسیقی و هم‌زمان‌سازی حرکات بدن خود با آن، توانایی درک و اجرای ریتم را تقویت می‌کنند. 2. افزایش هماهنگی عصب-عضله و کنترل حرکتی تقلید حرکات توپ (بالا، پایین، چپ، راست) موجب بهبود هماهنگی بین سیستم عصبی و عضلات و افزایش دقت حرکات بدنی می‌شود. 3. توسعه توجه، تمرکز و سرعت واکنش تغییر ریتم موسیقی و حرکات توپ، دانش‌آموزان را ملزم به حفظ تمرکز و واکنش سریع و مناسب به محرک‌های شنیداری و دیداری می‌کند. 4. تقویت مهارت‌های حرکتی درشت حرکاتی مانند پریدن، جابه‌جایی و چرخش در فضا به رشد مهارت‌های حرکتی درشت و آگاهی بدنی کمک می‌کند. 5. افزایش هماهنگی گروهی و کار جمعی اجرای هم‌زمان حرکات در قالب یک گروه، حس همکاری، نظم گروهی و هماهنگی اجتماعی را در دانش‌آموزان تقویت می‌کند. 6. تقویت درک جهت‌یابی فضایی دنبال کردن جهت حرکت توپ (چپ و راست، بالا و پایین) موجب بهبود درک فضایی و جهت‌یابی در دانش‌آموزان می‌شود. 7. ایجاد انگیزه، شادی و مشارکت فعال در فرآیند یادگیری فضای بازی‌محور و حرکتی، یادگیری ریتم را لذت‌بخش کرده و مشارکت فعال دانش‌آموزان را افزایش می‌دهد.

علوم دوم

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: تمرین های کتاب کار علوم فصل هفتم انجام شد.
تکلیف: دختر گلم از سوالات کتاب کار علوم فصل 1،2،3،7تمرین کن روز شنبه پرسش می شود.ارمغان هفته شماره 13 فقط بخش ریاضی و فارسی انجام شود.برای روز شنبه دختران گلم ماشین بادکنکی مانند فایل زیر درست کنند و همراه داشته باشند .(اختیاری_امتیازی)

فارسی دوم

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: بخوان و بیندیش در کلاس روان خوانی شد.گنجینه انجام شد.

هنر دوم

مدرس: فقیه، فرناز
فعالیت: به مناسبت جشن یلدا، زیر لیوانی انار با گل سفالگری آموزش داده شد.

ورزش دوم

مدرس: باقرزاده، آیلار
فعالیت: چهارشنبه 26آذر رشته والیبال تمرین پرش جفت و پرش سه گام و جابه جایی با راست و چپ بدن وکنترل و هماهنگی بدن در راستای پنجه زدن صحیح تمرین پنجه زدن با دیوار و دریافت کردن و آموزش پاس دادن صحیح با یار تمرینی (مربی)

هوش و ریاضی

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: کار با چرتکه آموزش داده شد.لطفا چرتکه ها در منزل بماند دختران گلم در منزل تمرین داشته باشند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: هاشمی، حدیثه
فعالیت: با سلام و احترام امروز در کلاس یاد گرفتیم که سایه چگونه تشکیل میشود و با استفاده از منابع مختلف جمله زیر را در کلاس تمرین کردیم. A shadow is made when an object blocks light.

شطرنج

مدرس: افضلی هرسیمی، گلاره
فعالیت: آموزش ادامه انواع حالت های تساوی انجام شد.
تکلیف: صفحات 51 تا 53
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: