1404/08/10
ریاضی دوم
مدرس:
آیینه، یگانه
فعالیت:
فعالیت های مربوط به تدریس جمع فرآیندی در کلاس انجام شد.از همه دانش آموزان پرسش شد.
تکلیف:
دختر گلم تمرین های نوشته شده در دفترت را انجام بده و با مهر ساعت 10 نمونه ساعت در دفترت بزن و تمرین کن
علوم دوم
مدرس:
آیینه، یگانه
فعالیت:
تمرین های کتاب کار علوم انجام شد.
تکلیف:
دختر گلم چند دانه لوبیا را خیس کرده تا جوانه بزند سپس در گلدان بکار و همراه خودت بیاور.
فارسی دوم
مدرس:
آیینه، یگانه
فعالیت:
روان خوانی در کلاس مرور و تکرار شد.
تکلیف:
دختر گلم جعبه ی کلمات درس مدرسه ی خر گوش ها از کتاب کار فارسی خوانده شود.
بازیهای پیشدبستانی و دبستانی
مدرس:
والیزاده، یکتا
فعالیت:
در این جلسه با هدف تقویت مهارت پاس، همکاری تیمی و گلزنی گروهی، دانشآموزان در قالب بازی به تمرین پرداختند
در بخش مقدماتی، تمرینات بازیمحور برای کنترل توپ و پاس کوتاه انجام شد تا بتوانند آموختههای خود را در موقعیتهای واقعیتر فوتبال به کار گیرند
مهارت زندگی
مدرس:
مصطفوی النوری، سیده سروناز
فعالیت:
درس 5 تدریس شد. نحوه نشستن درست و دلایل آن توضیح داده شد. تمرینهای صفحه 24 و 25 انجام شد.
تکلیف:
کجا و چگونه تکالیف تان را در خانه انجام می دهید ؟ لطفاً آن را نقاشی کنید.
بازی استراتژیک
مدرس:
یوسفی، آوا
فعالیت:
دانش آموزان دو به دو رو به روی هم ایستاده و با ریتم 1 2 ، 1 2 3
جلو عقب شده و ضرب دست یکبار به دوست خود و یکبار خودشان میزنند.
و با ریتم بعدی موزیک به نوبت با دوست خود میدوند و کاپ گیم ها را از انتهای صف برداشته و به صورت برج میچینند .
اهداف بازی :
1.تقویت درک ریتم و ضرب موسیقی:
دانشآموزان با تکرار الگوهای ریتمیک (1،2 و 1،2،3) هماهنگی میان شنیدن و اجرای حرکت را تمرین میکنند.
2.افزایش هماهنگی حرکتی (دست، پا و بدن):
اجرای حرکات جلو و عقب همراه با ضربههای هماهنگ، موجب بهبود هماهنگی دو نیمکره مغز و کنترل بدنی میشود.
3.پرورش تمرکز و دقت:
دانشآموز باید همزمان به ریتم، حرکت و همتیمی خود توجه کند، که موجب تقویت تمرکز چندوجهی میشود.
4.ترویج همکاری و تعامل اجتماعی:
انجام بازی دونفره باعث افزایش حس همکاری، اعتماد و هماهنگی میان شرکتکنندگان میشود.
5.افزایش سرعت واکنش و تصمیمگیری:
بخش پایانی بازی (برداشتن کاپها و ساخت برج) تمرینی برای سرعت عمل، نظم و برنامهریزی در حرکت است.
6.ایجاد انگیزه و نشاط در یادگیری موسیقی:
بازی با فضای پرانرژی و هدفمند، ارتباطی شاد و خلاق بین موسیقی و حرکت ایجاد میکند.
1404/08/07
علوم دوم
مدرس:
آیینه، یگانه
فعالیت:
تمرین های کتاب کار علوم انجام شد.
فارسی دوم
مدرس:
آیینه، یگانه
تکلیف:
ارمغان هفته شماره 6 انجام شود.کتاب نگارش تا صفحه 35 انجام شود.
هنر دوم
مدرس:
فقیه، فرناز
فعالیت:
طرح اصلی نمایشگاه نقاشی با موضوع: زباله و سطل های تفکیک زباله، روی مقوای اصلی که مربوط به نمایشگاه می باشد، با مداد کشیده شد.
ورزش دوم
مدرس:
باقرزاده، آیلار
فعالیت:
طرح درس روزانه
درس: (فوتبال)
تاریخ: چهارشنبه 7 آبان
موضوع:
بازی در گروههای کوچک
آموزش تکنیک صحیح گرفتن توپ از حریف
تمرین پاس و شوت
اهداف آموزشی
اهداف دانشی
آشنایی با قوانین ساده فوتبال
شناخت تکنیک صحیح گرفتن توپ، پاس و شوت
اهداف مهارتی
توانایی گرفتن توپ از حریف بدون خطا
انجام پاس صحیح به همتیمی
هوش و ریاضی
مدرس:
آیینه، یگانه
فعالیت:
دختران گلم با کوییز نر جمع های ده تایی را تمرین کردند.
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
هاشمی، حدیثه
فعالیت:
با سلام و احترام
امروز در کلاس شعر مرتبط با درس علوم را با دختران گلم تکرار و تمرین کردیم .
تکلیف:
دختر نازم
شعر زیر را تکرار و تمرین کن و در خاطر خود بسپار .
Living in water deep and blue
Are lots of fish and seaweed too
The fish swim around, yes , this is true
In water deep and blue
شطرنج
مدرس:
افضلی هرسیمی، گلاره
فعالیت:
راه های رفع کیش آموزش داده شد . بازی تمرینی انجام شد.
1404/08/06
ریاضی دوم
مدرس:
آیینه، یگانه
فعالیت:
ساعت و دقیقه در کلاس تدریس شد.و از همه ی دانش آموزان پرسش کلاسی انجام شد.
تکلیف:
دختر گلم ساعت های دفترت را رابا دقت انجام بده .
فارسی دوم
مدرس:
آیینه، یگانه
فعالیت:
تمرین های کتاب کار فارسی انجام شد.گنجینه شماره 3 انجام شد.
تکلیف:
دختر زیبا کتاب نگارش صفحه 32،33 را با خطی زیبا بنویس.
املا دوم
مدرس:
آیینه، یگانه
فعالیت:
املای کلاسی گفته شد.لطفا دفتر های املا را ملاحظه و امضا بفرمایید.
ریاضی به زبان انگلیسی
مدرس:
هاشمی، حدیثه
فعالیت:
با سلام و احترام
امروز در کلاس تمرین کردیم چه اعدادی ترکیب آنها با هم عدد 10 را میسازد و فعالیت صفحه 13 کتاب ریاضی به زبان انگلیسی را انجام دادیم .
مهارت اجتماعی
مدرس:
مصطفوی النوری، سیده سروناز
فعالیت:
در ادامه موضوع جلسه قبل که مکان عمومی بود امروز درباره اتیکت ( رفتار صحیح) در رستوران صحبت کردیم .
تکلیف:
دو مورد از اتیکت های رفتار در رستوران را بنویسید.
1404/08/05
ریاضی دوم
مدرس:
آیینه، یگانه
فعالیت:
تمرین کتاب مربوط به نوشتن اعداد و الگو یابی انجام شد.
نگارش دوم
مدرس:
آیینه، یگانه
فعالیت:
تمرین های کتاب نگارش انجام شد.بخوان و بیندیش روان خوانی شد.
املا دوم
مدرس:
آیینه، یگانه
فعالیت:
املای خلاق مدرسه ی خرگوش ها گفته شد.
تکلیف:
فردا املای کلاسی از درس مدرسه ی خرگوش ها گفته می شود لطفا دختران گلم آمادگی کامل داشته باشند.املا حداقل 8 خط تمرین شود.دختر گلم کاربرگ داده شده را رنگ امیزی کن و کلمات مهم درس را بنویس.
سواد مالی
مدرس:
کرمانشاهی، پریسا
فعالیت:
سلام و عرض ادب خدمت اولیای محترم
امروز درس پنجم تدریس شد. کلیپ آموزشی مربوط به درس در گروه قرار گرفت و مبحث حساب، پسانداز و بانک بهصورت کامل برای دانشآموزان توضیح داده شد.
با سپاس از همراهی و توجه همیشگی شما بزرگواران
تکلیف:
لطفاً فعالیت منزل توسط دانشآموزان انجام شود.
همچنین کتاب داستان «چه روزی قلکم را شکستم» در گروه قرار داده میشود.
با سپاس از همراهی و پیگیری همیشگی شما اولیای گرامی
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
هاشمی، حدیثه
فعالیت:
با سلام و احترام
امروز در کلاس جمله سازی با انواع مثال های حالت مایع را تمرین کردیم .
به عنوان مثال
(Water) is a liquid.
1404/08/04
ریاضی دوم
مدرس:
آیینه، یگانه
فعالیت:
تمرین های کتاب کار ریاضی انجام شد.
تکلیف:
دختر گلم تمرین های نوشته شده در دفترت را انجام بده
فارسی دوم
مدرس:
آیینه، یگانه
فعالیت:
تمرین های کتاب کار فارسی انجام شد.
تکلیف:
کتاب نگارش صفحه 31با خطی زیبا کامل شود.
زیبانویسی
مدرس:
بایی لاشکی، زینب
فعالیت:
کلمات سخت صفحات 14و15 تدریس شد
صفحات 16و17 حرف ر وانواع آن که شامل ر مرغی ور شمشیری وکاربرد آن با ترسیم شکل برای درک بهتر دانش آموز تدریس شد
تکلیف:
ازصفحه 14 تا17 تمرین وتکمیل شود
ریاضی به زبان انگلیسی
مدرس:
هاشمی، حدیثه
فعالیت:
با سلام و احترام
امروز در کلاس شمارش اعداد بصورت دسته های ( 2 تایی ، 5 تایی و 10 تایی ) را کار کردیم .