فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: لاله 2

ریاضی دوم

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: تمرین های ریاضی صفحه 42 انجام شد.
تکلیف: دختر گلم کتاب ریاضی صفحه 41 را با کمک بزرگتر ها انجام بده. باسلام خدمت اولیای گرامی، خواهشمند است دانش‌آموزانی که در مدرسه حاضر نمی شوند برای دریافت کتاب‌ها و مطالب درسی همان روز به مدرسه مراجعه کنند. ممنون از همراهی شما.

علوم دوم

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: دختران گلم با انواع صدا ها آشنا شدند.

فارسی دوم

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: از روی متن درس هفتم دوستان ما خوانده شد.
تکلیف: دختر مهربانم از روی متن درس هفتم چند بار بخوان تا سریع و روان بخوانی فردا مسابقه ی تند خوانی انجام می شود.

بازی‌های پیش‌دبستانی و دبستانی

مدرس: والیزاده، یکتا
فعالیت: تمرین مینی‌والیبال در این جلسه با محوریت تقویت هماهنگی چشم و دست و آموزش پایه‌ای پاس و دریافت با پنجه مجموعه‌ای از تمرینات هدفمند اجرا شد. کنترل توپ با پنجه برای ایجاد حس تماس صحیح با توپ پاس به دیوار جهت افزایش دقت و مسیر‌دهی پاس دو نفره برای تقویت هماهنگی و زمان‌بندی دریافت با پنجه و انتقال توپ برای تثبیت فرم بدن در پایان جلسه، کودکان کنترل بهتری روی توپ پیدا کردند و توانستند اصول پایه‌ای پاس و دریافت با پنجه را با دقت بیشتری اجرا کنند.

مهارت زندگی

مدرس: مصطفوی النوری، سیده سروناز
فعالیت: تمرکز بر تنفس تمرین شد . درس 8 تدریس شد و درباره ترس صحبت کردیم . تمرینهای صفحه 36 در کلاس حل شد.

بازی استراتژیک

مدرس: یوسفی، آوا
فعالیت: دانش آموزان به صورت دایره داخل حلقه خود می ایستند. به هر نفر یک پلاستیک داده میشود و با ریتم اول موزیک 1 2 ، 1 2 3 با پلاستیک حرکت را انجام می دهند . با ریتم بعدی موزیک تا 6 شمرده و در جا میزنند و شماره 7 یک حلقه جا به جا میشوند و پلاستیک رو پرتاب میکنند رو به بالا و هر نفر پلاستیک بغل دستی خود را میگیرد. هدف اصلی بازی افزایش هماهنگی حرکتی-ریتمیک دانش‌آموزان در تعامل با گروه اهداف جزئی و آموزشی 1.تقویت احساس ریتم بچه‌ها باید هم‌زمان با شمارش و موسیقی حرکت کنند، بنابراین ریتم‌شنوی و ریتم‌خوانی‌شان تقویت می‌شود. 2.بهبود هماهنگی چشم-دست هنگام پرتاب و گرفتن پلاستیک، سرعت واکنش و کنترل حرکتی در هماهنگی با صدا و حرکت بدن بهتر می‌شود. 3.افزایش توجه و تمرکز کودک باید ریتم را دنبال کند، جابه‌جایی «حلقه» را به‌موقع انجام دهد و پلاستیک درستِ نفر بغل‌دستی را بگیرد. 4.تقویت مهارت کار گروهی و مشارکت چون حرکت‌ها وابسته به عملکرد کل گروه است، حس همکاری و هم‌ریتمی در جمع بالا می‌رود. 5.تمرین نظم حرکتی و اجرای دستور پیروی از الگوی حرکتی دقیق (1-2، 1-2-3، سپس شمارش تا 6 و حرکت روی 7) باعث می‌شود کودک نظم ذهنی و جسمی بهتری پیدا کند
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: