1402/10/19
فارسی پنجم
مدرس:
سلیمی دهاقانی، نفیسه
فعالیت:
ادامه ی تمرینات درس 11 کتاب کار فارسی کامل بررسی شد.
خوانش و پردازش زال و سیمرغ روان خوانی شد و درک مطلب آن انجام شد.
تکلیف:
ارمغان هفتگی شماره 16 انجام شود فردا بررسی میشود.
ریاضی به زبان انگلیسی
مدرس:
مروتی، الهه
فعالیت:
مرور درس جدید به دلیل چالش برانگیز بودن آن برای بچه ها از ابتدا انجام شد.
تکلیف:
لطفا مطالب را مرور کنید و سوالات کتاب خود را مجدد حل نمایید.
هوش و استعداد تحلیلی
مدرس:
سلیمی دهاقانی، نفیسه
فعالیت:
جلسه پنجم و ششم هوش و استعداد در کلاس با مشارکت دانش آموزان انجام شد.
1402/10/18
ریاضی پنجم
مدرس:
سلیمی دهاقانی، نفیسه
فعالیت:
تمرینات صفحه 77 و 78 کتاب ریاضی آ.پ بررسی شد.
تمرینات صفحه 94 و سوالات پیشرفته صفحه 95 کتاب کار بررسی شد.
فعالیت کلاسی صفحه 98 توسط دانش آموزان حل شد.
تکلیف:
تمرینات صفحه 99 و 100 کتاب کار ریاضی برای روز چهارشنبه حل شود.
فارسی پنجم
مدرس:
سلیمی دهاقانی، نفیسه
فعالیت:
جعبه کلمات درس 11 پرسیده شد و تمرینات درس 11 کتاب کار فارسی بررسی شد.
بازی استراتژیک
مدرس:
شهرستانکی، نسیم
فعالیت:
باعرض سلام خدمت عزیزان
گزارش کلاس ریتم و گیم 18دی خدمت حضورتان گردد.
*وارم آپ
*بازی گروهی سرعتی
مهارت حرکتی ،جا به جای
1)ادراک دیداری
2)هماهنگی گروهی
3)سرعت عمل
5(تمیز شنیداری
6(حرکات صفحات بدن
هوش و استعداد تحلیلی
مدرس:
سلیمی دهاقانی، نفیسه
تکلیف:
کتاب هوش و استعداد فردا آورده شود.
مهارت اجتماعی
مدرس:
علی پور، فائزه
فعالیت:
با سلام
امروز مبحث شبکه سازی بخش بیان خواسته ها در کلاس تدریس شد .
آزمایشگاه
مدرس:
سلیمی دهاقانی، نفیسه
فعالیت:
دانش آموزان به آزمایشگاه مدرسه رفتند و در آنجا ماکت گوش و پوست را از نزدیک مشاهده کردند و در مورد حس شنوایی و حس لامسه توضیح داده شد.
تکلیف:
تمرینات درس 7 کتاب کار علوم کامل انجام شود. و درس 6 و 7 کامل مطالعه شود.
1402/10/17
ریاضی پنجم
مدرس:
سلیمی دهاقانی، نفیسه
فعالیت:
مبحث زاویه و نیمساز با انجام فعالیت صفحه 75 توضیح داده شد. برای این کار دانش آموزان بصورت گروهی یک مثلث رسم کردند و زاویه های آن را مشخص کردن و سپس از قسمت زاویه ها برش زدند و کنار هم قرار دادند.
کار در کلاس صفحه 76 و 77 توسط دانش حل شد.
تکلیف:
تمرین صفحه 77 و 78 کتاب ریاضی آ.پ انجام شود.
علوم پنجم
مدرس:
سلیمی دهاقانی، نفیسه
فعالیت:
درس 7 علوم مبحث پوست و حس لامسه کامل تدریس شد.
تکلیف:
فعالیت کلاسی صفحه 82 کتاب کار علوم انجام شود.
فارسی پنجم
مدرس:
سلیمی دهاقانی، نفیسه
فعالیت:
جعبه کلمات درس 11 کتاب کار تکمیل شد و املا دان صفحه 88 کتاب کار توسط دانش آموزان انجام شد.
تکلیف:
روانخوانی و جعبه کلمات درس 11 مطالعه و تمرین شود.تمرینات صفحه 89 تا 91 کتاب کار فارسی انجام شود.
مطالعات اجتماعی پنجم
مدرس:
سلیمی دهاقانی، نفیسه
فعالیت:
آزمون مداد قرمز 2 اجتماعی برگزار شد.
هدیههای آسمان پنجم
مدرس:
سلیمی دهاقانی، نفیسه
فعالیت:
در کلاس بدون دیوار نمایش داستان امام حسن عسکری توسط دانش آموزان اجرا شد.
تمرینات درس 11 هدیه ها بررسی شد.
درس 12 تدریس شد.
هنر پنجم
مدرس:
جدیمند، لیلا
فعالیت:
کشیدن نقاشی با اکرولیک یا گواش روی سفال یا مقوا
1402/10/16
ریاضی پنجم
مدرس:
سلیمی دهاقانی، نفیسه
فعالیت:
آزمون مداد قرمز 2 ریاضی برگزار شد.
سوال 11 صفحه 79 کتاب کار و تمرینات صفحه 93 کتاب کار در کلاس حل و بررسی شد.
فارسی پنجم
مدرس:
سلیمی دهاقانی، نفیسه
فعالیت:
روان خوانی درس 11 فارسی از تمام دانش آموزان پرسیده شد.
درست نادرست و درک مطلب درس 11 با مشارکت دانش آموزان انجام شد.
ترکیب وصفی و اضافی توضیح داده شد.
املا پنجم
مدرس:
سلیمی دهاقانی، نفیسه
فعالیت:
کلمات مهم املایی درس 11 فارسی در دفتر املا نوشته شد.
مطالعات اجتماعی پنجم
مدرس:
سلیمی دهاقانی، نفیسه
تکلیف:
درس 1 تا 10 اجتماعی مطالعه شود.
هدیههای آسمان پنجم
مدرس:
سلیمی دهاقانی، نفیسه
فعالیت:
فعالیت و تمرینات درس 11 هدیه ها انجام شود.
سواد مالی
مدرس:
صفایی، الهام
فعالیت:
درس مالیات داده شد
تمرین حل شد
کارتون دیدیم
رایانه
مدرس:
فلاحی، یاسمن
فعالیت:
اتمام بخش اول کتاب و آموزش اسکرچ
تکلیف:
انجام پروژه پایان ترم اول/ لطفا به گونه ای پروژه را تهیه نمایید که نمره دلپذیری دریافت نمایید
ریاضی به زبان انگلیسی
مدرس:
مروتی، الهه
فعالیت:
تمرین های صفحه 36 و 37 حل شد.
تکلیف:
لطفا از ابتدای فصل سوم تمام سوالات رو مجدد مرور کنید تا همزمان با شروع مطلب جدید دچار ابهام نشوید.
1402/10/13
علوم پنجم
مدرس:
سلیمی دهاقانی، نفیسه
فعالیت:
فیلم اموزشی مربوط به درس 7 در کلاس پخش شد و مبحث حس لامسه تا نصفه تدریس شد.
فارسی پنجم
مدرس:
سلیمی دهاقانی، نفیسه
فعالیت:
روان خوانی درس 11 انجام شد و کلمات مهم املایی ان مشخص شد.
مهارت زندگی
مدرس:
صنیعی، عطیه
فعالیت:
مبحث امروز شناسایی دید تک بعدی بود .دید تک بعدی یعنی ما طوری رفتار کنیم که فقط یک چیز وجود دارد و بقیه احتمالات را نادیده میگیریم .
برای رسیدن به یک نتیجه درست باید فرضیات خود را ازمایش کنیم و مطمئن شویم که مبتنی بر واقعیت است ،سپس تصمیم گیری کنیم .