1402/12/12
ریاضی پنجم
سلیمی دهاقانی، نفیسه
تمرین 1 تا 4 صفحه 109 ریاضی آ.پ انجام شد.
علوم پنجم
سلیمی دهاقانی، نفیسه
درسنامه صفحه 113 کتاب کار تدریس شد و پرسش کلاسی انجام شد.
درس 10 علوم تا صفحه 113 مطالعه شود. پرسیده میشود.
فعالیت کلاسی 1 و 2 انجام شود .
فارسی پنجم
سلیمی دهاقانی، نفیسه
روان خوانی ، درست نادرست و واژه آموزی درس کاجستان انجام شد.
روان خوانی درس کاجستان تمرین شود و معنی درس کاجستان از روی کتاب کار برای فردا مطالعه شود.
هدیههای آسمان پنجم
سلیمی دهاقانی، نفیسه
درس 9 تا 13 هدیه ها مطالعه شود . پرسیده میشود.
1402/12/09
ریاضی پنجم
سلیمی دهاقانی، نفیسه
مبحث مساحت لوزی و ذوزنقه مجدد یاداوری شد و نمونه سوال برای رفع اشکال حل شد.
فصل 4 و 5 ریاضی با دقت در دفتر تمرین شود. موارد حفظی درسنامه فصل چهار با دقت مطالعه شود.
ارمغان هفتگی انجام شود و شنبه اورده شود.
علوم پنجم
سلیمی دهاقانی، نفیسه
درسنامه صفحه 111 و 112 کتاب کار تدریس و توضیح داده شد.
مطالعات اجتماعی جهت آمادگی آزمون پرسیده شد.
درسنامه صفحه 110 تا 112 کتاب کار مطالعه شود پرسیده میشود.
فارسی پنجم
سلیمی دهاقانی، نفیسه
واژه آموزی صفحه 109 تدریس شد و داستان صدای سکه صفحه 110 در کلاس به اشتراک گذاشته شد و با مشارکت دانش آموزان به سوال های آن پاسخ داده شد.
انتهای کلاس مجدد مطالعات اجتماعی پرسیده شد.
درس کاجستان را با خوش خط و زیبا در دفتر فارسی بنویسید و برای آن تصویری بکشید.
مطالعات اجتماعی پنجم
سلیمی دهاقانی، نفیسه
برای روز شنبه اجتماعی آورده شود.
مهارت زندگی
صنیعی، عطیه
امروز از چند درس اخیر که درباره تصمیم گیری بود ،خلاصه ای گفته شد و درس 18 درباره پیامد زنجیره ای تصمیم گیری بود را یاد گرفتیم .
هرتصمیم که میگیریم مانند سنگی که درون آب می اندازیم امواجی درست می کند .پس قبل از تصمیم گیری سود و زیان هر چیزی را بسنجیم چون هم روی ما هم روی دیگران تاثیر می گذارد .
1402/12/08
ریاضی پنجم
سلیمی دهاقانی، نفیسه
مساحت لوزی مجدد توضیح داده شد و فعالیت صفحه 108 تدریس شد و کاردر کلاس آن تا نصفه حل شد.
تمرین صفحه 109 آ.پ انجام شود.
علوم پنجم
سلیمی دهاقانی، نفیسه
درس 10 تغییرات فزیکی و شیمیایی خاک پرسیده شد.
فارسی پنجم
سلیمی دهاقانی، نفیسه
آزمون استعداد مداد قرمز 3 برگزار شد.
مطالعات اجتماعی پنجم
سلیمی دهاقانی، نفیسه
پرسش مطالعات اجتماعی از دانش آموزان انجام شد.
مطالعات اجتماعی از صفحه 66 تا 96 برای آزمون مطالعه شود.
قسمت های برای مطالعه در آزمون نیست.
ورزش پنجم
امینی، سارا
گرم کردن
تمرین پنجه و ساعد والیبال
آموزش و توضیح سرویس در والیبال
ریاضی به زبان انگلیسی
مروتی، الهه
تمرین مسائل مربوط به فستیوال انجام شد.
لطفا action مربوط به she و action مربوط به hall of fame رو تمرین کنید.
تسلط کامل بر lyrics آهنگ ها فراموش نشود.
1402/12/07
ریاضی پنجم
سلیمی دهاقانی، نفیسه
ارمغان شماره 23 کامل حل و بررسی شد.
با توجه به اینکه تعداد زیادی از دانش آموزان، تکالیف خود را همراه نداشتند، از اولیای گرامی تقاضا میشود، همکاری بیشتری برای نظارت بر انجام تکالیف داشته باشند و امتحانات این هفته کامل و بادقت مطالعه شود.
علوم پنجم
سلیمی دهاقانی، نفیسه
مبحث تدریس شده درس 10 کتاب کار مطالعه شود.
فارسی پنجم
سلیمی دهاقانی، نفیسه
آزمون مداد قرمز 3 فارسی برگزار شد.
املا پنجم
سلیمی دهاقانی، نفیسه
آزمون املای درس 9 تا 14 فارسی گرفته شد.
مطالعات اجتماعی پنجم
سلیمی دهاقانی، نفیسه
درس 11 و 12 و 13 اجتماعی فردا پرسیده می شود همه دانش آموزان باید مطالعه کنند.
بازی استراتژیک
شهرستانکی، نسیم
باعرض سلام خدمت عزیزان
گزارش کلاس ریتم و گیم 7اسفند خدمت حضورتان گردد.
به دلیل اینکه جشن داشتن کلاس برگزار نشد
علوم به زبان انگلیسی
مروتی، الهه
امور مربوط به festival انجام شد.
دوست های خوبم لطفا action ها رو به صورت پیوسته و مستمر تمرین کنید تا دو روز انتهایی هفته چالش نداشته باشیم.
مهارت اجتماعی
علی پور، فائزه
باسلام امروز مبحث اتیکت سفر در کلاس مطرح شد و کار کلاسی داده شد .
1402/12/02
ریاضی پنجم
سلیمی دهاقانی، نفیسه
فصل 6 فعالیت صفحه 106 و 107 ریاضی آ. پ در کلاس تدریس و حل شد.
نمونه سوال ریاضی و فارسی که امروز در دفتر نوشتید را پاسخ دهید.
ارمغان هفتگی انجام شود.
علوم پنجم
سلیمی دهاقانی، نفیسه
جهت دوره، ارمغان هفتگی شماره 21 و 22 در کلاس بررسی شد.
فارسی پنجم
سلیمی دهاقانی، نفیسه
آزمون درس 9 تا 13 فارسی و نگارش را بصورت کامل ( درست نادرست، درک مطلب، واژه آموزی، شعر حفظی با معنی، نوسینده ها، حکایت و جعبه کلمات ) مطالعه کنید.
املا پنجم
سلیمی دهاقانی، نفیسه
در دفتر املای علوی 8 خط املا از درس 9 تا 13 فارسی نوشته و تصحیح شود.
روز دوشنبه املا از درس 9 تا 13 گرفته میشود.
مطالعات اجتماعی پنجم
سلیمی دهاقانی، نفیسه
نمونه سوال ریاضی و فارسی پای تابلو نوشته شد و دانش آموزان در دفتر خود یادداشت کردند.
دانش آموزانی که سوالات را ندارند حتماً از همکلاسی های خود پیگیری کنند و بنویسند.
رباتیک
جابری، پریسا
بستن مدار روشن کردن LED با ترانزیستور و کلید انجام شد
مهارت زندگی
صنیعی، عطیه
امروز انیمیشنی درباره حل کردن مسئله دیدیم و تحلیل دانش اموزان به شرح زیر بود:
1-هرچیزی که آنی به ذهنمان رسید را امتحان نکنیم . باید راه حل های دیگر راهم بسنجیم .
2-همه مسائل چند راه حل دارد
3-با کار تیمی زودتر به جواب میرسیم چون تعداد فکرهاو نظرهای بیشتری داریم .
4-رفتارهای ما نشان دهنده ذات ما هستند و ما نباید کاری که دیگران درحق ما کردند را تکرار کنیم چون با انجام رفتارهای آنها ،هیچ فرقی بین ما وجود ندارد
سمت راست مغز انسانها مسئول احساسات و چپ مسئول منطق است . در زمانی که هیجانات را تجربه میکنیم بخش چپ کم کار میشود و هوش ما پایین می آید .پس در هنگام عصبانیت ،ترس ،خوشحالی و ناراحتی تصمیم گیری نکنیم و حرفی نزنیم چون پشیمان میشویم
زیبانویسی
جدیمند، لیلا
صفحه 40 و 41 کتاب خطاط شو نوشته شد
علوم به زبان انگلیسی
مروتی، الهه
ارزیابی کتبی فصل 5 و 6 کتاب general انجام شد.
اگر در activity book خود قسمتی را ناقص حل کرده اید، تا آخر فصل 6 همه موارد باید کامل باشد لطفا چک کنید