1404/09/15
ریاضی چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت:
تمارین صفحه 59 کتاب درسی در کلاس با مشارکت دانش آموزان انجام شده سپس به سوالات ضرب دو رقمی در یک رقمی در قالب بازی-ریاضی از دانش آموزان پرسیده شد.
تکلیف:
به سوالات صفحه 64 و 65 کتاب کار ریاضی پاسخ داده شود و از پرتال ارسال شود.خواهشمندم جدول ضرب تمرین و تکرار شود.
علوم چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت:
در ابتدا دانش آموزان بصورت گروهی به سوالات درس ششم تا صفحه 63 پاسخ داده و در انتها این سوالات در کلاس چک و بررسی و رفع اشکال شد.
فارسی چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت:
در ابتدا دانش آموزان بصورت گروهی به سوالات کتابکار تا انتها پاسخ دادند سپس تا صفحه 69 کتابکار ،سوالات چک و بررسی شد.
نگارش چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
تکلیف:
به سوالات درس 6 کتاب نگارش با دقت و تمیز و مرتب پاسخ داده شود و از پرتال ارسال شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
تکلیف:
بعد از مطالعه و تمرین و تکرار کامل درس هشتم به سوالات این درس از کتابکار با دقت پاسخ داده شود و از پرتال ارسال شود.
ورزش چهارم
مدرس:
یوسفی، زهره
فعالیت:
اموزش ناهنجاری های حرکتی
شست کج
انحراف ستون فقرات
سر به جلو
زانوی ضربدری
مهارت اجتماعی
مدرس:
مصطفوی النوری، سیده سروناز
فعالیت:
موضوع جلسه قبل مرور شد . دو فیلم در ارتباط با جلسه قبل پخش شد و با کمک دانش آموزان درباره نکات آن صحبت شد. در رابطه با خوب گوش دادن و قانون شنونده فعال (خوب) بودن اموزش داده شد . ( قانون ددخس)
1404/09/12
ریاضی چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت:
مبحث محاسبات تقریبی از کتاب درسی تا صفحه 58 تدریس شده و به سوالات مربوطه پاسخ داده شد.
تکلیف:
تمارین صفحه 59 کتاب ریاضی انجام شود.
ارمغان هفته شماره 10 با دقت انجام شود.
خواهشمندم جدول ضرب تکرار و تمرین شود.
علوم چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
تکلیف:
درس ششم از کتابکار بصورت کامل مطالعه و تمرین و تکرار شود.
فارسی چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
تکلیف:
درس هفتم بصورت کامل از کتابکار و کتاب مطالعه و تمرین و تکرار شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
تکلیف:
درس 8 اجتماعی بصورت کامل مطالعه و تمرین و تکرار شود و به سوالات کتابکار اجتماعی درس هشتم پاسخ داده شود.
هنر چهارم
مدرس:
فقیه، فرناز
فعالیت:
نوشتن پیام مفهومی نمایشگاه و اصلاح نهایی نقاشی انجام شد.
بقیه دانش آموزانی که نقاشی را تمام کردند، با موضوعِ کلاس آنلاین جلسه قبل طراحی و هاشور گل، کشیدند.
مهارت زندگی
مدرس:
اسماعیلی، نرگس
فعالیت:
با توجه به حضوری شدن کلاس ها و برگزاری دو جلسه مهارت های زندگی در یک هفته، در این جلسه دو درس جدید مهارت های زندگی برای دانش آموزان مرور شده و تمرین ها و تکالیف کتاب به صورت بحث کلاسی تکمیل گردید.
بازی استراتژیک
مدرس:
یوسفی، آوا
فعالیت:
گزارش جلسه 12 آذر ( موزیکوگرام ):
2 طراحی موزیکوگرام انجام شد.
موزیکوگرام ابزاری آموزشی است که با تبدیل عناصر شنیداریِ موسیقی به نشانههای بصریمانند رنگ، شکل، خط و الگوی حرکتیبه دانش آموز امکان میدهد ساختار، توالی و تغییرات موسیقی را بهصورت دیداری درک کند. این روش توجه شنیداری و تمرکز را بهطور همزمان تقویت میکند.
اهداف جلسه (با محوریت موزیکوگرام)
1.تقویت شنیدار فعال:
دانش آموز با دنبالکردن موزیکوگرام همزمان با شنیدن موزیک، توانایی تشخیص بخشها و تغییرات موسیقی را بهصورت دقیقتر پرورش میدهد.
2.تقویت هماهنگی شنیداری-حرکتی:
اجرای حرکات یا بازیهای ریتمیک مطابق با نشانههای موزیکوگرام باعث افزایش هماهنگی بدن با ریتم و ضرب موسیقی میشود.
3.افزایش تمرکز و دقت:
دنبالکردن پیدرپی الگوهای تصویری و تطبیق آن با آواها و ضربها، تمرکز لحظهای دانش آموز را تقویت میکند.
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
بخشی ثمری، زهرا
فعالیت:
پخش و خواندن If you believe song,تمرین و مرور مطالب درس دوم باموضوع محیط،زمین،بلایای طبیعی و راه های محافظت از آن،تدریس و تکمیل صفحه ی 18 کتاب درسی با موضوع چگونگی استفاده دوباره از وسایل بازیافتی.
هوش و استعداد تحلیلی
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت:
مسابقه پیدا کردن حاصل ضرب های عددی به صورت دارت بین گروه های هاوس سیستم جهت تقویت مهارت محاسبات ضرب در کلاس برگزار شد.
1404/09/11
علوم چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت:
پرسش کلاسی در قالب انجام سوالات کتابکار از فصل ششم تا صفحه 62 سوال سوال 3 انجام شد.
تکلیف:
فصل ششم از کتابکار علوم با دقت مطالعه شود.
فارسی چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت:
پرسش و پاسخ کلاسی از درس هفتم انجام شده سپس به سوالات کتابکار تا صفحه 68 سوال 4 پاسخ داده و نوشته شد.
تکلیف:
درس هفتم از کتاب و کتابکار با دقت مطالعه و تمرین و تکرار شود.
مهارت زندگی
مدرس:
اسماعیلی، نرگس
فعالیت:
موضوع: مدیریت استرس(برنامه ریزی و حل مساله)
محتوای جلسه ی قبل با استفاده از مرور تکالیف کتاب دوره شد و درس جدید یعنی روش حل مساله در مواجهه با نگرانی ها به دانش آموزان توضیح داده شد.
تکلیف:
دانش آموزان عزیزم لطفا فعالیت های صفحه ی 24 و 25 کتاب مهارت های زندگی را تکمیل کنید و تا روز چهارشنبه 12 آذر ماه در پرتال ارسال کنید. دانش آموزانی که کتابشان را نبرده اند در اولین فرصت فعالیت های کتاب را انجام بدهند. ممنونم.
1404/09/10
ریاضی چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت:
ادامه تمارین صفحه 55 کتاب درسی در کلاس با مشارکت دانش آموزان حل و رفع اشکال شده سپس تمارین صفحه 60 و 61 کتاب درسی در کلاس تا سوال 7 با مشارکت دانش آموزان حل و رفع اشکال شد.
تکلیف:
5 عدد سوال از ضرب به روش تکنیکی و 5 عدد سوال از ضرب به روش فرآیندی در دفتر نوشته و با دقت حل شود .
علوم چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت:
ادامه درس ششم تا انتها از کتابکار تدریس شده و پرسش کلاسی از فصل ششم در کلاس از دانش آموزان انجام شد.
تکلیف:
درس ششم از کتابکار با دقت برای پرسش و پاسخ کلاسی مطالعه و تمرین و تکرار شود.
فارسی چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت:
پاسخ گوش کن و بگو و درک مطلب درس هفتم در کلاس چک و بررسی شده و نوشته شده و بخوان و بیندیش درس هفتم روانخوانی شده و به سوالات مربوطه در کتاب درسی پاسخ داده شد.
تکلیف:
درس هفتم از کتاب و کتابکار ( جعبه کلمات) با دقت مطالعه و تمرین و تکرار شود. و به سوالات درس هفتم کتاب نگارش با دقت و تمیز و مرتب پاسخ داده شود.
رباتیک
مدرس:
امیری، عاطفه
فعالیت:
با سلام خدمت اولیای عزیز
دراین جلسه که به صورت آنلاین برگزار شد راجع به مقامت ها در مدارهای الکتریکی و نحوه ی محاسبه ی مقامت ها صحبت کردیم.