1401/05/24
زبان انگلیسی
پریشان، مهسا
گزارش کلاس زبان
کلاس: کفشدوزک 1
روز: دوشنبه (Monday)
تاریخ: 1401/5/24
فعالیت کلاسی:
1.گوش دادن به شعر
Do you like ...? Song.
و تکرار و تمرین این شعر برای روز اختتامیه
تکلیف:
دختر قشنگم در صورت تحویل ندادن کاربرگ های قبل، آن ها را تحویل دهد.
با تشکر از همراهی شما اولیای گرامی
Ms.Parishan
1401/05/19
زبان انگلیسی
پریشان، مهسا
گزارش کلاس زبان
کلاس: کفشدوزک 1
روز: چهارشنبه (Wednesday)
تاریخ: 1401/5/19
فعالیت کلاسی:
1.گوش دادن به فایل های
Do you like ...? Song.
2.مرور مکالمه پرسش و پاسخ نام دانش آموزان و احوال پرسی و پایه و سن دانش آموزان
3.مرور اعداد 1 تا 20
4.مرور رنگ ها
5.مرور لغات و ساختار مربوط به درس 8 مبحث Emotions
Emotions: happy, sad, hungry, thirsty, hot, cold, ... .
I'm happy/sad/hungry/thirsty/hot/cold/ ... .
I'm not happy/sad/hungry/thirsty/hot/cold/ ... .
(He's/She's) happy/sad/hungry/thirsty/hot/cold/ ... .
(He/She isn't) happy/sad/hungry/thirsty/hot/cold/ ... .
Are you happy/sad/hungry/thirsty/hot/cold/ ... ?
Yes, I am.
No, I'm not.
6.انجام فعالیت های صفحات 68 و 69 کتاب ODI Starter
7. تمرین Spelling و املاء کلاسی
تکلیف:
دختر گلم لغات زیر را برای نوشتن املاء کلاسی تمرین نماید.
Words: thirsty, excited, hungry, yoghurt, honey, happy, tired, meat, milk
دختر قشنگم در صورت تکمیل نکردن کتاب کار ODI Starter آن ها را تکمیل نماید و به معلم زبان خود تحویل دهد.
اولیاء گرامی مطلع باشید که دفتر و کتاب اصلی دانش آموزان به جهت چک نزد معلم زبان می باشد.
با تشکر از همراهی شما اولیای گرامی
Ms.Parishan
1401/05/18
زبان انگلیسی
پریشان، مهسا
گزارش کلاس زبان
کلاس: کفشدوزک 1
روز: سه شنبه (Tuesday)
تاریخ: 1401/5/18
فعالیت کلاسی:
1.گوش دادن به فایل های
Do you like ...? Song.
2.مرور مکالمه پرسش و پاسخ نام دانش آموزان و احوال پرسی و پایه و سن دانش آموزان
3.مرور اعداد 1 تا 20
4.مرور رنگ ها
5.مرور لغات و ساختار مربوط به درس 8 مبحث Emotions
Emotions: happy, sad, hungry, thirsty, hot, cold, ... .
I'm happy/sad/hungry/thirsty/hot/cold/ ... .
I'm not happy/sad/hungry/thirsty/hot/cold/ ... .
(He's/She's) happy/sad/hungry/thirsty/hot/cold/ ... .
(He/She isn't) happy/sad/hungry/thirsty/hot/cold/ ... .
Are you happy/sad/hungry/thirsty/hot/cold/ ... ?
Yes, I am.
No, I'm not.
6.انجام فعالیت های صفحه ی 67 کتاب ODI Starter و صفحه ی 57 کتاب کار ODI Starter
7. تمرین Spelling و املاء کلاسی
تکلیف:
دختر گلم لغات زیر را برای نوشتن املاء کلاسی تمرین نماید.
Words: thirsty, excited, shadow, big, small, like, you, he, she
سپس از روی اشتباهات املائی خود، یک خطی که سرمشق داده شده را بنویسد.
دختر قشنگم در صورت تکمیل نکردن درس هشتم کتاب اصلی و کتاب کار ODI Starter آن ها را تکمیل نماید و به معلم زبان خود تحویل دهد.
با تشکر از همراهی شما اولیای گرامی
Ms.Parishan
1401/05/12
زبان انگلیسی
پریشان، مهسا
گزارش کلاس زبان
کلاس: کفشدوزک 1
روز: چهارشنبه (Wednesday)
تاریخ: 1401/5/12
فعالیت کلاسی:
1.گوش دادن به فایل های
Hello song, Do you like ...? Song. Colours song.
2.مرور مکالمه پرسش و پاسخ نام دانش آموزان و احوال پرسی و پایه و سن دانش آموزان
3.مرور اعداد 1 تا 20
4.مرور رنگ ها
5.مرور لغات و ساختار مربوط به درس 8 مبحث Emotions
Emotions: happy, sad, hungry, thirsty, hot, cold, ... .
I'm happy/sad/hungry/thirsty/hot/cold/ ... .
I'm not happy/sad/hungry/thirsty/hot/cold/ ... .
(He's/She's) happy/sad/hungry/thirsty/hot/cold/ ... .
(He/She isn't) happy/sad/hungry/thirsty/hot/cold/ ... .
Are you happy/sad/hungry/thirsty/hot/cold/ ... ?
Yes, I am.
No, I'm not.
6. گوش دادن به فایل صوتی و انجام بازی صفحه ی 66 کتاب ODI Starter
تکلیف:
دختر گلم لغات زیر را برای نوشتن املاء کلاسی تمرین نماید.
Words: fruit, yoghurt, scared, thirsty, tired, chair, excited, shadow, cheetah, chocolate
سپس از روی اشتباهات املائی خود، یک خطی که سرمشق داده شده را بنویسد.
دختر قشنگم صفحات 55 و 56 کتاب کار و کاربرگ داده شده را انجام دهد.
کاربرگ:
دختر گلم جملات را بخواند و یک بار از روی هر کدام بنویسد.
تمرین 10 صفحه ی 58 کتاب کار:
دختر قشنگم جملات را بخواند و با توجه به سایه هایشان یا بزند.
تمرین 11 صفحه ی 58 کتاب کار:
دختر نازم با توجه به سایه ها دور تصاویر درست را دایره بکشد.
تمرین 12 صفحه ی 59 کتاب کار:
دختر نازم با توجه به تصاویر، کلمات مناسب هر کدام را در جاهای خالی بنویسد.
تمرین 13 صفحه ی 59 کتاب کار:
دختر گلم برچسب مربوط به این قسمت را بچسباند.
I'm excited.
با تشکر از همراهی شما اولیای گرامی
Ms.Parishan
1401/05/11
زبان انگلیسی
پریشان، مهسا
گزارش کلاس زبان
کلاس: کفشدوزک 1
روز: سه شنبه (Tuesday)
تاریخ: 1401/5/11
فعالیت کلاسی:
1.گوش دادن به فایل های
Hello song, Do you like ...? Song. Colours song.
2.مرور مکالمه پرسش و پاسخ نام دانش آموزان و احوال پرسی و پایه و سن دانش آموزان
3.مرور اعداد 1 تا 20
4.مرور رنگ ها
5.مرور لغات و ساختار مربوط به درس 8 مبحث Emotions
Emotions: happy, sad, hungry, thirsty, hot, cold, ... .
I'm happy/sad/hungry/thirsty/hot/cold/ ... .
I'm not happy/sad/hungry/thirsty/hot/cold/ ... .
(He's/She's) happy/sad/hungry/thirsty/hot/cold/ ... .
(He/She isn't) happy/sad/hungry/thirsty/hot/cold/ ... .
Are you happy/sad/hungry/thirsty/hot/cold/ ... ?
Yes, I am.
No, I'm not.
6. تدریس داستان درس هشتم کتاب ODI Starter
7. تدریس Science مبحث
Big/Small shadows
It's a big shadow.
It's a small shadow.
8.انجام فعالیت های صفحات 65 کتاب ODI Starter
تکلیف:
دختر گلم لغات زیر را برای نوشتن املاء کلاسی تمرین نماید.
Words: bread, juice, fruit, yoghurt, scared, thirsty, tired, shark, shell, chair
سپس از روی اشتباهات املائی خود، یک خطی که سرمشق داده شده را بنویسد.
دختر قشنگم صفحات 55 و 56 کتاب کار را انجام دهد.
تمرین 4 صفحه ی 55 کتاب کار:
دختر قشنگم تصاویر را به سایه هایشان متصل کند.
تمرین 5 صفحه ی 55 کتاب کار:
دختر نازم کلمات را با مداد رنگی پررنگ کند و موارد نوشیدنی را با رنگ آبی دایره بکشد و موارد خوردنی را با رنگ سبز دایره بکشد.
تمرین 6 صفحه ی 56 کتاب کار:
دختر نازم صداها را با مداد رنگی پررنگ کند و مثال های صدای sh را با رنگ آبی رنگ کند و مثال های صدای ch را با رنگ سبز رنگ کند.
تمرین 7 صفحه ی 56 کتاب کار:
دختر گلم در هر ردیف مثال ها با حروف متفاوت را دایره بکشد.
با تشکر از همراهی شما اولیای گرامی
Ms.Parishan