فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Flyers 12

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: کلاس زبان امروز ما هم با یک موسیقی دلنشین شروع شد. سعی کردیم با هم آهنگ را بخوانیم و عبارت‌های مهمش را تمرین کنیم. گرامر درس با موضوع While ,When را با تصاویر دنیای واقعی یاد گرفتیم و نحوه ی ساخت جملات با آن‌ها را تمرین کردیم. یک فعالیت پر هیجان هم جهت تمرین این گرامر در کلاس با همکاری دختران پرتلاشم انجام دادیم.
تکلیف: دختران عزیزم لطفا اسم خود را به زبان انگلیسی روی کتاب هایتان بچسبانند. و صفحات 2,3,4,5 کتاب کارتان را با دقت کامل و خط خوانا حل کنند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: امروز در کلاس Math، یاد گرفتیم مبحث اعداد چند رقمی را به ترتیب از کوچک‌ترین به بزرگ‌ترین بچینیم. سپس موضوع Rounding یعنی رند کردن اعداد را نیز یاد گرفتیم و تمریناتش را با دقت انجام دادیم.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس زبان شاد امروز ما به یک موسیقی در کلاس گوش دادیم و باهم اهنگ را خواندیم. درس در مورد یک موضوع بسیار جذاب یعنی Celebration بود. عبارات مربوط به جشن و جشن گرفتن شامل ( throwing confetti, making a video,...) را یاد گرفتیم و کمی هم نحوه‌ی ساخت جملات در زمان گذشته استمراری را تمرین کردیم. دو فعالیت پرهیجان هم برای درک بهتر لغات جدید با دختران پر تلاشم انجام دادیم.
تکلیف: دختران عزیزم از لغات زیر دوخط نوشته و با ساختار Past continuous جمله بسازند. (throwing confetti, making a video, watching fireworks, lightning candles)

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس علوم امروزمان مبحث جذاب دستگاه قلب و عروق و کارکردهای آن را آموختیم و دختران باهوشم با اجزای قلب از طریق ماکت آناتومی آن آشنا شدند. چقدر عالی که داریم کم کم یاد می‌گیریم همچین موضوعات تخصصی را به زبان انگلیسی درک کنیم و راجع بهش صحبت کنیم.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس زبان انگلیسی شاد امروز ما،ابتدا چهاردقیقه از یک انیمیشن زیبا و پرمفهوم با عنوان Luca تماشا کردیم و درمورد اتفاقاتی که در آن افتاد بحث کردیم سپس لغات جدیدی با موضوع جشن« Celebration» یاد گرفتیم و نحوه نوشتن آن ها را طی یک فعالیت و رقابت در کلاس تمرین کردیم ،همچنین لغات درس درقالب دیالوگ با دانش آموزان کار شد.
تکلیف: دختران گلم لغات زیر را در دفترتان وارد کنید و از هرکدام دو خط رونویسی کنید تا دیکته و نحوه نوشتار آن را خوب یاد بگیرید. (putting up decorations,blowing up balloons,opening present,greeting guests) سپس یک عکس از جشنی در منزل خودتان یا اطرافیان را نگاه کنید و بنویسید که برای آن جشن درحال انجام چه کارهایی بودید و از لغات بالا در آن استفاده کنید. ( I was blowing up balloons in my mum's birthday.)و My family and I were singing) karaoke)

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس زبان انگلیسی شاد شاد ما، دو فعالیت پر هیجان در رابطه با Listening انجام شد. به صورتی که دانش اموزان میبایست فایل صوتی را گوش دهند و در یک رقابت گروهی جمله ی شنیده شده را با سرعت و دقت بنویسند و همچنین به سوالات کتاب درباره کاراکترها پاسخ دهند. این بازی کمک کرد که در کنار لذت و هیجان، مهارت مهم Listening هم تقویت بشود.
تکلیف: دختران عزیزم 5 جمله سوالی با گرامر Present Perfect بنویسند. مثال: (Has she been to Iran?-Have they fallen down the cliff?) از تعطیلات حسابی لذت ببرید. :) Happy Holidays!

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس Science ما، با کارکرد دستگاه قلب و عروق آشنا شدیم و چند لغت و عبارت تخصصی برای توصیفش یاد گرفتیم. با تکرار و تمرین، کم کم می‌توانیم راجع به مباحث تخصصی آناتومی به انگلیسی صحبت کنیم، این فوق العادست!
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: