فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Flyers 12

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس زبان انگلیسی امروز شعر Hall of fame را باهم تمرین کردیم ،سپس لغات جدید درس 5 را که درباره شغل ها میباشد مانند:Politicain , naturalist,...را باهم آموختیم و تلفظ آن را تمرین کردیم و نحوه نوشتار و دیکته لغات را باهم تمرین و تکرار کردیم.
تکلیف: دختران عزیزم کتاب کار صفحه 50 را پاسخ دهند. لطفا فیلم موجود در لینک زیر برای زبان آموزان عزیزم پخش شود. https://www.aparat.com/v/En5jJ

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس زبان انگلیسی امروز شعر فستیوال را باهم خواندیم و تمرین کردیم. داستان شماره 4 صفحه 55 کتاب را باهم خواندیم دانش اموزان شخصیت های داستان را توصیف کردند و با دیدن تصاویر داستان را برای کلاس تعریف کردند.
تکلیف: زبان آموزان عزیزم کتاب کار صفحات 49 و 47 کتاب کار را پاسخ دهند. لطفا فیلم موجود در لینک زیر برای زبان آموزان عزیزم پخش شود. https://www.aparat.com/v/ilYxv روز بانوان و مادران عزیز مبارک:)

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس زبان انگلیسی امروز شعر Hall of fame را باهم خواندیم و تمرین کردیم ،سپس انواع School subjects ها و گرامر درس 4 را مرور کردیم و فایل صوتی کتاب را گوش دادیم و تمرینات Listening کتاب را پاسخ دادیم .
تکلیف: دختران عزیزم کتاب کار صفحه 46 را پاسخ دهند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس زبان انگلیسی امروز شعر جدید Hall of fame را باهم گوش دادیم و قسمت هایی از آن را باهم تمرین کردیم. متن صفحه 52 کتاب با موضوع اولین بازی های کامپیوتری را باهم خواندیم ،دانش آموزان در گروه هایشان هر قسمت را توضیح و ارائه دادند،سپس سوالاتی از متن را باهم پاسخ دادیم.
تکلیف: دختران عزیزم کتاب کار صفحه 45 را پاسخ دهند. لینک زیر برای زبان آموزان عزیزم پخش شود. https://www.aparat.com/v/c3Yxw

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس علوم انگلیسی امروز مبحث Global warming را مرور کردیم و سپس مبحث صرفه جویی آب و انرژی را باهم آموختیم و تمرین کردیم.
تکلیف: مبحث Conserving water and energy مطالعه شود.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس زبان انگلیسی امروز شعر She را باهم خواندیم و تمرین کردیم. ابتدا درباره نحوه ذخیره درختان صحبت و مکالمه کردیم،متن صفحه 50 را باهم خواندیم و سپس دانش اموزان سوالات متن را پاسخ دادند.
تکلیف: کتاب کار صفحه 43 حل شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس ریاضی انگلیسی امروز مبحث ترتیب انجام عملیات ریاضی را مرور کردیم و تمریناتی از آن را حل کردیم.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: