فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: سنجاقک 3

ریاضی اول

مدرس: خدمتی، نفیسه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: - گفت و گوی دانش آموزان با جناب آقای " آدم آهنی ". - آموزش چهار شکل ( دایره، مثلث، مربع و مستطیل) . - آموزش مبحث" گوشه " و شناخت آن در اشکال مختلف. - آموزش مبحث" لبه " و شناخت آن در اشکال مختلف. - آموزش تفاوت مربع با مستطیل. -ساخت اشکال هندسی با چوب خط - ساخت دست سازه با اشکال هندسی توسط گل دخترانم.

علوم اول

مدرس: خدمتی، نفیسه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز آشنایی با اجزای مختلف گیاهان (ریشه،ساقه، برگ و گل). قصه گویی و پخش انیمیشن رشد گیاه. بازی ساخت پازل اجزای گیاه. کلاژ گل و گلدان (رنگ آمیزی و دست ورزی کار با قیچی جهت تقویت عضلات انگشتان دست). آموزش مفهوم ریشه با انجام آزمایش رشد پیاز در آب و مشاهده ی ریشه ی آن .

فارسی اول

مدرس: خدمتی، نفیسه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: - گفت و گو در ارتباط با واژه ی " توافق " و مفهموم آن. - تنظیم یک سری توافقات برای نظم و امنیت دانش آموزان - ورود میهمان جدید به کلاس، جناب آقای " آدم آهنی ". - آموزش پنهان مبحث مهم درس فارسی" بخش کردن "( در قالب آدم آهنی حرف زدن) . - اجرای بازی شاد و جذاب" کلمات جادویی ".
تکلیف: قابل توجه اولیای عزیزم: خواهشمندم به موضوعاتی که داخل پرتال ذکر می شود، توجه کامل و دقت کافی داشته باشید. به طور مثال اگر گفته می شود که حتماً هر روز دستبند همراه دانش آموزان باشد، شک نداشته باشید که یک روند آموزشی و تاثیرگذار در آموزش دخترانمان مد نظر است ؛ لذا لطفا در این زمینه با بنده همکاری نموده تا آموزش‌های داده شده به تثبیت کامل برسد . دستبند با هدف تشخیص دست راست و چپ به همه دانش آموزان داده شده، حتما هر روز صبح این دستبندها داخل دست راست دخترانم باشد.

هنر اول

مدرس: سیاح مفضلی، پرستو
فعالیت: سلام و عرض ادب خدمت شما ، در کلاس هنر چه گذشت : ساخت صورتک سفالی و تجربه فشار های متفاوت بر گِل رس در جهت های مختلف با استفاده از ابزار جانبی مثل گوش پاک کن و خلال دندان ...
تکلیف: تکلیف ندارند. لوازم مورد نیاز جلسه آینده یکشنبه 7مرداد : قلمو_ گواش_کاور روپوش_دستمال کاغذی_ دستمال پارچه ای. اگر ابزار از قبل در مدرسه قرارداده شده نیاز به تهیه مجدد نمی باشد. ممنون از شما سیاح .

هنر اول

مدرس: سیاح مفضلی، پرستو
تکلیف: لوازم مورد نیاز جلسه بعد تاریخ 31تیر یکشنبه :گل رس_دستمال کاغذی و دستمال پارچه ای. اگر در کلاس از قبل قرار داده شده نیاز به تهیه مجدد نیست.ممنون از توجه شما سیاح

پرتال هوش

مدرس: خدمتی، نفیسه
فعالیت: در جلسه ی دوم دوخت و دوز، دختران دلبندم شابلون اول ،دوخت گل برگِ گل لاله را به اتمام رساندند. هدف این کلاس دست ورزی و تقویت عضلات ظریف انگشتان دست دانش آموزان است .

زنگ تفریح

مدرس: خدمتی، نفیسه
فعالیت: امروز در اردوی خیس همراه دختران عزیزم لحظات شادی را تجربه کردیم.
فعالیت: پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر چون شیشه عطری که درش گم شده باشد ... فرارسیدن ایام شهادت امام حسین (ع) تسلیت باد

علوم اول

مدرس: خدمتی، نفیسه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: -گفت و گو درباره چگونگی تشکیل سایه و علت به وجود آمدن سایه در روزهای آفتابی. -انجام بازی سایه ها. -تغییر سایز سایه ها با توجه به فاصله آن از منبع نور. -نقاشی تشخیص تشکیل سایه درخت با توجه به محل تابش خورشید .

فارسی اول

مدرس: خدمتی، نفیسه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز : -آموزش گرفتن مداد در دست با خواندن شعر مداد زیبای من. -آشنایی با اشکال هندسی و تقویت عضلات ظریف انگشتان دست با انجام بازی هواپیمای جادویی. -انجام فعالیت حلقه ی نقره ای با هدف آموزش نوشتن فارسی از سمت راست و تقویت عضلات دست. - تمرین کشیدن خطوط مختلف از سمت راست در برگهa5 توسط دختران گلم.

هنر اول

مدرس: سیاح مفضلی، پرستو
فعالیت: با سلام و عرض ادب خدمت شما ، در کلاس هنر چه گذشت : آشنایی با جایگاه عناصر صورت به روش مشاهده عینی و غیر مستقیم به صورت نقاشی با مداد و مدادرنگی توسط دانش آموز و یه تعداد نمونه توسط معلم هنر . شناخت تشابهات و تفاوت های صورت و اجزای تشکیل دهنده آن که نمونه های معلم توسط دانش آموز روی کاغذ نوشته شده . موارد پای تخته برای یادآوری و کمک در تکلیف خانه در فایل پی دی اف پایین قرار داده شده لطفا ملاحظه کنید. ممنون
تکلیف: تکلیف منزل = به کمک نمونه های تخته و سلیقه و نوع دید دانش آموز تعداد بالایی صورت با رنگ مک متفاوت و فرم چهره و اجزا صورت متفاوت کشیده شود با مدادرنگی و به کلاس آورده شود برای جلسه آینده . لوازم مورد نیاز جلسه بعد تاریخ 31تیر یکشنبه :گل رس_دستمال کاغذی و دستمال پارچه ای. اگر در کلاس از قبل قرار داده شده نیاز به تهیه مجدد نیست.ممنون از توجه شما سیاح
فعالیت: با سلام و احترام خدمت والدین گرامی، با توجه به مشکلی که در سامانه اینترنتی ایجاد شده بود پرتال به زمان مناسب انتشار نگردید از این بابت از والدین محترم عذر خواهی کرده و از صبر و بردباری شما سپاسگزاریم. با تشکر کیهان معاون آموزشی

زنگ تفریح

مدرس: خدمتی، نفیسه
فعالیت: اردوی شهر بازی ژوپیتر برگزار شد و دختران عزیزم اولین اردوی خاطره انگیز خود را در تابستان در کنار یکدیگر تجربه کردند و ساعات خوشی را گذراندند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: