فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: شاپرک 1
فعالیت: با سلام و احترام لطفا برای فردا این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب ریاضی آموزش و پرورش کتاب کار ریاضی کتاب کار علوم نگارش دانش آموزان عزیز، در صورتیکه کتاب های ذکر شده در مدرسه نیست، همراه خود بیاورید.
توضیح: با سلام و احترام خدمت اولیای گرامی و دانش آموزان عزیزم لطفاً با توجه به مطالبی که در پیوست{ریاضی پیشرفته} در خصوص سایت کانگورو و ثبت نام در آزمون کانگورو می باشد پیگیری های لازم را انجام داده و در صورت تمایل در این ارزشیابی بین المللی ثبت نام دانش آموز خود را انجام دهید. با تشکر

ریاضی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: فعالیت کلاسی مربوط به مبحث ارزش مکانی در اعداد چهاررقمی از صفحات 45 و 46 از کتاب کار ریاضی انجام شد.
تکلیف: دخترهای عزیزم، تمرین های صفحات 46 و 47 از کتاب کار ریاضی انجام شوند.

علوم سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: صفحات 49 و 50 از درس چهارم * اندازه گیری مواد * از کتاب کار علوم تدریس شد.

فارسی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: ارمغان هفته ی 3 رفع اشکال و به دانش آموزان تحویل داده شد.
تکلیف: دخترهای گلم، صفحه ی 25 و سوال 1 از صفحه ی 27 از کتاب نگارش انجام شوند.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: درس چهارم هدیه های آسمان تدریس شد.
تکلیف: دخترهای عزیزم، برای هفته ی آینده، روز دوشنبه ، پرسش کلاسی از درس چهارم هدیه های آسمان داریم. با دقت مطالعه داشته باشید. نمونه سوال های درس چهارم هم از جزوه نمونه سوال های هدیه های آسمان خوانده شوند.

ریاضی پیشرفته سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: با سلام و احترام خدمت اولیای گرامی و دانش آموزان عزیزم لطفاً با توجه به مطالبی که در پیوست{ریاضی پیشرفته} در خصوص سایت کانگورو و ثبت نام در آزمون کانگورو می باشد پیگیری های لازم را انجام داده و در صورت تمایل در این ارزشیابی بین المللی ثبت نام دانش آموز خود را انجام دهید. با تشکر

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: عرض سلام و ادب و احترام خدمت اولیای گرامی، در این جلسه درباره " بانک" به صورت اجمالی به بحث و گفت و گو پرداختیم. دختران عزیزم درباره تجاربی که درباره بانک و مراحل رفتن به بانک داشتند؛ گفتگو کرده و مراحل افتتاح حساب را نیز به همراه هم،کامل بررسی کردیم.
تکلیف: به اطلاع می رساند کتاب " سوادمالی" دختران عزیزم، تحویل داده شد. لطفا برای جلسه بعد کتاب "سواد مالی"،سیمی شود. هم‌چنین فعالیت کتاب، در پرتال بارگذاری شد،لطفا برای جلسه بعد،در کتاب انجام شود. دانش آموزان غایب از آموزگار پایه کتاب های خود را تحویل بگیرند. با تشکر

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر اولیای محترم و دانش آموزان فعال و زرنگ، امروز در ابتدای کلاس برای پرانرژی شدن و هیجان بیشتر فرزندان عزیزمون یک نرمش (warm up) با شمارش 4 تایی انجام دادیم، و سپس با دو آهنگ مختلف با شمارش 2 تایی و 4 تایی همراه چوبک و بادی پرکاشن به صورت گروهی در دایره بازی کردیم.
فعالیت: با سلام و احترام لطفا برای فردا این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب کار ریاضی کتاب کار فارسی کتاب کار علوم هدیه های آسمان دانش آموزان عزیز، در صورتیکه کتاب های ذکر شده در مدرسه نیست، همراه خود بیاورید.

ریاضی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: مبحث تبدیل ریال به تومان و برعکس و گسترده نویسی اعداد چهار رقمی تدریس شد. صفحات 32 تا 34 از کتاب ریاضی تدریس شد.

علوم سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: آزمایش های مربوط به تغییر حالت های مواد در کلاس بدون دیوار در حیاط مدرسه انجام شد. درس سوم از کتاب علوم آموزش و پرورش مرور و انجام شد.

فارسی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: مبحث نشانه های نگارشی ( نقطه ، علامت سوال ، ویرگول ، علامت تعجب ، دو نقطه و گیومه ) از صفحه ی 41 کتاب فارسی تدریس شد. بخوان و بیندیش (داستان مورچه ریزه) و مثل از صفحات 42 تا 44 تدریس شد‌.
تکلیف: ***** دخترهای گلم، فردا ارزشیابی از درس های اول تا سوم فارسی انجام می شود. با دقت مطالعه داشته باشید. این موارد خوانده شوند: کتاب فارسی آموزش و پرورش از صفحات 10 تا 35 و کتاب کار فارسی از صفحات 8 تا 28 که شامل: کلمات هم معنی ، کلمات مخالف ، کلمات هم خانواده ، واژه آموزی ، بیاموز و بگو ، املا و شعر های حفظی می باشد.****

زیبانویسی

مدرس: اکبری، ربابه
فعالیت: سلام وادب در کلاسهای سوم تدریس وتمرین حرف ر انجام شد وعلطهای تحریری معمول بچه هاخدمتشان تمرین داده شد
تکلیف: جلسه اینده دفترهای پوستی فراموش نشود تمرینها انجام شود

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: تقسیم بندی حیوانات بر اساس خوراک آن ها ،تدریس شد.
فعالیت: با سلام و احترام لطفا برای فردا یکشنبه 15/آبانماه این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب ریاضی آموزش و پرورش کتاب فارسی آموزش و پرورش کتاب علوم آموزش و پرورش کتاب کار ریاضی کتاب کار فارسی هدیه های آسمان دانش آموزان عزیز، در صورتیکه کتاب های ذکر شده در مدرسه نیست، همراه خود بیاورید.

ریاضی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: مبحث *ارزش مکانی* از صفحه ی 31 کتاب ریاضی تدریس و انجام شد.

علوم سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: درس دوم *خوراکی ها* از کتاب علوم آموزش و پرورش مرور و انجام شد.

فارسی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: درس چهارم *آواز گنجشک* از کتاب فارسی تدریس شد. روخوانی درس تمرین شد. از صفحه ی 39 کتاب فارسی، درست و نادرست و درک مطلب انجام شد. واژه آموزی صفحه ی 40 *شبکه ی معنایی بهداشت* از کتاب فارسی انجام شد.
تکلیف: دخترهای عزیزم، از درس چهارم کتاب فارسی ترکیباتی که ، ِ دوستی دارند، پیدا کنید و بنویسید.( مانند: سمتِ کلاس) ***** دخترهای گلم، روز دوشنبه ارزشیابی از درس های اول تا سوم فارسی انجام می شود. با دقت مطالعه داشته باشید. این موارد خوانده شوند: کتاب فارسی آموزش و پرورش از صفحات 10 تا 35 و کتاب کار فارسی از صفحات 8 تا 28 که شامل: کلمات هم معنی ، کلمات مخالف ، کلمات هم خانواده ، واژه آموزی ، بیاموز و بگو ، املا و شعر های حفظی می باشد.****

هنر سوم

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: امروز نقاشی دخترک نقاش تکنیک تلفیفی پاستل روغنی و ماژیک انجام شد
تکلیف: امروز نقاشی دخترک نقاش تکنیک تلفیفی پاستل روغنی و ماژیک انجام شد برای جلسه بعد در منزل تکمیل شود و همراه خود بیاورید وسایل لازم جلسه بعد :پاستل روغنی و ماژیک و مدادرنگی همراه داشته باشید

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: مبحث ساعت دوره شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: در این جلسه آموزشی در مورد تفاوت واکنش و پاسخ بیشتر صحبت کردیم و با کمک کارت‌ها، سناریو های مختلف و واکنش و پاسخ آن را مرور کردیم و بحث کردیم. همچنین مراحل عذرخواهی و کلمات جادویی مرور شد.
تکلیف: برای جلسه بعد دانش‌آموزان برای سناریو زیر بگوید در آن شرایط پاسخ مناسب برای عذرخواهی از رفتار اشتباه چیست؟ سناریو: "وقتی وارد کلاس شدم سلام نکردم و مستقیم رفتم سر جایم نشستم".
فعالیت: با سلام و احترام لطفا برای روز شنبه این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب ریاضی آموزش و پرورش کتاب فارسی آموزش و پرورش کتاب علوم آموزش و پرورش کتاب کار ریاضی علوی دفتر املا ( اولیای گرامی، لطفا امضا بفرمائید.) دانش آموزان عزیز، در صورتیکه کتاب های ذکر شده در مدرسه نیست، همراه خود بیاورید. * دانش آموزانی که دفتر شطرنجی نیاورده اند، روز شنبه همراه خود بیاورند. با تشکر *

علوم سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: تمرین های درس سوم (صفحات 44 و 45) از کتاب کار علوم انجام شد.
تکلیف: دخترهای عزیزم، درس اول تا پایان درس سوم علوم (صفحات 9 تا 45) از کتاب کار علوم با دقت مطالعه شود. روز شنبه ارزشیابی علوم انجام می شود.

فارسی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
تکلیف: ارمغان هفته 4 تحویل داده شد. دخترهای عزیزم، تا روز یکشنبه جهت تحویل ارمغان 4 فرصت دارید.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: با سلام و احترام به دلیل برگزاری جشن روز دانش آموز و ولادت امام حسن عسگری (ع)، تدریس درس چهارم اجتماعی هفته ی آینده انجام می شود.

قرآن سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: پرسش از سوره های حمد و توحید انجام شد.

ورزش سوم

مدرس: کاظمی، مریم
فعالیت: گزارش چهارشنبه 401/08/11 یوگا و ورزش هدف جلسه: کسب آمادگی جسمانی و حرکتی. و آشنایی با بازی های ورزشی و تقویت توانایی اجرای حرکات پایه و تقویت توانایی اجرای مهارت های ورزشی و تقویت سطح آمادگی جسمانی و حرکتی. علاقه مندی به توسعه مهارت های حرکتی و ورزشی و تعامل با دیگران در کارهای گروهی . گرم کردن در وضعیت های یوگا. در وسط زمین مانع های رنگی قرار داده شد و از دانش آموزان خواسته شد از بین مانع ها حرکت آزاد داشته باشند و با صدای سوت رنگ توپی که مربی نشان می داد در کنارش می ایستادند. بازی تا جایی ادامه می یابد که افرادی که در زمان مشخص توپ را پیدا نکردند همونجا سر جای خودشان بنشینند و یک نفر در زمین باقی بماند.

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: بحث آزاد و پرسش و پاسخ با دانش آموزان انجام گرفت

هوش و ریاضی

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: صفحه ی 13 و سوال 1 از صفحه ی 14 از کتاب هوش انجام شد.
فعالیت: با سلام و احترام لطفا برای فردا این کتاب ها را همراه خود بیاورید: قرآن مطالعات اجتماعی ریاضی و هوش کتاب کار ریاضی علوی دانش آموزان عزیز، در صورتیکه کتاب های ذکر شده در مدرسه نیست، همراه خود بیاورید. * اولیای گرامی، دفاتر املای داده شده را امضا بفرمائید و فردا چهارشنبه ، دانش آموزان همراه خود بیاورند. *

ریاضی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: صفحات 28 تا 30 (مبحث معرفی عدد هزار) از کتاب ریاضی تدریس و انجام شد. فعالیت کلاسی از صفحه ی 40 از کتاب کار ریاضی انجام شد.
تکلیف: دخترهای عزیزم، صفحات 41 و 42 از کتاب کار ریاضی انجام شوند. و سوال 5 از صفحه ی 40 از کتاب کار ریاضی هم انجام شود.و فردا همراه خود بیاورید.

علوم سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: درس سوم ( مواد اطراف ما ) از کتاب کار علوم کامل تدریس شد. و کاردر کلاس های 1 و 2 انجام شد.

قرآن سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
تکلیف: دخترهای عزیزم، فردا سوره ی حمد و توحید پرسیده می شود.

سرود

مدرس: صدر بایگی، فرحناز
فعالیت: باسلام و احترام .جلسه امروز آموزش متن سرود دختر ایرانم
تکلیف: دانش آموزان عزیز .متن سرود را برای جلسه آینده حفظ کنید .با تشکر همچون خورشیدم من . ذره هایم پربار همچون بارانم من باتوانی بسیار باغ سرسبزم من بابهاری جاوید رمز سرسبزی را دیده ام در توحید سرخ خونین جامه لاله هایی دارم ازتوانستن ها قصه هایی دارم گرچه رنگارنگم گرچه صدنامم وحدتی بی مرزم دختر ایرانم

رایانه

مدرس: نظری، الهه
فعالیت: با عرض سلام و احترام خدمت والدین گرامی و دانش آموزان عزیزم امروز عزیزان توانستد با مفاهیم کپی و پیست آشنا شده و اسلاید های خود را تکرار کنند و دلیت یا پاک کنند و همچنین آنها توانستد اسلاید ها را جا به جا کرده و از طریق صفحه کلید و گزینه های کنترلی آن که کنترل سی و کنترل وی بود موفق به کپی و پیست آنها شدند. همچنین آنها با منوی دیزاین کاملا آشنا شده و یاد گرفتند اسلاید های خود را طبق سلیقه خود مدل دهند و رنگ آنها را تغییر دهند.
تکلیف: خواهشمندم تمام موارد تدریس شده در منزل هر هفته تمرین شوند. با تشکر.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: تدریس و دوره نحوه گفتن ساعت انجام شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: