فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: شاپرک 2
فعالیت: با سلام و احترام لطفا برای فردا این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب کار ریاضی کتاب کار فارسی کتاب کار علوم هدیه های آسمان دانش آموزان عزیز، در صورتیکه کتاب های ذکر شده در مدرسه نیست، همراه خود بیاورید.

ریاضی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: با سلام و احترام تبدیل واحد ها ( میلی متر - سانتی متر ) صفحه ی 31- ( تبدیل ریال - تومان و برعکس و گسترده نویسی ) صفحه ی 32_33 -34 ، کتاب آموزش و پرورش آموزش داده شد .

علوم سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: سلام و عرض ادب علوم درس سوم ( مواد اطراف ما ) صفحه های 19 تا 26 کتاب آموزش و پرورش مرور و نوشته شد .
تکلیف: آزمایش های مربوط به تغییر حالت های مواد در کلاس بدون دیوار در حیاط مدرسه انجام شد .

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: با سلام و احترام درس چهارم (در کاخ نمرود ) صفحه های 26 تا 31 آموزش داده شد .

زیبانویسی

مدرس: اکبری، ربابه
فعالیت: سلام وادب در کلاسهای سوم تدریس و تمرین حرف" ر "انجام شد و اصلاح غلط های تحریری معمول دانش آموزان خدمتشان تمرین و تکرار شد.
تکلیف: جلسه آینده دفترهای پوستی فراموش نشود تمرین ها انجام شود

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: تقسیم بندی حیوانات بر اساس خوراک آن ها ،تدریس شد.
فعالیت: با سلام و احترام لطفا برای فردا یکشنبه 15/آبانماه این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب ریاضی آموزش و پرورش کتاب فارسی آموزش و پرورش کتاب علوم آموزش و پرورش کتاب کار ریاضی کتاب کار فارسی هدیه های آسمان دانش آموزان عزیز، در صورتیکه کتاب های ذکر شده در مدرسه نیست، همراه خود بیاورید.

ریاضی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: باسلام و عرض ادب کتاب آموزش و پرورش صفحه ی 31 ( ارزش مکانی ) آموزش داده شد .

علوم سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: کتاب آموزش و پرورش درس دوم ( خوراکی ها ) نوشته شد .

فارسی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
تکلیف: دخترهای عزیزم، از درس چهارم کتاب فارسی ترکیباتی که ، ِ دوستی دارند، ی ، ی وسط دارد ، پیدا کنید و بنویسید.( مانند: سمتِ کلاس، نماینده ی ، آسیب ) * دخترهای گلم، روز دوشنبه ارزشیابی از درس های اول تا سوم فارسی انجام می شود. با دقت مطالعه داشته باشید. این موارد خوانده شوند : کتاب فارسی آموزش و پرورش از صفحات 10 تا 35 و کتاب کار فارسی از صفحات 8 تا 28 که شامل: کلمات هم معنی ، کلمات مخالف ، کلمات هم خانواده ، واژه آموزی ، بیاموز و بگو ، املا و شعر های حفظی می باشد .

املا سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: ارزشیابی علوم انجام شد.

هنر سوم

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: با سلام به علت برگزاری آزمون سنجش کلاس برگزار نشد
تکلیف: با سلام به علت برگزاری آزمون سنجش کلاس برگزار نشد

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: مبحث ساعت دوره شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: در این جلسه آموزشی در مورد تفاوت واکنش و پاسخ بیشتر صحبت کردیم و با کمک کارت‌ها، سناریو های مختلف و واکنش و پاسخ آن را مرور کردیم و بحث کردیم. همچنین مراحل عذرخواهی و کلمات جادویی مرور شد.
تکلیف: برای جلسه بعد دانش‌آموزان برای سناریو زیر بگویند در چنین شرایطی پاسخ مناسب برای عذرخواهی از رفتار اشتباه چیست؟ سناریو: "وقتی وارد کلاس شدم سلام نکردم و مستقیم رفتم سر جایم نشستم".
فعالیت: با سلام و احترام لطفا برای روز شنبه این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب ریاضی آموزش و پرورش کتاب فارسی آموزش و پرورش کتاب علوم آموزش و پرورش کتاب کار ریاضی علوی دفتر املا ( اولیای گرامی، لطفا امضا بفرمائید.) دانش آموزان عزیز، در صورتیکه کتاب های ذکر شده در مدرسه نیست، همراه خود بیاورید. * دانش آموزانی که دفتر شطرنجی نیاورده اند، روز شنبه همراه خود بیاورند. با تشکر *

علوم سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: سلام و با احترام اولیای محترم علوم درس سوم ( مواد اطراف ما ) کاردرکلاس ا-2 صفحه های (42-43) و تمرین صفحه ی (44-45 ) نوشته شد .
تکلیف: دخترهای عزیزم، درس اول تا پایان درس سوم علوم (صفحات 9 تا 45) از کتاب کار علوم با دقت مطالعه شود. روز شنبه ارزشیابی علوم انجام می شود.

فارسی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: ارمغان هفته ی 4 تحویل داده شد. دختران گلم تا روز یکشنبه جهت تحویل ارمغان 4 فرصت دارید .

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: با سلام و احترام اولیای گرامی به دلیل برگزاری جشن روز دانش آموز و ولادت امام حسن عسکری ، تدریس درس 4 اجتماعی به هفته ی آینده موکول شده است .

قرآن سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: سوره ی توحید و قنوت پرسیده شد .

ورزش سوم

مدرس: کاظمی، مریم
فعالیت: گزارش چهارشنبه 401/08/11 یوگا و ورزش هدف جلسه: کسب آمادگی جسمانی و حرکتی. و آشنایی با بازی های ورزشی و تقویت توانایی اجرای حرکات پایه و تقویت توانایی اجرای مهارت های ورزشی و تقویت سطح آمادگی جسمانی و حرکتی. علاقه مندی به توسعه مهارت های حرکتی و ورزشی و تعامل با دیگران در کارهای گروهی . گرم کردن در وضعیت های یوگا. در وسط زمین مانع های رنگی قرار داده شد و از دانش آموزان خواسته شد از بین مانع ها حرکت آزاد داشته باشند و با صدای سوت رنگ توپی که مربی نشان می داد در کنارش می ایستادند. بازی تا جایی ادامه می یابد که افرادی که در زمان مشخص توپ را پیدا نکردند همونجا سر جای خودشان بنشینند و یک نفر در زمین باقی بماند.

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: بحث آزاد و پرسش و پاسخ با دانش آموزان انجام گرفت

هوش و ریاضی

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: صفحه ی 14 سوال یک انجام شد .

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: جشن روز دانش اموز برگزار شد.دوره مبحث ساعت روز شنبه انجام خواهد شد.
فعالیت: با سلام و احترام لطفا برای فردا این کتاب ها را همراه خود بیاورید: قرآن مطالعات اجتماعی ریاضی و هوش کتاب کار ریاضی علوی دانش آموزان عزیز، در صورتیکه کتاب های ذکر شده در مدرسه نیست، همراه خود بیاورید. * اولیای گرامی، دفاتر املای داده شده را امضا بفرمائید و فردا چهارشنبه ، دانش آموزان همراه خود بیاورند. *

ریاضی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: با سلام و احترام کتاب آموزش و پرورش صفحه های 29-30 ( معرفی عدد هزار ) آموزش داده شد . کتاب کار ریاضی فعالیت کلاسی صفحه ی 40 ( معرفی عدد هزار ) نوشته شد.
تکلیف: دختران گلم صفحه ی 41 -42کتاب کار ریاضی نوشته شود. و سوال 5 صفحه ی 40 حل شود .

علوم سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: علوم بخش اول درس سوم ( مواد اطراف ما ) پرسیده شد. درس سوم به صورت کامل آموزش داده شد .

قرآن سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: دختران عزیزم سوره ی توحید و قنوت پرسیده می شود .

سرود

مدرس: صدر بایگی، فرحناز
فعالیت: باسلام و عرض ادب .جلسه امروز آموزش متن سرود دخترایرانم
تکلیف: دانش آموزان عزیز .متن سرود را برای جلسه آینده حفظ کنید .با تشکر همچون خورشیدم من . ذره هایم پربار همچون بارانم من باتوانی بسیار باغ سرسبزم من بابهاری جاوید رمز سرسبزی را دیده ام در توحید سرخ خونین جامه لاله هایی دارم ازتوانستن ها قصه هایی دارم گرچه رنگارنگم گرچه صدنامم وحدتی بی مرزم دختر ایرانم

رایانه

مدرس: نظری، الهه
فعالیت: با عرض سلام و احترام خدمت والدین گرامی و دانش آموزان عزیزم امروز عزیزان توانستد با مفاهیم کپی و پیست آشنا شده و اسلاید های خود را تکرار کنند و دلیت یا پاک کنند و همچنین آنها توانستد اسلاید ها را جا به جا کرده و از طریق صفحه کلید و گزینه های کنترلی آن که کنترل سی و کنترل وی بود موفق به کپی و پیست آنها شدند. همچنین آنها با منوی دیزاین کاملا آشنا شده و یاد گرفتند اسلاید های خود را طبق سلیقه خود مدل دهند و رنگ آنها را تغییر دهند.
تکلیف: خواهشمندم تمام موارد تدریس شده در منزل هر هفته تمرین شوند. با تشکر.
فعالیت: با سلام و احترام لطفا برای فردا این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب کار علوم علوی کتاب ریاضی آموزش و پرورش دفتر ریاضی دانش آموزان عزیز، در صورتیکه کتاب های ذکر شده در مدرسه نیست، همراه خود بیاورید.

ریاضی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: با سلام و احترام لطفا برای فردا این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب کار علوم علوی کتاب ریاضی آموزش و پرورش دفتر ریاضی دانش آموزان عزیز، در صورتیکه کتاب های ذکر شده در مدرسه نیست، همراه خود بیاورید. معرفی عدد هزار صفحه ی 28 کتاب آموزش و پرورش آموزش داده شد .
تکلیف: نمونه سوال ( الگوسازی - سکه ها ) در دفتر تمرین ریاضی حل شود .

علوم سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: علوم درس سوم ( مواد اطراف ما ) آموزش داده شد .
تکلیف: دختران گلم علوم از صفحه های 35تا 38 خوانده شود .

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: عرض سلام و ادب و احترام خدمت اولیای گرامی،در این جلسه " سوادمالی" درباره" پس انداز "به صورت اجمالی به ، بحث و گفت و گو پرداختیم. دختران عزیزم درباره تجارب خود و ایده هایی که برای پس انداز و خرج کردن آن دارند؛ صحبت کرده و در کلاس در باره پس انداز نقاشی کردند.
تکلیف: دختران عزیزم، به کمک بزرگترها مراحل افتتاح حساب پس انداز ،را در دفتر خود بنویسید.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر اولیا محترم و دانش آموزان فعال و زرنگ، امروز با آهنگ wallerman همراه چوبک حرکات سرعتی و بدنی (برای هیجان بالا و انرژی فرزندان عزیزمان) با شمارش 4 تایی به صورت دایره و گروهی انجام دادیم. و همچنین بر روی آهنگی که هفته قبل به صورت ساده و با دو حرکت کار شده بود دو حرکت دیگر اضافه کردیم و تمرین و اجرا کردیم.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: تدریس و دوره نحوه گفتن ساعت انجام شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: