فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: شاپرک 2
فعالیت: با سلام دختران عزیزم شنبه 13/اسفندماه ارزیابی ماهانه ریاضی خواهند داشت. با تشکر

ریاضی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: باسلام و احترام ، دانش آموزان عزیز ، شنبه این کتاب هارا فردا به همراه داشته باشید :( کتاب کار علوم - کتاب ریاضی آموزش و پرورش - کتاب فارسی آموزش و پرورش . ) کتاب ریاضی ، فصل 7 ، صفحه های 116-117 آموزش داده شد .
تکلیف: دخترهای گلم، روز شنبه 13 اسفند، ارزشیابی ریاضی برگزار می شود. صفحات 62 تا 99 از کتاب ریاضی آموزش و پرورش و صفحات 86 تا 134 از کتاب کار ریاضی تکرار و تمرین شود. *** توجه توجه توجه *** تمام دانش آموزان تا روز شنبه فرصت دارند ، که نواقص کتاب کار ریاضی و ریاضی آموزش و پرورش خود را حل کنند . حتما کتاب ها چک خواهد شد و در دفتر کلاسی ثبت می شود .

فارسی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: باسلام واحترام ، کتاب کار فارسی ، درس 13 ، صفحات 106-( سوال 1-2 صفحه ی 108) -( سوال 3-6 صفحه ی 109) نوشته شد .

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: با سلام و احترام ، درس 18 آموزش داده شد .

ورزش سوم

مدرس: کاظمی، مریم
فعالیت: گرم کردن فعال. تمرین راه رفتن و کنترل اعضا بدن (دست و پای مخالف) آشنایی با بازی سینگل بدمینتون و ضربه فورهند. آشنایی با نحوه قرار گیری در ضربه فورهند بدمینتون.

هوش و ریاضی

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: با سلام و احترام ، صفحه های 40-41 تدریس شد .
فعالیت: با سلام دختران عزیزم شنبه 13/اسفندماه ارزیابی ماهانه ریاضی خواهند داشت. با تشکر

ریاضی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: باسلام و احترام ، دانش آموزان عزیز ، فردا این کتاب هارا فردا به همراه داشته باشید :( کتاب کار ریاضی - کتاب اجتماعی - کتاب ریاضی آموزش و پرورش - کتاب هوش - کتاب کار فارسی .) کتاب کار ریاضی ، فصل ششم ، کار در کلاس صفحه ی 150 نوشته شد . کتاب ریاضی ، مرور فصل 6 کامل نوشته شد .
تکلیف: کتاب کار ریاضی ، فصل ششم ، تمرین صفحه ی 146-147-148 نوشته شود .

علوم سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: با سلام و احترام ، درس 10 ، کتاب علوم آموزش و پرورش ،به صورت کامل نوشته شد .

فارسی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: با سلام و احترام ، کتاب کار فارسی ، درس 12 ، هم معنی و مخالف درس ، صفحه ی 98-99- سوال 14 صفحه ی 102 نوشته شد .
تکلیف: دختران خوبم ، کتاب نگارش ، درس 12 ، صفحه ی 74-75 نوشته شود .

رایانه

مدرس: نظری، الهه
فعالیت: با عرض سلام و وقت به خیر خدمت والدین گرامی و دانش آموزان عزیزم امروز عزیزان علاوه بر مرور مطلب کپی کردن اشکال با نحوه ی عقب و جلو بردن اشکالی که روی هم هستن آشنا شدند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: دوره مبحث حالت های مختلف اجسام انجام شد.
فعالیت: با سلام و احترام - هفته بعد شنبه 13/اسفندماه ارزیابی ماهانه اسفندماه ریاضی برگزار می گردد. با تشکر

ریاضی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: باسلام و احترام ، دانش آموزان عزیز ، فردا این کتاب هارا فردا به همراه داشته باشید :( کتاب کار ریاضی - کتاب کار فارسی - کتاب ریاضی آموزش و پرورش - کتاب علوم آموزش و پرورش .) کتاب ریاضی ، فصل ششم ، صفحه ی 110-111 آموزش داده شد .
تکلیف: دختران خوبم ، کتاب کار ریاضی ، فصل ششم ، تمرین صفحه ی 142-143 نوشته شود .

نگارش سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
تکلیف: دختران خوبم ، نگارش درس 12، صفحه ی 72-73 نوشته شود .

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
تکلیف: دانش‌آموزان طبق مسئولیتی که در گروه دارند وسایل روزنامه دیواری را جلسه آینده به کلاس بیاورند و به صورت گروهی کار روزنامه دیواری را در کلاس به اتمام برسانند و تحویل دهند.

ریاضی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: با سلام و احترام ،دانش آموزان عزیز ، (فردا فقط کتاب ریاضی آموزش و پرورش را به همراه داشته باشید .) کتاب ریاضی آموزش و پرورش ، سوال 4 صفحه ی 104- از صفحه ی 105تا 109 آموزش داده شد .

علوم سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: با سلام و احترام ، درس 10 به صورت کامل آموزش داده شد . کار در کلاس و تمرین های مربوط به کتاب کار ، درس دهم ، نوشته شد .

فارسی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: با سلام و احترام ، درس 12، ( درست و نادرست - درک مطلب - واژه آموزی - بیاموزو بگو ) به صورت کامل آموزش داده شد .
تکلیف: دخترهای عزیزم، فردا ارزشیابی فارسی از درس های 8 و 9 و 10 و 11 برگزار می شود. تمامی مطالب صفحات 66 تا 92 از کتاب فارسی آموزش و پرورش و صفحات 62 تا 92 از کتاب کار فارسی خوانده شوند. دختران خوبم ، فایل کتاب فارسی آموزش و پرورش درس 13 و فایل کتاب نگارش درس 13 ارسال شده است . تا یکشنبه ی هفته ی آینده، 14 اسفند ، فرصت دارید ، این درس را در کتاب فارسی و کتاب نگارش کامل کنید .

نگارش سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
تکلیف: دختران خوبم ، فایل کتاب فارسی آموزش و پرورش درس 13 و فایل کتاب نگارش درس 13 ارسال شده است . تا یکشنبه ی هفته ی آینده، 14 اسفند ، فرصت دارید ، این درس را در کتاب فارسی و کتاب نگارش کامل کنید .

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: تدریس انواع کیفیت مواد مختلف انجام شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
تکلیف: با سلام و احترام. از دانش آموزان خواسته شده روزنامه دیواری با موضوعاتی که از درس اتیکت اسکول (مکالمه) آموخته اند از جمله: قوانین شنیدن (دقت کنیم، درک کنیم، خلاصه کنیم و سوال کنیم) و همچنین شناخت اعضای بدن در جهت شنونده ی خوب بودن(گوش، چشم، دهان، قلب)کلمات جادویی در مکالمه خوب به صورت گروهی بسازند. هدف از این فعالت شناخت و استفاده مطلوب از اعضای شنوده ی بدن است و آموختن مکالمه درست و موثر می باشد. به دانش آموزان پیشنهاد شده است یک مکالمه خوب در مشاغلی مثل پزشک و بیمار، فروشنده و خریدار و... را به تصویر بکشند و موارد تدریس شده را در پوستر یا روزنامه دیواری خود رعایت کنند. هیچ محدودیتی در خلاقیتی که بکار می برند نیست و اندازه و ابزار استفاده شده برای ساخت روزنامه دیواری دلخواه اعضای گروه می باشد.این فعالیت گروهی به صورتی که در گروه نقش هر عضو مشخص باشد انجام بگیرد و دانش‌آموز ان بر اساس مسئولیتی که در گروه به عهده گرفته اند به صورت فردی در خانه مسئولیت خود را انجام داده و در مدرسه تکمیل نمایند.با تبادل نظر و تعامل برای کار گروهی حتما در مدرسه انجام شود. تاریخ تحویل روزنامه دیواری 20 اسفندماه می باشد.
فعالیت: با سلام و احترام - دوشنبه ارزیابی ماهانه اسفندماه فارسی و شنبه 13/اسفندماه ریاضی برگزار می گردد. با تشکر- واحد آموزش

ریاضی سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: با سلام واحترام ، دختران خوبم فردا این کتاب ها را به همراه داشته باشید : ( کتاب کار علوم - کتاب کار ریاضی -کتاب ریاضی آموزش و پرورش - هدیه های آسمانی - کتاب فارسی آموزش و پرورش .) کتاب کار ریاضی ، فصل 6،تمرین صفحه ی 134 سوال های (4-5-7-8) و فعالیت کلاسی ، صفحه ی 141 و تمرین صفحه ی 142 ، سوال های ( 7-8-9-10) آموزش داده شد .
تکلیف: دختران خوبم ، تمرین صفحه ی 134، سوال 6 و تمرین صفحه ی 137-138 -139 نوشته شود.

علوم سوم

مدرس: کشاورز، فرشته
فعالیت: با سلام و احترام ، کتاب کار علوم ، صفحه ی 123-124 تدریس شد .
تکلیف: دختران خوبم ، حتما درس 10 را مطالعه داشته باشید.

هنر سوم

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: امروز در کلاس کارت پستال رو میزی هفت سین انجام شد در منزل تکمیل شود
تکلیف: امروز در کلاس کارت پستال رو میزی هفت سین انجام شد در منزل تکمیل شود و جلسه بعد همراه داشته باشید وسایل مورد استفاده جلسه بعد :پاستل روغنی و ماژیک و دفتر نقاشی همراه داشته باشید

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: مبحث امار و جمع کل تدریس شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: در این جلسه آموزشی فعالیت‌های اتیکت مکالمه انجام شد.
تکلیف: از دانش‌آموزان خواسته شد روزنامه دیواری خود را تا تاریخ 20 اسفندماه به صورت گروهی به شکلی که در کلاس توضیح داده شد آماده کنند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: