فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: زبان سطح 1

زبان انگلیسی

مدرس: مبینی کشه، فاطمه
فعالیت: با سلام و عرض ادب کتاب jolly 5 حرف Ww تدریس و تمرین شد. Blend های آن تمرین شدند. کتاب ODI starter صفحه 7 مرور رنگ ها و حروف Bb و Pp انجام شد.
تکلیف: فایل صدا دار شده تمرین و تکرار شود. کتاب جالی 5 , حرف Ww حل شود. از blend های زیر سه بار نوشته و خوانده شود: Wet, wig,wind از برگه rainbow املا گفته می شود. املا به صورت جای خالی خواهد بود. مثال p---nk فایل های صدا دار شده Jj و a_e مرور شود و در منزل املا از blend های آنها نوشته شود. کتاب کار odi, صفحه 7 حل شود.

زبان انگلیسی

مدرس: مبینی کشه، فاطمه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز صفحه 6 کتاب ODI تدریس شد.
تکلیف: فایل صدا دار شده تمرین و تکرار شود. صفحه 6 کتاب کار حل شود. کتاب ODI و کتاب کار آن را همیشه همراه داشته باشید. فایل صدا دار شده ai و ay مرور شود و یک دیکته از لغات آن نوشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: مبینی کشه، فاطمه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز حرف Zz و لغات مربوط به آن مرور شد. صفحه 5 کتاب ODI تدریس شد.
تکلیف: فایل صدادار شده حتما در منزل تمرین و تکرار شود. کتاب کار (activity book) تا صفحه 5 حل شود. کتاب جالی 5 حرف Zz نوشته شود. جملات زیر یکبار در دفتر نوشته و روخوانی شوند: This is a black and white zebra. We have a blue and red zipper.

زبان انگلیسی

مدرس: مبینی کشه، فاطمه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز حرف Zz و لغات مربوط به آن تدریس شد. Blend ها تمرین و‌تکرار شود.
تکلیف: 1. فایل صدادار شده تمرین شود. 2. از Zz پنج بار نوشته شود. (صدا، اکشن و اسم تمرین شود) 3. از blend های زیر 3 بار نوشته و خوانده شود: zebra,, zip,, zigzag 4. از کلمات colour و blue پنج بار خوانده و نوشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: مبینی کشه، فاطمه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز صفحه 4 کتاب odi تدریس شد. برگه reading در دفتر چسبانده شده است.
تکلیف: فایل صدا دار شده تمرین و تکرار شود. یک فیلم از انواع رنگ ها و ترکیب آنها ارسال شود. روخوانی برگه ریدینگ را تمرین کنید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: