فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: شهرزاد شمس

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. جزوه‌ای در مورد مطالب خطوط عمود بر هم، خطوط موازی، چهارضلعی‌ها (متوازی‌الاضلاع، مستطیل، لوزی و مربع) در کلاس بیان و دختران عزیزم در دفتر ریاضی یادداشت‌برداری کردند. 2. تمرینات صفحه‌ی 127 کتاب درسی در کلاس حل و توضیح داده شد.

علوم چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. دوره درس تدریس شده در جلسه‌ی قبل به صورت پرسش کلاسی دوره شد. 2. دوباره فیلم فندق در مورد درس دوازدهم در کلاس پخش و دانش‌آموزانی که در جلسه‌ی گذشته غایب بودند، نکته‌های مهم را یادداشت کردند. 3. ادامه‌ی تدریس درس دوازدهم با اهداف آموزشی زیر تا انتهای درس در کلاس انجام شد: * در بررسی یک گل بتواند اجزای آن را نام‌گذاری کند. * مثال‌هایی از فرایند گرده‌افشانی ارائه کند. * گیاهان را از نظر مراحل تولیدمثل مقایسه و گروه‌بندی کند. * به روش‌های مختلف، مثلا با استفاده از جدول گیاهان را مقایسه و اطلاعاتی ارائه کند. * با مدل‌سازی ویژگی‌های گیاه یا گل را توصیف کند.
تکلیف: 1. درس‌نامه‌ی درس دوازدهم از کتاب کار با دقت مطالعه شود و نکات مهم در کتاب مشخص شود. 2. به سوالات صفحه‌ی 166 و 167 از کتاب کار با دقت پاسخ دهید.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. دختران عزیزم، برای فردا کتاب خطاط‌شو را همراه خود به کلاس بیاورند.

املا چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. املای کلاسی از دروس فرشته‌ی یک کودک، اتفاق ساده، دوست بچه‌های خوب و حکایت نگاه پنهان گفته شد.
تکلیف: 1. لطفا اولیای گرامی، دفتر املای دخترم را ملاحظه کرده و امضا بفرمایند تا دخترم دفتر خود را برای فردا، امضا شده به کلاس بیاورد.

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. برای فردا کتاب هدیه‌های آسمانی همراه دخترانم باشد.

سواد مالی

مدرس: گوهریان، فاطمه
فعالیت: تدریس درس تبلیغات -بازی گروهی
تکلیف: لطفا فعالیت منزل درس انجام شود

هوش و استعداد تحلیلی

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. سوالات درس 19 در کلاس حل و توضیح داده شد.

آزمایشگاه

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تمامی آزمایشات و فعالیت‌های درس دوازدهم کتاب علوم‌تجربی در کلاس انجام و توضیح داده شد.

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. دوره‌ی فصل ششم ریاضی از ابتدا تا انتهای صفحه‌ی 125 در کلاس انجام شد. 2. تدریس ابتدایی مبحث چهارضلعی‌ها در کلاس انجام شد و فعالیت صفحه‌ی 126 کتاب درسی در کلاس حل و توضیح داده شد.
تکلیف: 1. تمرینات صفحه‌ی 136 و 137 کتاب کار با دقت حل شود.

علوم چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. مرور درس یازدهم به صورت پرسش شفاهی در کلاس انجام شد. 2. فیلم فندق در مورد درس دوازدهم (گوناگونی گیاهان) نمایش داده شد. 3. جزوه‌ای در مورد درس دوازدهم در کلاس بیان و دخترانم نکات مهم را یادداشت‌برداری کردند. 4. صفحات 104، 105 و 106 تا ابتدای یک گل از چه قسمت‌هایی تشکیل شده است؟ با اهداف آموزشی زیر در کلاس تدریس شد: * دانه‌ها را در دو گروه تک لپه‌ای و دو لپه‌ای قرار دهد. * گیاهان را با توجه به ویژگی‌های ظاهری در دو گروه تک لپه‌ای و دو لپه‌ای قرار دهد.
تکلیف: 1. قسمت‌های تدریس شده، برای فردا پرسیده می‌شود.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. روخوانی درس چهاردهم و شعر امید در کلاس توسط دختران عزیزم انجام شد. 2. دخترانم، به فایل صوتی قسمت گوش کن و بگو صفحه‌ی 111 کتاب درسی، پاسخ داده شد.
تکلیف: 1. ده خط املا از دروس فرشته‌ی یک کودک، اتفاق ساده و دوست بچه‌های خوب و حکایت نگاه پنهان با خطی زیبا و خوانا نوشته شود. 2. فردا در کلاس املا گفته می شود.

هنر چهارم

مدرس: عطایی، الهه
فعالیت: آموزش دوری و نزدیکی (پرسپکتیو ) در نقاشی با موضوع منظره انجام شد .

استعداد تحلیلی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. برای فردا، کتاب هوش همراه دختران عزیزم باشد.

رایانه

مدرس: رضایی، انسیه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر صفحات 40 و 41 کتاب مبحث تراز بندی و انجام عملیات های ریاضی ( جمع و تفریق و ضرب و تقسیم )تدریس شد
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: