1402/09/12
فارسی چهارم
مدرس:
دادزه، فتحیه
فعالیت:
1. غزل شمارهی 55 حافظ در کلاس خوانده شد.
2. روخوانی درس آرش کمانگیر توسط دانشآموزان در کلاس انجام شد و قسمتهایی از درس که حالت شعر داشتند، توضیح داده شد.
3. تدریس قسمت واژهآموزی (جمله) در کلاس انجام شد.
4. دخترانم در مورد قسمت تصویرخوانی و صندلی صمیمیت درکلاس گفتگو کردند.
5. روخوانی شعر باران در کلاس انجام شد.
تکلیف:
1. شعر باران حفظ شود.
قرآن چهارم
مدرس:
حاجیان، مرضیه
فعالیت:
به نام خداوند مهر آفرین.
سلام دختران گلم.
امروز پیام قرآنی صفحه ی34 را خواندیم وتمرین کردیم .
قاعده ی مد را یاد گرفتیم وبر اساس همین قاعده صفحه ی35 و37 را خواندیم وتمرین کردیم.
وتمرینات صفحه 36 را حل وانجام دادیم.
کلا درس ششم تمام شد.
تکلیف:
خدا قوت دختران گلم.
از آنجاییکه قواعد وتمرینات درس 6 به آخر رسید یک برگشت به صفحات قرآنی قبل خواهیم داشت.برای جلسه ی آینده صفحه 38 قسمتی از سوره ی اِسراءرا قرائت می کنیم لطفا به همراه وکمک مادر پیش خوانی کنید .
در ضمن عزیزان، توجه داشته باشید هرچه زودتر برای برگزاری مسابقه ی قرآنی ،خودتون را آماده کنیدوآیه الکرسی را یاد بگیرید وحفظ کنید وپیامهای قرآنی 6 درس را که قبلا خواندیم ویاد گرفتید را با ترجمه حفظ کنید تا به امید خدا یکبار در کلاس مسابقه را داشته باشیم واز طرف من کارت امتیاز داده میشود و بعدبهترینها در مسابقه ی سر صف معرفی می شوند واز طرف خانم جمالی کارت ویژه طلایی داده خواهد شد.
متشکرم
سواد مالی
مدرس:
ناطق، زهرا
فعالیت:
درس هشتم( عرضه، تقاضا و قیمت ) توسط دانش آموز معلم تدریس شد. ویدئو کوتاهی درباره عرضه و تقاضای موز نمایش داده شد. پاورپوینت درس نشان داده شد. فعالیت کلاسی درس با مشارکت دانش آموزان انجام شد. کتاب داستان چرخ گاری باید بچرخد معرفی شد.
تکلیف:
لطفا فعالیت کلاسی و منزل درس هشتم صفحات57 و 58 کتاب سواد مالی انجام شود.
1402/09/11
علوم چهارم
مدرس:
دادزه، فتحیه
فعالیت:
1. فایل تصویری درس گرما و ماده در کلاس پخش شد و دختران عزیزم نکتهبرداری از نکات مهم را انجام دادند.
2. مرور درس توسط پرسش بارش فکری در کلاس انجام شد.
تکلیف:
1. نکات مهم درس در منزل مرور و تکرار شود.
فارسی چهارم
مدرس:
دادزه، فتحیه
فعالیت:
1. فایل صوتی درس ششم (آرش کمانگیر) در کلاس پخش شد. (جهت تقویت لحن خواندن)
2. روخوانی درس در کلاس توسط دانشآموزان انجام شد. (تثبیت یادگیری)
3. به سوالات قسمت درست و نادرست و درک مطلب در کلاس با همیاری دخترانم پاسخ داده شد.
تکلیف:
1. روخوانی درس جدید در منزل تکرار و تمرین شود.
مهارت زندگی
مدرس:
بهروش، ملیکا
فعالیت:
با سلام
وقت بخیر
از مهارت های زندگی ، مهارت راه حل های حل مسأله با تمرین کتاب بحث گروهی تدریس شد . دو نفر از دانش آموزان ارایه در مورد مدیریت برنامه ریزی و روش های حل مسئله ارائه دادند .
1402/09/09
1402/09/08
ریاضی چهارم
مدرس:
دادزه، فتحیه
فعالیت:
1. به تمرینات صفحهی 42 و 43 کتاب درسی، در کلاس پاسخ داده شد.
تکلیف:
1. برای روز شنبه ارزشیابی کتبی از فصل اول در کلاس برگزار میشود. لطفا دخترانم آمادگی لازم را داشته باشند.
املا چهارم
مدرس:
دادزه، فتحیه
فعالیت:
1. از درس پنجم کتاب ادبیاتفارسی در کلاس املا گقته شد.
تکلیف:
1. دفتر املای دخترانم تصحیح شد. اولیای گرامی لطفا بعد از ملاحظه، دفتر را امضا بفرمایید.
ورزش چهارم
مدرس:
صفایی، منصوره
فعالیت:
نرمش ، تمرین طناب و پرش طول
رایانه
مدرس:
ملائی، الهه سادات
فعالیت:
آشنایی با زبانه کد در برنامه اسکرچ :
تدریس و نحوه کارکرد بلوک های اجرایی ؛ بلوک های شرطی ؛ بلوک های متغیر و ... در زبانه کد تدریس شد .
همچنین از دسته بلوک آبی ( بلوک حرکت ) تدریس شد .
و دخترهای گلم فعالیت های تدریس شده را با تمرین صفحه 50 و 51
تمرین داشتند.
1402/09/07
ریاضی چهارم
مدرس:
دادزه، فتحیه
فعالیت:
1. مسابقهی خانم/آقای ریاضی در کلاس برگزار شد.
علوم چهارم
مدرس:
دادزه، فتحیه
فعالیت:
1. به سوالات صفحهی 44 کتاب کار علوی در کلاس پاسخ داده شد.
2. تدریس درس پنجم (گرما و ماده) تا صفحهی 44 در کلاس انجام شد.
فارسی چهارم
مدرس:
دادزه، فتحیه
تکلیف:
1. 8 خط املا از درس رهایی از قفس در دفتر تکلیف با خطی زیبا و خوانا نوشته شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
مدرس:
دادزه، فتحیه
فعالیت:
1. تدریس صفحهی 42 کتاب درسی در کلاس انجام شد.
رباتیک
مدرس:
غلامی، فاطمه
فعالیت:
ساخت سازه عقاب تعادلی مرور بر مباحث پایداری و تعادل
مهارت اجتماعی
مدرس:
نجفی زنگنه، نگین
فعالیت:
آموزش برقراری ارتباط و تفکر نقاد ،دانش آموزان فیلم های مختلف از مکالمه های گوناگون تماشا کردند تا پایان جلسه نظرات خود را یادداشت نمودند و در انتها قادر هستند کیفیت کلی یک مکالمه را تشخیص دهند.
تکلیف:
بچه ها به اطرافیان خود دقت کنند و یک نمونه مکالمه ی خوب و یک نمونه مکالمه ی ضعیف را یادداشتکنند (بدون ذکر نام کسانی که صحبت کردند) و جلسه ی آینده برای کلاس تعریف کنند.