فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: مریم هاشمی

ریاضی اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: با سلام و احترام در صفحه اغازین تم 19 مباحث جمع و تفریق و مساله گویی تکرار و تمرین شد. صفحات128 الی 133 مربوط به جمع ده تایی ها و حل مساله با محور و شکل با مشارکت دخترهای گلم تکمیل شد.
تکلیف: اولیای محترم دخترهای گلم کتاب ریاضی علوی تم 19 صفحات 134 الی 138را انجام دهند با سپاس

فارسی اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
تکلیف: اولیای محترم با کلمات " صاف، صدف، صورتی، صندوق، صابون" جمله سازی انجام شود. همه دخترهای گلم کتاب فارسی علوی را فردا به بنده تحویل دهند. با سپاس

استعداد فضایی اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: با سلام و احترام "طرح سنجش استعداد فضایی برگزار شد"

فارسی اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: با سلام و احترام " طرح سنجش اسفند ماه فارسی برگزار شد" تدریس نشانه "ص " همراه با داستان و پخش کلیپ انجام شد. روانخوانی در س صدای موج آموزش داده شد و دخترهای گلم روخوانی انجام دادند. 5 سطر جمله و کلمات جدید گفته شد و در دفتر مشق تکرار کردند. قسمت سرمشق کتاب نگارش ( مربوط به نشانه ص) انجام شد.
تکلیف: اولیای محترم دخترهای گلم جدول تشخیصی بکشند و از روی درس " در بازار و صدای موج "کلماتی که نشانه (س، ص، تشدید ، اِ آخر تنها و اِ آخر چسبان ) دارند را جدا کرده و در جدول بنویسند. با سپاس

ورزش اول

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: نرمش ، برگزاری مسابقه ی حمل توپ پینگ پنگ با قاشق و تمرین پرتاب توپ داخل سبد

ریاضی اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: با سلام و احترام عدد نویسی از 70 الی 99 با عدد و حروف انجام شد. تکرار و تمرین جمع و تفریق، مساله های جمع و تفریق انجام شد.

فارسی اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: با سلام و احترام اولیای محترم درس فارسی تکرار و تمرین شود. کتاب نگارش صفحات 103 الی 105 مربوط به نشانه تشدید کامل شد.
تکلیف: اولیای محترم دخترهای گلم کتاب فارسی علوی صفحات 203 الی 208 را انجام دهند.روانخوانی صفحه 207 انجام شود. با سپاس

هنر اول

مدرس: عطایی، الهه
فعالیت: تکمیل نقاشی با موضوع سبد تخم رنگی انجام شد .

سواد مالی

مدرس: گوهریان، فاطمه
فعالیت: به علت برنامه بازارچه ،کلاس سواد مالی برگزار نشد.

ریاضی اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: با سلام و احترام عدد نویسی از 50 تا70 آموزش داده شد و با عدد و حروف نوشته شد و دخترهای نازنینم در دفتر مشق تکرار و تمرین کردند. جمع و تفریق اعداد ( مانند 60+20=80) آموزش داده شد.مساله تکرار و تمرین شد.
تکلیف: اولیای محترم عدد نویسی از 59 تا 70 با عدد و حروف انجام شود. 5 نمونه جمع و 5 نمونه تفریق مانند نمونه دفتر انجام شود. با سپاس

علوم اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: با سلام و احترام طرح سنجش علوم برگزار شد. تدریس فصل دهم " در اطراف ما هوا وجود دارد" همراه با آزمایش و مشارکت دخترهای گلم انجام شد.

فارسی اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: با سلام و احترام تدریس نشانه تشدید با همکاری یکی از دوقلوهای مدرسه و داستان تدریس شد. کلیپ نشانه جدید پخش شد، روانخوانی درس 16 " در بازار " آموزش داده شد و دخترهای گلم از روی درس روخوانی کردند. فرشته های قشنگم با قوه تخیل خود یک داستان کوتاه در دفتر مشق نوشتند. چند سطر جمله و کلمه جدید در دفتر مشق گفته شد.
تکلیف: اولیای محترم با کلمات " نقاش ، نجار، کفاش، بنا،دکان،قناد، تشکر" جمله سازی انجام شود. با سپاس

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: مروری بر دروس هفته های گذشته انجام شد. تدریس اتیکت مکالمه و اموزش چگونه شنونده ی خوبی باشیم(با دقت بشنویم،به گوینده نگاه کنیم،سوال بپرسی،و با قلبمان درک کنیم) به دانش اموزان داده شد شعر زیر تمرین و تکرار شد. اگر بخوام بشم من /یه شنونده ی عالی/باید حواسم باشه/به 4 عضو اصلی/ با گوش با گوش میشنوم /با چشم با چشم میبینم/بعدش سوال میپرسم/تا با قلبم بفهمم
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: