فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نبرد تهران
کلاس: Flyers 11

زبان انگلیسی

مدرس: طاهری، ناهید
فعالیت: مرور افعال گذشته داشتیم همچنین تمرین جمله سازی همراه با بازی در کلاس هر زبان آموز یک توپ داشت و به تصویر روی تخته پرتاب میکرد همزمان جمله مربوطه را میگفت.
تکلیف: لطفا برای فردا 10 تا جمله با گرامر present perfect داخل دفتر نوشته شود. و همچنین زبان آموزانی که فایل صوتی دیروز را ننوشتن حتما برای فردا بنویسند چک میشود. گذشته افعال پرسیده میشود.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهری، ناهید
فعالیت: از درس 3 مرور لغات مربوط با درس‌های مدرسه داشتیم. همراه با بازی و کار گروهی زبان آموزان جملات و تصاویر بهم وصل کردند. همچنین گرامر حال کامل با کمک از تصویر تدریس شد.
تکلیف: کتاب کار صفحه29 در کلاس انجام شد. لطفا تمرین 4 صفحه 35 از کتاب دانش آموز را در منزل مجدد گوش دهید و متن آن را داخل دفتر یادداشت کنید. صبح روز یکشنبه دفترها روی میز داخل راهرو قراردهید. پرسش کلاسی از قسمت سوم افعال داریم.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهری، ناهید
فعالیت: آزمون spelling bee گرفته شد.
تکلیف: زبان آموزان عزیز فقط صفحه 28 از کتاب کار انجام بدهند و همچنین spell کلمات درس 3 برای پرسش آماده باشند. زبان آموزان از روز شنبه هر روز صبح قبل از شروع زنگ اول کتاب کار خود را خارج از کلاس و روی میز داخل راهرو قرار دهند. لطفا مرتب و دسته شده باشد. سپاس از توجهتون

زبان انگلیسی

مدرس: طاهری، ناهید
تکلیف: فردا مسابقه ی spelling bee برگزار می شود.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهری، ناهید
فعالیت: امروز مسابقه کتاب و کتاب خوانی در کلاس برگزار شد. برای روز چهارشنبه مسابقه spelling bee برگزار میشود لطفا زبان آموزان عزیز آماده باشند.
تکلیف: لطفا زبان آموزانی کتاب کار انجام نداده بودند برای فردا انجام بدهند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: