فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نبرد تهران
کلاس: فرهیختگان 2

ریاضی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: *** دخترهای عزیزم، روز شنبه، این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب ریاضی آموزش و پرورش / کتاب علوم آموزش و پرورش / کتاب فارسی آموزش و پرورش/ کتاب کار فارسی / دفتر املا علوی *** دخترهای گلم، توجه داشته باشید، کتاب هایی که در پرتال ذکر می شوند فقط مربوط به دروس معلم پایه می باشند. سایر دروس از برنامه هفتگی چک شوند.*** سوال های ریاضی و قرآن ارمغان 8 در کلاس انجام شد. تمرین های صفحات 39 و 40 و سوال 7 از صفحه ی 41 از کتاب ریاضی انجام شدند.
تکلیف: **** دخترهای گلم، ارمغان 8 کامل انجام شود و روز شنبه همراه خود بیاورید.(اولیای گرامی، لطفا ارمغان 8 امضا شود و دانش آموزان روز شنبه همراه خود بیاورند.) ****

علوم سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: *بیشتر بدانیم* از صفحه ی 49 از درس پنجم کتاب کار علوم توضیح داده شد. صفحات 50 تا 53 از درس پنجم کتاب کار علوم انجام شد.

فارسی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
تکلیف: **** صفحه ی 47 از کتاب کار فارسی انجام شود.*** روز شنبه، از درس ششم کتاب فارسی (فداکاران) املا گفته می شود. تکرار و تمرین داشته باشید. روز شنبه، شعر *مثل باران* از صفحه ی 55 کتاب فارسی پرسیده می شود.****

شطرنج

مدرس: حاتمی، مهری
فعالیت: با حرکت اسب و طرز گرفتن مهره‌های حریف با آن آشنا شدیم.

مهارت اجتماعی

مدرس: تسبیحی، عاطفه
فعالیت: مرور حریم شخصی افراد انجام شد و رفتار های صحیح و ناصحیح در مکان عمومی (آسانسور) به همراه علت هرکدام بررسی شد.
تکلیف: نقاشی یک مورد از رفتارهای صحیح و ناصحیح بررسی شده در آسانسور کشیده شود و در صورت دلخواه عکس آن در پرتال بارگذاری شود یا برای جلسه بعد آورده شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: